Originally posted by Rubeltje
View Post
vetpercentage wtf :s
Collapse
X
-
Originally posted by jochempje View PostWij hebben zo'n weegschaal bij ons op de sportschool die ook je vetpercentage kan meten maar nu blijkt dat als je heel veel water,voor dat je er op gaat staan, drinkt dat je vet % lager is!Vertrouw die dingen echt niet gewoon ffies met zo'n tang en je weet het zeker!
Maar jij bent zeker geen 20%
Comment
-
Oke, ik zal dan ongeveer het gemm nemen van wat jullie zeggen = 18% vet.
Ik heb een bijkomende vraag; Ik wil een 5maand tijd er zo goed mogelijk uit zien (doel) dit wil niet zeggen dat ik hierna niet meer ga trainen, maar binnnen 5maand beginnen de concerten..
Kan ik van hoe ik er nu uit zie (zie foto beginpost), iets deftig bekomen met een goed trainingschema + voedingschema?
Ik wil zeker dat kleine buikje wegwerken, dus dan moet ik zeker niet gaan bulken waarschijnlijk. Gewoon eten wat de voedingscalculator me vertelt en niets meer en niets minder, ben ik correct?Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by Viking18 View Postai, als dit 18 is (weegschaal sportschool zei 20 bij mij) dan zal ik wel op 25 zitten... lange weg te gaan nog dus...Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by cetn View PostOke, ik zal dan ongeveer het gemm nemen van wat jullie zeggen = 18% vet.
Ik heb een bijkomende vraag; Ik wil een 5maand tijd er zo goed mogelijk uit zien (doel) dit wil niet zeggen dat ik hierna niet meer ga trainen, maar binnnen 5maand beginnen de concerten..
Kan ik van hoe ik er nu uit zie (zie foto beginpost), iets deftig bekomen met een goed trainingschema + voedingschema?
Ik wil zeker dat kleine buikje wegwerken, dus dan moet ik zeker niet gaan bulken waarschijnlijk. Gewoon eten wat de voedingscalculator me vertelt en niets meer en niets minder, ben ik correct?''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Limit View Postde voedingscalculator geeft je je onderhoud inname. Dus als je deze inname neemt dan gebeurd er niets maar onderhoud je het alleen. Dus je moet onder die onderhoud inname zitten kwa kcal om af te vallen.
Hij sport er toch bij?
Gewoon meer energie gebruiken en vetverbranding omhoog gooien is genoeg, je hoeft niet onder je onderhoud te gaan zitten.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
@Talalelh15 Als je KT doet... neem je dat mee in je berekening wat je onderhoud is. Is de bewegingstoeslag.
MAar er zijn inderdaad 3 manieren om te zorgen dat je 'onder' onderhoud eet. Je oude onderhoud pakken en minder gaan eten, meer gaan bewegen, of combi van de twee.
@Cetn dus als je onderhoud 3000 is... en je wilt afvallen, moet je een van de 3 bovenstaande opties kiezen. Effectief ga je dan dus minder dan je onderhoud eten.
Op onderhoud eten = geen verandering. Dat is wat onderhoud betekend. Je eet om wat je hebt te onderhouden. Je valt dus niet af en komt niet aan.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Post@Talalelh15 Als je KT doet... neem je dat mee in je berekening wat je onderhoud is. Is de bewegingstoeslag.
MAar er zijn inderdaad 3 manieren om te zorgen dat je 'onder' onderhoud eet. Je oude onderhoud pakken en minder gaan eten, meer gaan bewegen, of combi van de twee.
@Cetn dus als je onderhoud 3000 is... en je wilt afvallen, moet je een van de 3 bovenstaande opties kiezen. Effectief ga je dan dus minder dan je onderhoud eten.
Op onderhoud eten = geen verandering. Dat is wat onderhoud betekend. Je eet om wat je hebt te onderhouden. Je valt dus niet af en komt niet aan.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostTenzij je cardio er achteraan doet waardoor je toch een tekort creeert wat ik je wel aanraad.
Het tekort dat je creëert is maar klein...het grote verschil zit in de vetverbranding die door de toevoeign van cardio groter wordt dan het aanzetten van vet.
Als jouw onderhoud dan zeg maar 3000cal zou zijn, dan kan je zelfs 200cal extra nog nemen als je intensief cardio na je KT pakt en evengoed vet kwijt raken.
En tekort maken is dus niet nodig is vaak gewoon onzin zelfs.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-