Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Waar zijn de bb vrouwen in de sportschool?
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View PostBijna alle vrouwen doen nu aan groepslessen, waardoor ik weet wanneer het druk is in de kleedkamers en sauna (ieder half uur), en wanneer het rustig is (kwart voor, en kwart over). Op die manier hoef ik nooit te wachten, en hoef ik nooit de achterlijke koffie-gesprekken aan te horen.
Bij mij in de sportschool zijn er wel een paar vrouwen die serieus trainen, maar het aantal is nog wel op 1 hand te tellen. Als ik praat met vrouwen over gewicht, eten, sporten, gezondheid, e.d valt mij op dat het voornamelijk over de aantal kilo's gewicht gaat. Als ik ga praten over vetpercentage en kracht haken ze vaak af, want ze willen er alleen maar slank uitzien en spieren interesseert ze niks! Ze zijn er zelfs een beetje bang voor, ze willen toch geen bodybuildfiguur krijgen... Zo gaf ik pas een broek aan een vriendin van mij omdat ik die niet meer paste. Ze zei: "maar als je nu een paar kilo afvalt pas je hem toch wel weer" toen ik mijn beenspieren liet zien werd ze stil en ging over in een ander onderwerp.
Zelf vind ik het supermooi als een vrouw afgetraind is en dit is ook een groot streven van mij. Jammer dat ik aan alle kanten in de gaten wordt gehouden (ouders, familie, vrienden) in wat ik eet en doe, omdat ze toch niet zouden willen zien dat ik zo'n man-wijf wordt....zucht...
Comment
-
Ik heb opgemerkt dat je perceptie veranderd naarmate je langer traint. Dit verklaart ook waarom mensen op den duur gaan kuren. Wat in de eerste instantie heel groot lijkt, lijkt ineens niet zo groot meer.
vind ik een beetje onzin - m.a.w als je langer traint ben je geneigd om eerder te gaan kuren
effe terugkomend - ik mis niet alleen old school dames maar ook bij ons hangt het gros van de guys aan de machines - en maar borst armen trainen - vrij kansloos
Comment
-
Trainen met gewichten? Straks zie ik er uit als een man...
Hierin staat het allemaal beschreven ondanks het mischien al bekend is. Dan heb je waarschijnlijk ook nog wat feiten om het tegen te kunnen spreken.
Comment
-
Originally posted by Janneke View PostGelukkig ben ik niet de enige die een hekel heeft aan het zumba-volk! Ik probeer ook niet op de hele uren in de kleedkamer te zijn, wat een kippehok is het dan!
Op woensdag geven ze bij mij in de sportschool ook nog eens zwemles....
Dan zit je behalve met de Zumba dames in te strakke pakjes ook nog eens met gillende en jankende jong. Gatver.
Originally posted by Janneke View PostAls ik praat met vrouwen over gewicht, eten, sporten, gezondheid, e.d valt mij op dat het voornamelijk over de aantal kilo's gewicht gaat. Als ik ga praten over vetpercentage en kracht haken ze vaak af, want ze willen er alleen maar slank uitzien en spieren interesseert ze niks! .
En dan krijg je de Sonja Bakker glorieverhalen en hoeveel ze daar wel niet mee afgevallen zijn................
Net terug van trainen, heb weer een aantal dames gezien op de cardio apparaten (gezellig babbelend, zonder Ă©en zweetdruppeltje) en een paar op de fitness apparaten (verveeld kijken 15 kg naar zich toe trekkend) en ja, dan denk ik inderdaad ook "ga eens Ă©cht wat doen".
Maar goed, ik ben natuurlijk overdreven, te fanatiek en te mager en ik eet nooit eens een lekkere tompoes enzo, dus ik heb geen leuk leven natuurlijk.Last edited by Beaudien; 06-02-2011, 15:38."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by El_Loco View PostEven off-topic maar hoe groot zijn die sportscholen in nederland wel niet, dat daar zumba, zwemles, ... wordt in gegeven??? Als ik dat zo hoor blijken die wel immens groot te zijn???"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk ben inderdaad lid van een grote, ja. Met sauna, zwembad en een grote tennishal, grote fitnessruimte. Maar ook een mooie "krachtafdeling". Dat is het enige dat ik gebruik maar ja, ik moet helaas dus ook fors betalen voor die andere zooi. Maar als je in een dorp woont, is de keuze wat beperkter dan in de grote stad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...22 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: