boodschappen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• boodschappen

Hey iedereen,

Sinds een week of 6 ben ik BB style aan het eten en dit begin ik aardig te voelen in mijn portemonnee. Zat vandaag ff op internet te kijken naar de kosten van mijn booschappen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik geef ongeveer 80e per week uit aan booschappen en ik wil hier eigenlijk toch wel iets op besparen. Mijn grootste kostenposten:

kilo kip AH (voordeelpak) 6 euro
    blikje tonijn AH 89 cent
    zilvervliesrijst AH 400g 1 euro
    zaanse sneijder volkoren (half) 64 cent
    magere kwark 500g 1.10 euro
    brocolli (per stuk) 1 euro
    melk 1.5 liter 1.10 euro
    brinta 500g 1.13 euro

Zoals jullie zien doe ik standaard mijn booschappen bij AH. Mijn vraag is nu, kan dit goedkoper en zo ja weten jullie waar ik dan moet zijn? Want deze eetstyle kost me veel meer geld dan hiervoor en ik ben gewoon een arme student
    Failure is your friend

Originally posted by El Magico View Post
    Hey iedereen,

Sinds een week of 6 ben ik BB style aan het eten en dit begin ik aardig te voelen in mijn portemonnee. Zat vandaag ff op internet te kijken naar de kosten van mijn booschappen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik geef ongeveer 80e per week uit aan booschappen en ik wil hier eigenlijk toch wel iets op besparen. Mijn grootste kostenposten:

kilo kip AH (voordeelpak) 6 euro
    blikje tonijn AH 89 cent
    zilvervliesrijst AH 400g 1 euro
    zaanse sneijder volkoren (half) 64 cent
    magere kwark 500g 1.10 euro
    brocolli (per stuk) 1 euro
    melk 1.5 liter 1.10 euro
    brinta 500g 1.13 euro

Zoals jullie zien doe ik standaard mijn booschappen bij AH. Mijn vraag is nu, kan dit goedkoper en zo ja weten jullie waar ik dan moet zijn? Want deze eetstyle kost me veel meer geld dan hiervoor en ik ben gewoon een arme student
    Tonijn en kwark kan veel goedkoper.. Brinta ook dacht ik...

Tonijn gewoon van een goedkoper merk nemen..princess dacht ik...