Duizeligheid+ weinig energie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ijzer kan het niet zijn, ik had een ijzer tablet genomen voor dat ik ging trainen. Me ademnhaling kan het wel zijn aangezien ik ook verkouden was die dag. @ niet hier normaal train ik in de avond en krijg ik iets meer kh voordat ik train. En ik neem vrijwel geen kh op rustdagen. Maar ik zal even marnop zijn idee proberen en heb gister ook een vitamine b complex gekocht waar je ook weer energie van krijgt.

Comment

JE suikerspiegel zakte gewoon erg, kan een x gebeuren? Had het laatst ook een x echt jaren geleden, maar had ook als een gek getraind. Maat van me met wie ik train die heeft het best vaak als we benen hard getraind hebben. Eet goed neemt suikers alles, en toch gebeurd het vaak met benen bij hem.
      Een dag niet getraind...

Comment

Was je al bij de kruidvat geweest?
        Die afslanker heet Ideaal gewicht/carnithine fatburner, zitten 80 caps in(is wel snel op....met minimaal 4 caps per dag, maar werkt lekker).
        Ik gebruik voor de training ook van kruidvat Multi Energie Boost, inhoud 40 tabs. Geeft ook wel een lekkere energie boost. En helpt je ook in je cut om wat extra vet te verbranden. Je kan er 1 per dag enemn, of gewoon 1 een paar uurtjes voor de training
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zal er ook even naar kijken, ik ga over een half uurtje

Comment

Nou naar kruidvat gegaan. De fatburner heb ik gekocht marnop. Hoeveel per dag innemen en welke tijdstippen? Energyboost neem ik dan een uur voor het trainen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Dan juist (verse)sinaasappelsap en citroensap gebruiken door je water, als je cut.
              Dat helpt vet af te breken/verbranden dus is extra energie tijdens de training.
              En neem ook een potje afslankmiddel met carnithine(kruidvat) breekt extra vet af en wordt gelijk als energie gebruikt.

Hoeveel eet je dan verder? Wat je in je openingspost opnoemde is dat voor een hele dag of wat? En hoelang voor de training heb je dan genomen?

Kijk iig of je niet veel te weinig eet, pas liever je training wat meer aan dan je voeding om extra vet te verbranden.
              Bedoel je dat hij het moet mixen met water? zoja hoeveel mililiter water en hoeveel mililiter sap?
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Je kan er in de ochtend een paar nemen en voor het slapen gaan. 2 of 3 per keer is goed.
                Of je neemt alleen na trainen/voor het slapen gaan 4 stuks.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  Bedoel je dat hij het moet mixen met water? zoja hoeveel mililiter water en hoeveel mililiter sap?
                  Water met citroensap gewoon flesje of bidon vullen met water scheut citroensap er bij en klaar. Als je met verse jus doet dan doe je 1 op 5 zo'n beetje (+een scheutje citroensap).

Comment

Je kan er in de ochtend een paar nemen en voor het slapen gaan. 2 of 3 per keer is goed.
                    Of je neemt alleen na trainen/voor het slapen gaan 4 stuks.
                    Zou het voor de training niet beter zijn voor extra vetverbranding+energie staat op de aanwijzingen.

Comment

Water met citroensap gewoon flesje of bidon vullen met water scheut citroensap er bij en klaar. .

Zo drink ik mijn water ook altijd, vind het dan iets minder "flauw" dan alleen water.
                      Ik heb verder geen nuttige tips voor je, maar ik hoop wel dat je je snel weer krachtiger voelt!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Zou het voor de training niet beter zijn voor extra vetverbranding+energie staat op de aanwijzingen.
                        Werkt idd ook zeer goed als je ze een uurtje voor de training ook inneemt.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Zo drink ik mijn water ook altijd, vind het dan iets minder "flauw" dan alleen water.
                          Ik heb verder geen nuttige tips voor je, maar ik hoop wel dat je je snel weer krachtiger voelt!
                          Waarom zou je van water proeven dat is toch geen voeding maar een basic?
                          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                            Waarom zou je van water proeven dat is toch geen voeding maar een basic?
                            Huh....maar dan is het toch prettig als er een smaakje aan zit wat je lekker vind...........ik drink best veel water en af en toe stond die flauwe smaak me tegen, nu niet meer.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Huh....maar dan is het toch prettig als er een smaakje aan zit wat je lekker vind...........ik drink best veel water en af en toe stond die flauwe smaak me tegen, nu niet meer.
                              Ooh mevrouw heeft het graag smakelijker. Doe er wat muntblaadjes en ijs bij en je hebt een pseudo-mojito. Ik begrijp het hoor, doe soms wat ananassap bij men water. Heerlijk gewoon!
                              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                                Ooh mevrouw heeft het graag smakelijker. Doe er wat muntblaadjes en ijs bij en je hebt een pseudo-mojito. Ik begrijp het hoor, doe soms wat ananassap bij men water. Heerlijk gewoon!

Gaat in dit topic niet om een smaakje verder, gaat om een effectief homemade drankje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X