Waar zijn de bb vrouwen in de sportschool?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    omdat roelinho zich erop aftrekt?
    Precies.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Bijna alle vrouwen doen nu aan groepslessen, waardoor ik weet wanneer het druk is in de kleedkamers en sauna (ieder half uur), en wanneer het rustig is (kwart voor, en kwart over). Op die manier hoef ik nooit te wachten, en hoef ik nooit de achterlijke koffie-gesprekken aan te horen.
      Gelukkig ben ik niet de enige die een hekel heeft aan het zumba-volk! Ik probeer ook niet op de hele uren in de kleedkamer te zijn, wat een kippehok is het dan! En die gesprekken: "Jeetje, wat was het weer zwaar he" en ondertussen wurmen ze zich uit een te strak zumba-outfit waarbij de 3 dubbele zwemband weer in vol ornaat zichtbaar is....ik denk dan: ga eens echt sporten!

Bij mij in de sportschool zijn er wel een paar vrouwen die serieus trainen, maar het aantal is nog wel op 1 hand te tellen. Als ik praat met vrouwen over gewicht, eten, sporten, gezondheid, e.d valt mij op dat het voornamelijk over de aantal kilo's gewicht gaat. Als ik ga praten over vetpercentage en kracht haken ze vaak af, want ze willen er alleen maar slank uitzien en spieren interesseert ze niks! Ze zijn er zelfs een beetje bang voor, ze willen toch geen bodybuildfiguur krijgen... Zo gaf ik pas een broek aan een vriendin van mij omdat ik die niet meer paste. Ze zei: "maar als je nu een paar kilo afvalt pas je hem toch wel weer" toen ik mijn beenspieren liet zien werd ze stil en ging over in een ander onderwerp.
      Zelf vind ik het supermooi als een vrouw afgetraind is en dit is ook een groot streven van mij. Jammer dat ik aan alle kanten in de gaten wordt gehouden (ouders, familie, vrienden) in wat ik eet en doe, omdat ze toch niet zouden willen zien dat ik zo'n man-wijf wordt....zucht...

Comment

Ik heb opgemerkt dat je perceptie veranderd naarmate je langer traint. Dit verklaart ook waarom mensen op den duur gaan kuren. Wat in de eerste instantie heel groot lijkt, lijkt ineens niet zo groot meer.

vind ik een beetje onzin - m.a.w als je langer traint ben je geneigd om eerder te gaan kuren
        effe terugkomend - ik mis niet alleen old school dames maar ook bij ons hangt het gros van de guys aan de machines - en maar borst armen trainen - vrij kansloos

Comment

Trainen met gewichten? Straks zie ik er uit als een man...

Hierin staat het allemaal beschreven ondanks het mischien al bekend is. Dan heb je waarschijnlijk ook nog wat feiten om het tegen te kunnen spreken.

Comment

Originally posted by Janneke View Post
            Gelukkig ben ik niet de enige die een hekel heeft aan het zumba-volk! Ik probeer ook niet op de hele uren in de kleedkamer te zijn, wat een kippehok is het dan!

Op woensdag geven ze bij mij in de sportschool ook nog eens zwemles....
            Dan zit je behalve met de Zumba dames in te strakke pakjes ook nog eens met gillende en jankende jong. Gatver.

Als ik praat met vrouwen over gewicht, eten, sporten, gezondheid, e.d valt mij op dat het voornamelijk over de aantal kilo's gewicht gaat. Als ik ga praten over vetpercentage en kracht haken ze vaak af, want ze willen er alleen maar slank uitzien en spieren interesseert ze niks! .
            Precies. Ik hou tegenwoordig meestal sowieso mijn mond al als het daarover gaat want ze willen allemaal slank zijn maar ze willen er niets voor laten staan en er al helemaal niets door doen. Alleen "een paar kilootjes eraf".
            En dan krijg je de Sonja Bakker glorieverhalen en hoeveel ze daar wel niet mee afgevallen zijn................

Net terug van trainen, heb weer een aantal dames gezien op de cardio apparaten (gezellig babbelend, zonder Ă©en zweetdruppeltje) en een paar op de fitness apparaten (verveeld kijken 15 kg naar zich toe trekkend) en ja, dan denk ik inderdaad ook "ga eens Ă©cht wat doen".
            Maar goed, ik ben natuurlijk overdreven, te fanatiek en te mager en ik eet nooit eens een lekkere tompoes enzo, dus ik heb geen leuk leven natuurlijk.
            Last edited by Beaudien; 06-02-2011, 15:38.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Gelukkig ben ik niet de enige die een hekel heeft aan het zumba-volk!
              Zumba volk?
              Ik bedoel de TS hier net zo goed mee.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Zumba volk?
                Ik bedoel de TS hier net zo goed mee.
                TS is in mijn ogen toch wel serieus bezig en heeft al best resultaten bereikt.

Comment

Even off-topic maar hoe groot zijn die sportscholen in nederland wel niet, dat daar zumba, zwemles, ... wordt in gegeven??? Als ik dat zo hoor blijken die wel immens groot te zijn???

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                    Even off-topic maar hoe groot zijn die sportscholen in nederland wel niet, dat daar zumba, zwemles, ... wordt in gegeven??? Als ik dat zo hoor blijken die wel immens groot te zijn???
                    Ik ben inderdaad lid van een grote, ja. Met sauna, zwembad en een grote tennishal, grote fitnessruimte. Maar ook een mooie "krachtafdeling". Dat is het enige dat ik gebruik maar ja, ik moet helaas dus ook fors betalen voor die andere zooi. Maar als je in een dorp woont, is de keuze wat beperkter dan in de grote stad.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Ik ben inderdaad lid van een grote, ja. Met sauna, zwembad en een grote tennishal, grote fitnessruimte. Maar ook een mooie "krachtafdeling". Dat is het enige dat ik gebruik maar ja, ik moet helaas dus ook fors betalen voor die andere zooi. Maar als je in een dorp woont, is de keuze wat beperkter dan in de grote stad.
                      Ben ik even blij dat ik in het dorp woon lekker klein gezellig krachthoekje

Comment

Zelf vind ik het supermooi als een vrouw afgetraind is en dit is ook een groot streven van mij.
                        Ik als man vind een afgetrainde vrouw ook supermooi.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          TS is in mijn ogen toch wel serieus bezig en heeft al best resultaten bereikt.
                          In mijn ogen is ze wanhopig opzoek naar contacten.

Comment

Ik heb genoeg vrouwen om mijn sport school, maar als ik zie met wat voor gewichten zij trainen en met wat voor gemak het gaat dan lijkt het mij dat het allemaal geen enkele nut heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X