Vet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet!

Hai misschien een domme vraag hoe kom ik te weten hoeveel procent vetpercentage ik heb?

groeten

Meten met een huidplooimeter is het beste
    of op een weegschaal die ook je vetpercentage aangeeft

Comment

Originally posted by Yves View Post
      Meten met een huidplooimeter is het beste
      of op een weegschaal die ook je vetpercentage aangeeft
      zo'n weegschaal (en huidplooimeter ook btw) is wel onaccuraat. het kan je wel vertellen of je vetpercentage daalt of stijgt, maar of het de juiste waarde is kan hij niet garanderen.

Comment

afwijking van een weegschaal is max 3,5% ernaast. bij huidplooi meting geloof ik max 3%. Hangt ook van de methode af.

Maar het is inderdaad handiger om je te richten op 'toename of afnamen'
        Welke methode je ook gebruikt... als je hem consequent hetzelfde blijft gebruiken weet je of het omhoog of omlaag gaat... of gewoon gelijk
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          afwijking van een weegschaal is max 3,5% ernaast.
          I wish
          Je hebt zulke troep tussen de weegschalen zitten..

Comment

de enige beste manier is je in een bad vol water onderdompelen en je dan in dat bad wegen en dan weet je perfect je vet percentage... Ik weet dat ze dat in sommige ziekenhuizen kunnen doen
            While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
              de enige beste manier is je in een bad vol water onderdompelen en je dan in dat bad wegen en dan weet je perfect je vet percentage... Ik weet dat ze dat in sommige ziekenhuizen kunnen doen
              dat is idd de meest accurate methode.

slim is dan ook om bv zo´n weegschaal te hebben, te ijken aan de hand van die watermeting en als je bent afgevallen/aangekomen het nog een keer te doen om er zo achter te komen hoe je de gegevens van de weegschaal moet interpreteren.

Comment

Originally posted by tha man View Post
                dat is idd de meest accurate methode.

slim is dan ook om bv zo´n weegschaal te hebben, te ijken aan de hand van die watermeting en als je bent afgevallen/aangekomen het nog een keer te doen om er zo achter te komen hoe je de gegevens van de weegschaal moet interpreteren.
                Je weet dat de hoeveelheid eelt (die je dus niet altijd gelijk hebt), de weegschaal al kan beinvloeden?

Comment

Een huidplooimeting is de beste methode voor vetmetingen die je vrij snel en gemakkelijk kunt laten uitvoeren.
                  Dompelbaden en scans zijn veel acurater, maar ook minder praktisch om met grote regelmaat uit te laten voeren.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Je weet dat de hoeveelheid eelt (die je dus niet altijd gelijk hebt), de weegschaal al kan beinvloeden?
                    heb je gelijk in, maar als je een vast levensritme hebt zal die variatie toch wel meevallen?

en om die factor uit te schakelen dan een huidplooimeter met hetzelfde ijkverhaal

Comment

Huidplooimeter is accuraat genoeg hoor

Als je het zeer nauwkeurig wil weten, moet je IDXA scan doen:

KLIK
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

dank je wel mensen voor jullie reacties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X