Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je voel je spier vol lopen..en je oogt voller en droger..
was net bij de winkel en dacht opeens aan Martinoppert en Nibor over hun maizena haha en heb het ook gehaald!! Of je er droger en voller van wordt zien we nog wel.........
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Maakt de maizena je niet dikker??
Of krijg je niet het gevoel dat je een bal in je maag hebt?
Ik moet weer nieuwe eiwitten halen (zit te denken aan die 2.3kilo kokos voor 30 euro ofzo van uhm.. ??? ofzo..) Anders had ik het nu eens geprobeerd...
offtopic:
Is de kokos van ??? net zo lekker als de kokos van XXL Iemand op de hoogte van die deal? Ben de naam kwijt.. 2.3kilo in een emmertje.. 30 euro.
Ik heb net 2 pakken van Koopmans gehaald 69cent voor 400g.. Straks schieten de prijzen weer omhoog in mijn supermarkt, dat was ook al het geval bij de kwark, omdat ik nummer 1 afnemer van die dingen ben volgens mij.. Ik ga het straks gelijk proberen door mijn kwark na mijn training van waterpolo of met water
ik heb net 2 pakken van koopmans gehaald 69cent voor 400g.. Straks schieten de prijzen weer omhoog in mijn supermarkt, dat was ook al het geval bij de kwark, omdat ik nummer 1 afnemer van die dingen ben volgens mij.. Ik ga het straks gelijk proberen door mijn kwark na mijn training van waterpolo of met water
Maakt de maizena je niet dikker??
Of krijg je niet het gevoel dat je een bal in je maag hebt?
Ik moet weer nieuwe eiwitten halen (zit te denken aan die 2.3kilo kokos voor 30 euro ofzo van uhm.. ??? ofzo..) Anders had ik het nu eens geprobeerd...
offtopic:
Is de kokos van ??? net zo lekker als de kokos van XXL Iemand op de hoogte van die deal? Ben de naam kwijt.. 2.3kilo in een emmertje.. 30 euro.
groet
Nee hoor, je wordt er niet dik van als je voor de rest van je KH en totaal cal inname gewoon goed zit niet iig.
Zo drinken met water lijkt me niks WPB, beter mengen met iets zoals whey en water of melk.
Haha, bedankt voor de tips heren.. Het kan hooguit me kwark verpesten.. Kan me nog herinneren dat ik eens olijfolie door me kwark gooide, dat was ook niet zo'n succes achteraf ..
Net 55g met water gemengd, toch maar niet door me kwark gedaan en ik moet zeggen.. Het is niet echt ranzig ofzo, het smaakt naar niks en me ouders verklaren me voor gek en er ontstond alweer bijna ruzie..
"Ik wil niet dat je extreem wordt", "Het is niet normaal dat je zoiets met water opdrinkt, het is bindmiddel"..
Smaak is relatief, als dit spul perfect is voor na me training, lekker belangrijk dat het niet smaakt zolang me lichaam er maar wat mee kan..
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment