Originally posted by Viranelly
View Post
Is een banaan goed na workout?
Collapse
X
-
Originally posted by Viranelly View PostMijn avondeten zou ik dan een halfuur na mijn whey/maizena shake nemen
wat niet later is dan 19:00
maar ik vraag mij dus af of mijn lichaam de KH uit mijn avondmaal nog wel nodig heeft na die shake.
Comment
-
-
-
ik snap het maizena verhaal niet echt..
volgens de voedingswaarden zijn het complexe carbs en geen suikers. na de training wil je tog suikers/snelle carbs omdat die meteen opgenomen worden en complexe eerst nog bewerkt moeten worden??If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postik snap het maizena verhaal niet echt..
volgens de voedingswaarden zijn het complexe carbs en geen suikers. na de training wil je tog suikers/snelle carbs omdat die meteen opgenomen worden en complexe eerst nog bewerkt moeten worden??
Comment
-
Originally posted by kojak View Postik dacht dat jij een echte marnopp aanhanger was Voor marnop zijn carbs in de avond een no go
Jij hebt een goed geheugen en je leest iig dus wel alles..... shit dan moet ik dus echt nooit iets anders gaan vertellen opeens...haha
Maar als je voor 1900uur getraind hebt dan kan je wel een gewone maaltijd nemen. Dat past dan gewoon in je schema van die dag.
Mijn tegen KH zijn is meer gestoeld op het laat in de avond nemen van ruime hoeveelheden KH.
Dus ergens vlak voor het slapen gaan.
Ik vind het BS om als je tot een uur of 2100 of zelfs 2200uur traint om daarna ook nog eens een flinke maaltijd te nemen.
Ik vind dat je schema om zeg maar 2200uur je laatste maaltje moet geven in de vorm van bijvoorbeeld casseïne/whey en of BCAA's. Dus rond die tijd geen volle grote maaltijden meer. Tenminste..... als je de massa droog wil houden en minimaal vetopslag wil hebben. Je hebt ook immers alles al binnen dat je hebben moest, je hebt al aan je behoefte voldaan.
Ik eet ook geen noten of pinda's in principe als het al erg laat wordt. Ik merk dat er dan teveel vet wordt opgeslagen en het verstoord mijn vetafbraak en groeihormoonaanmaak, althans daar heb ik het gevoel van, slechtere groei en slechter herstel bemerk ik bij mezelf.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJij hebt een goed geheugen en je leest iig dus wel alles..... shit dan moet ik dus echt nooit iets anders gaan vertellen opeens...haha
Maar als je voor 1900uur getraind hebt dan kan je wel een gewone maaltijd nemen. Dat past dan gewoon in je schema van die dag.
Mijn tegen KH zijn is meer gestoeld op het laat in de avond nemen van ruime hoeveelheden KH.
Dus ergens vlak voor het slapen gaan.
Ik vind het BS om als je tot een uur of 2100 of zelfs 2200uur traint om daarna ook nog eens een flinke maaltijd te nemen.
Ik vind dat je schema om zeg maar 2200uur je laatste maaltje moet geven in de vorm van bijvoorbeeld casseïne/whey en of BCAA's. Dus rond die tijd geen volle grote maaltijden meer. Tenminste..... als je de massa droog wil houden en minimaal vetopslag wil hebben. Je hebt ook immers alles al binnen dat je hebben moest, je hebt al aan je behoefte voldaan.
Ik eet ook geen noten of pinda's in principe als het al erg laat wordt. Ik merk dat er dan teveel vet wordt opgeslagen en het verstoord mijn vetafbraak en groeihormoonaanmaak, althans daar heb ik het gevoel van, slechtere groei en slechter herstel bemerk ik bij mezelf.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...17 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: