boodschappen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• boodschappen

Hey iedereen,

Sinds een week of 6 ben ik BB style aan het eten en dit begin ik aardig te voelen in mijn portemonnee. Zat vandaag ff op internet te kijken naar de kosten van mijn booschappen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik geef ongeveer 80e per week uit aan booschappen en ik wil hier eigenlijk toch wel iets op besparen. Mijn grootste kostenposten:

kilo kip AH (voordeelpak) 6 euro
    blikje tonijn AH 89 cent
    zilvervliesrijst AH 400g 1 euro
    zaanse sneijder volkoren (half) 64 cent
    magere kwark 500g 1.10 euro
    brocolli (per stuk) 1 euro
    melk 1.5 liter 1.10 euro
    brinta 500g 1.13 euro

Zoals jullie zien doe ik standaard mijn booschappen bij AH. Mijn vraag is nu, kan dit goedkoper en zo ja weten jullie waar ik dan moet zijn? Want deze eetstyle kost me veel meer geld dan hiervoor en ik ben gewoon een arme student
    Failure is your friend

Originally posted by El Magico View Post
    Hey iedereen,

Sinds een week of 6 ben ik BB style aan het eten en dit begin ik aardig te voelen in mijn portemonnee. Zat vandaag ff op internet te kijken naar de kosten van mijn booschappen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik geef ongeveer 80e per week uit aan booschappen en ik wil hier eigenlijk toch wel iets op besparen. Mijn grootste kostenposten:

kilo kip AH (voordeelpak) 6 euro
    blikje tonijn AH 89 cent
    zilvervliesrijst AH 400g 1 euro
    zaanse sneijder volkoren (half) 64 cent
    magere kwark 500g 1.10 euro
    brocolli (per stuk) 1 euro
    melk 1.5 liter 1.10 euro
    brinta 500g 1.13 euro

Zoals jullie zien doe ik standaard mijn booschappen bij AH. Mijn vraag is nu, kan dit goedkoper en zo ja weten jullie waar ik dan moet zijn? Want deze eetstyle kost me veel meer geld dan hiervoor en ik ben gewoon een arme student
    Tonijn en kwark kan veel goedkoper.. Brinta ook dacht ik...

Tonijn gewoon van een goedkoper merk nemen..princess dacht ik...
    Kwark van konings is goedkoper...of ander merk..

A.H. is duurder he...

Comment

Veel dingen vind ik juist niet duur, maar als je een kleine beurs hebt, is het al snel duur, dat begrijp ik wel.
      Misschien moet je meer het eigen merk kopen, dat is vaak ook goed en toch goedkoper.
      AH is een dure supermarkt vind ik, maar hun Euroshopper producten zijn echt niet slecht en wel betaalbaarder. Ook eigen merk van C1000 is best goed en er zijn veel alternatieven te vinden voor bijv. havermout of voordeliger kwark enzo.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

kwark bij c1000 is maar 0,70 en bij ah heb je ook gewoon die vierkante bakjes, jij koopt waarschijnlijk die ronde?

Comment

Heb je een jumbo in de buurt?

Comment

@nibor, tonijn goedkoper als 89 cent??

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              @nibor, tonijn goedkoper als 89 cent??
              ja hoor.

iets van 0,69 / 0,79 cent..

Comment

dat iets goedkoper is, wil niet zeggen dat de kwaliteit minder is. zitten vaak dezelfde voedingswaarden in als de duurdere merken, soms meer. en het wordt geproduceerd onder de zelfde normen en keuringen als duurdere merken. ze mogen er gewoonweg geen troep in stoppen volgens de wet. er zijn manieren waardoor het goedkoper kan zijn die heel logisch zijn, bijvoorbeeld het ontbreken van de merknaam.
                kwark kun je al hebben voor 60 cent per500 gram. tonijn 200 gram voor 65 cent. brinta 85 cent, zonder merknaam nog goedkoper. het product blijft hetzelfde. groente en fruit is goedkoper op de markt. noten kan ook goedkoper zijn op de markt. je kan ook bij de makro of sligro kopen wat op jaarbasis vele euros kan schelen. kost alleen 65 euro per jaar bij de kvk geloof ik. veel in bulk kopen scheelt ook. en mijn oma is een echte aanbiedingenjaagster, het is echt een kunst. die koopt voor 100 euro, wat er 200 waard is xD moet je wel mazzel hebben. maar heb soms echt voordelig mijn kip in kunnen slaan.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  Tonijn en kwark kan veel goedkoper.. Brinta ook dacht ik...

Tonijn gewoon van een goedkoper merk nemen..princess dacht ik...
                  Kwark van konings is goedkoper...of ander merk..

A.H. is duurder he...
                  Ik heb echt goed gekeken in supermarkt maar ik zie ze niet goedkoper naar 0.89 cent.

Originally posted by Beaudien View Post
                  Veel dingen vind ik juist niet duur, maar als je een kleine beurs hebt, is het al snel duur, dat begrijp ik wel.
                  Misschien moet je meer het eigen merk kopen, dat is vaak ook goed en toch goedkoper.
                  AH is een dure supermarkt vind ik, maar hun Euroshopper producten zijn echt niet slecht en wel betaalbaarder. Ook eigen merk van C1000 is best goed en er zijn veel alternatieven te vinden voor bijv. havermout of voordeliger kwark enzo.
                  Het lijkt niet duur, maar ik eet elke dag 2 blikjes tonijn, 1 pot kwark, 450g kipfilet, aardig wat brood.. Dat tikt wel aan..

kwark bij c1000 is maar 0,70 en bij ah heb je ook gewoon die vierkante bakjes, jij koopt waarschijnlijk die ronde?
                  Ja klopt, maar ik kan ze niet vinden.. je hebt ze ook voor 90 cent, maar dat is die magere franse kwark maar die vind ik echt smerig.

Heb je een jumbo in de buurt?
                  Nee Jumbo is er nog niet in amsterdam..
                  Failure is your friend

Comment

Ik bedoel ook magere franse kwark, wit bakje blauw plasticje. bij c1000 wit met rood

Comment

Ik bedoel ook magere franse kwark, wit bakje blauw plasticje. bij c1000 wit met rood
                      Dat is van KONINGS... 0,65 cent dacht ik..

Beetje melk erbij en een schep whey..ff schudden...zuipen maar!!!

Comment

Dat is van KONINGS... 0,65 cent dacht ik..

Beetje melk erbij en een schep whey..ff schudden...zuipen maar!!!
                        Ja kan wel. Ik ga niet zo moeilijk doen met schudde en gezeur gewoon lepele

Comment

Je kunt trouwens ook inderdaad op de markt net voor sluitings tijd kijken voor aanbiedingen of als je geluk heb in de supermarkt...

Comment

Ja kan wel. Ik ga niet zo moeilijk doen met schudde en gezeur gewoon lepele
                            Is wel erg lekker met banaan smaak ( whey ) en drinkt snel weg..

old skool lepelen kan ook ....niets mis mee....

Comment

Je kunt trouwens ook inderdaad op de markt net voor sluitings tijd kijken voor aanbiedingen of als je geluk heb in de supermarkt...
                              Ja daar zat ik ook al aan te denken! Is 6e voor een kilo kip veel?
                              Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X