boodschappen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb in de aanbieding kip voor 4 euro per kilo kunnen halen maar denk dat 5-6 euro wel gangbaar is.
    nibor verklaarde net even waarom vlak voor sluitingstijd er allemaal marokkaanse en turkse mensen bij de fruitkraam staan te schreeuwen. niet zo gek eigenlijk xd

Comment

Originally posted by El Magico View Post
      Ja daar zat ik ook al aan te denken! Is 6e voor een kilo kip veel?
      normaal dacht ik zo..

ik weet een eier en kip leverancier die het verkoopt voor 5,00 p/kilo...

maar daar heb jij weer niets aan...

Comment

Originally posted by El Magico View Post
        Hey iedereen,

Sinds een week of 6 ben ik BB style aan het eten en dit begin ik aardig te voelen in mijn portemonnee. Zat vandaag ff op internet te kijken naar de kosten van mijn booschappen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik geef ongeveer 80e per week uit aan booschappen en ik wil hier eigenlijk toch wel iets op besparen. Mijn grootste kostenposten:

kilo kip AH (voordeelpak) 6 euro
        blikje tonijn AH 89 cent
        zilvervliesrijst AH 400g 1 euro
        zaanse sneijder volkoren (half) 64 cent
        magere kwark 500g 1.10 euro
        brocolli (per stuk) 1 euro
        melk 1.5 liter 1.10 euro
        brinta 500g 1.13 euro

Zoals jullie zien doe ik standaard mijn booschappen bij AH. Mijn vraag is nu, kan dit goedkoper en zo ja weten jullie waar ik dan moet zijn? Want deze eetstyle kost me veel meer geld dan hiervoor en ik ben gewoon een arme student
        Kwark kan je bij de aldi halen voor 0,65 cent, als je daar toch bent dan haal je daar ook je brood/ melk/ brinta (eigen merk dan wel) en rijst.
        Je groente haal je op de markt en je vlees bij de turk of marokaan.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          Kwark kan je bij de aldi halen voor 0,65 cent, als je daar toch bent dan haal je daar ook je brood/ melk/ brinta (eigen merk dan wel) en rijst.
          Je groente haal je op de markt en je vlees bij de turk of marokaan.
          Helemaal mee eens... alleen was er laatst een onderzoek geweest over brood uit de supermarkt...

Aldi brood kwam daar niet goed uit...

dan maar iets meer betalen...

vlees bij de turk /marrokaan is super cheap ja..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            Helemaal mee eens... alleen was er laatst een onderzoek geweest over brood uit de supermarkt...

Aldi brood kwam daar niet goed uit...

dan maar iets meer betalen...

vlees bij de turk /marrokaan is super cheap ja..
            Brood eet ik zoiezo nooit en vlees bij de turk/marrokaan is ook vele malen beter dan die van de super........vrij van hormonen en ingespoten vocht.
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Brood eet ik zoiezo nooit en vlees bij de turk/marrokaan is ook vele malen beter dan die van de super........vrij van hormonen en ingespoten vocht.
              Turkse supermarkt?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                Turkse supermarkt?
                ja.... hebben we hier genoeg in Dordt...

Bijna heel oud-krispijn is overgenomen door turken...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  ja.... hebben we hier genoeg in Dordt...

Bijna heel oud-krispijn is overgenomen door turken...
                  Zelfs de viswinkels erbij... hollandse nieuwe...bij de turk...

Comment

hehe zal eens kijken daar binnen

Comment

Maar is kip bij een turkse supermarkt goedkoper dan de AH? Bij ons in amsterdam oost heb je denk ik wel 300 turkse en marokaanse ''supermarkten'. Ik ken er 1 waar in ieder geval meer wordt verkocht dan alleen groente als je begrijpt wat ik bedoel
                      Failure is your friend

Comment

Je zal hoogstens iets van 7 euro in de week besparen... dus ik zeg bijbaantje zoeken
                        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

pffff kan toch niet joh dat er meer turken winkeltjes zijn dan hollandse sjonge jonge wordt je tog niet goed vna

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                            pffff kan toch niet joh dat er meer turken winkeltjes zijn dan hollandse sjonge jonge wordt je tog niet goed vna
                            Nu er meer polen zijn komen wonen ..zijn er nu ook al een paar poolse winkels hoor..

Oud-krispijn heeft veel soorten winkels voor de vele soorten mensen die er wonen..

MAAR DIT GAAT OF-TOPIC ZO... dus gewoon over de kosten van boodschappen..

Comment

Tjah misschien een idee om brinta te vervangen door havermout dat kost iets van 39 of 45 cent per 500g en tjah verder de kwark goedkoper proberen te kopen, verder kan er niet echt veel meer af qua besparen denk ik zo..

Hoeveel kcal eet je dan per dag als je moet gaan besparen?
                              "Straight outta gym"

Comment

sorry hoor maar ik vind dit topic een beetje kansloos.
                                start van topic, ik ben AH - fan en wil nergens anders kopen maar ik vind het wat duur......hou eens op. We hebbe al zo vaak aangegeven welk winkel je moet hebben en wat het kost, als je daar niet heen wil...dan maar niet, maar dan moet je ook niet klagen dat je dan bijna het dubbele betaalt.
                                Jij betaalt voor alles wat je koopt veel meer dan wij(ik).

Dat het topic naar turkse winkeltjes is gedraaid vind ik wel weer goed eigenlijk. Vaak zijn die met vlees iig goedkoper idd.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X