Duizeligheid+ weinig energie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Water met citroensap gewoon flesje of bidon vullen met water scheut citroensap er bij en klaar. Als je met verse jus doet dan doe je 1 op 5 zo'n beetje (+een scheutje citroensap).
    Waarom citroensap?

Comment

Gaat in dit topic niet om een smaakje verder, gaat om een effectief homemade drankje.
      Ik dacht dat het om een homemade shake ging, die kerel met zijn duizeligheid.

=D

Wrs druk je goed genoeg dat je af en toe te weinig zuurstof hebt in de hersenen. Mindere roken of stoppen en als je dat niet doet beter wat cardio doen en af en toe in de sauna ademhaling oefenen.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
        Ik dacht dat het om een homemade shake ging, die kerel met zijn duizeligheid.

=D

Wrs druk je goed genoeg dat je af en toe te weinig zuurstof hebt in de hersenen. Mindere roken of stoppen en als je dat niet doet beter wat cardio doen en af en toe in de sauna ademhaling oefenen.
        Heb je het nou tegen mij? Zo ja klopt er geen bal van wat je zegt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Waarom citroensap?

Hierom:

Dan juist (verse)sinaasappelsap en citroensap gebruiken door je water, als je cut.
          Dat helpt vet af te breken/verbranden dus is extra energie tijdens de training.
          .
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X