Heb je een vast ritueel wat je afloopt voor het trainen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eten. 60-90min later mijn pre-wo shake. Daarna naar de gym om te knallen.

Originally posted by gain is pain View Post
    eten, 30minuten wachten dan mijn pre-workout erin en dan naar de gym.
    als ik ga beginnen altijd ''you're going down'' op zetten en mijn gehele training naar dit nummer luisteren.
    Tekken! Ik heb hem ook op mijn iPod staan tijdens het trainen.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
      eer je een gewicht lift moet je het facen in mijn optiek, dit wordt gedaan door ff een i am watching you gebaarte te maken naar het gewicht Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.oregoncommentator.com/wp-content/uploads/2009/09/im-watching-you-focker.jpg
      Hehe... ja ik heb zoiets inderdaad ook. Een 'ritueel' voor ik een oefening doe.
      Het visualiseren van de oefening. concentratie verzamelen, ff jezelf boos maken... en knallen maar.

Niet zozeer voor de training. Shake nemen etc zie ik niet als ritueel.

Ik zie benzine tanken ook nog steeds niet als een ritueel
      Fear is the mind killer

Comment

Eerst ga ik rustig eten, daarna rustig na boven, op youtube filmpjes kijken van ronnie coleman etc..Soms duurt dit 15minuten soms 30minuten soms 1uur, ligt eraan wanneer ik helemaal klaar en opgefokt ben om te gaan. Daarna pak ik mn handoek en flesje water, en fiets dan rustig erheen.
        (en dan hoop ik dat er piepoos zijn waar ik me aan kan ergeren zodat ik nog opgefokter word en harder train:P)

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
          Eerst ga ik rustig eten, daarna rustig na boven, op youtube filmpjes kijken van ronnie coleman etc..Soms duurt dit 15minuten soms 30minuten soms 1uur, ligt eraan wanneer ik helemaal klaar en opgefokt ben om te gaan. Daarna pak ik mn handoek en flesje water, en fiets dan rustig erheen.
          (en dan hoop ik dat er piepoos zijn waar ik me aan kan ergeren zodat ik nog opgefokter word en harder train:P)
          moest wel lachen om die laatste regel. xD

Comment

Preworkout erin en dan hele rustige muziek opzetten. Zo rustig dat ik er zwaar onrustig van wordt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Preworkout erin en dan hele rustige muziek opzetten. Zo rustig dat ik er zwaar onrustig van wordt.
              Waarom werken die pijltjes niet op jou avatar...

Comment

Heb geen vaste rituelen, gewoon omkleden en gaan. Wel heb ik altijd een 1.5L coca cola fles mee en moet ik voor een zware lift wel eens uit nerveusiteit naar de toilet om er vervolgens 1 klein ministraaltje uit te jassen.
                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  Waarom werken die pijltjes niet op jou avatar...
                  Ligt aan jouw pc hoor!

Comment

..klopt..werkt perfect bij mij...
                    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                      ..klopt..werkt perfect bij mij...
                      Mazzelkont...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Ligt aan jouw pc hoor!
                        Morgen maar ff nieuwe pc kopen..

Comment

eten, 30minuten wachten dan mijn pre-workout erin en dan naar de gym.
                          als ik ga beginnen altijd ''you're going down'' op zetten en mijn gehele training naar dit nummer luisteren.
                          Tekken! Heb hem ook op me Ipod staan tijdens de training
                          Lekker nummertje is dat!!
                          Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                          Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            Duur kluisje Beaudien...pff 1 euro?

Bij ons is het 0,20 cent.

Ik heb niet echt een ritueel,maar meestal als ik binnenkom dan wordt ik begroet door het dienstdoende personeel en maken een praatje met mij..

Daarna uiteraard ff omkleden en spullen in het kluisje leggen(hier heb ik wel iets raars mee aangezien ik meestal probeer om kluisje nr. 34 te nemen)

Dan ga ik trainen met uiteraard een handdoek/bidon/en mijn schema.
                            hahhaha, heb ook altijd het zelfde kluisje
                            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Ik eet, neem mn boosters, luister een soca nummer, doe een dansje, ga naar de gym, en ga keihard trainen. Daarna een shake, thuis douchen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X