Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meten met een huidplooimeter is het beste
of op een weegschaal die ook je vetpercentage aangeeft
zo'n weegschaal (en huidplooimeter ook btw) is wel onaccuraat. het kan je wel vertellen of je vetpercentage daalt of stijgt, maar of het de juiste waarde is kan hij niet garanderen.
afwijking van een weegschaal is max 3,5% ernaast. bij huidplooi meting geloof ik max 3%. Hangt ook van de methode af.
Maar het is inderdaad handiger om je te richten op 'toename of afnamen'
Welke methode je ook gebruikt... als je hem consequent hetzelfde blijft gebruiken weet je of het omhoog of omlaag gaat... of gewoon gelijk
de enige beste manier is je in een bad vol water onderdompelen en je dan in dat bad wegen en dan weet je perfect je vet percentage... Ik weet dat ze dat in sommige ziekenhuizen kunnen doen
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
de enige beste manier is je in een bad vol water onderdompelen en je dan in dat bad wegen en dan weet je perfect je vet percentage... Ik weet dat ze dat in sommige ziekenhuizen kunnen doen
dat is idd de meest accurate methode.
slim is dan ook om bv zo´n weegschaal te hebben, te ijken aan de hand van die watermeting en als je bent afgevallen/aangekomen het nog een keer te doen om er zo achter te komen hoe je de gegevens van de weegschaal moet interpreteren.
slim is dan ook om bv zo´n weegschaal te hebben, te ijken aan de hand van die watermeting en als je bent afgevallen/aangekomen het nog een keer te doen om er zo achter te komen hoe je de gegevens van de weegschaal moet interpreteren.
Je weet dat de hoeveelheid eelt (die je dus niet altijd gelijk hebt), de weegschaal al kan beinvloeden?
Een huidplooimeting is de beste methode voor vetmetingen die je vrij snel en gemakkelijk kunt laten uitvoeren.
Dompelbaden en scans zijn veel acurater, maar ook minder praktisch om met grote regelmaat uit te laten voeren.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment