Ja ga het ook morgen na training gelijk eens gebruiken ps marnop je ziet er beestachtig uit op die foto !!
Is een banaan goed na workout?
Collapse
X
-
Originally posted by nibor76nl View PostJe voel je spier vol lopen..en je oogt voller en droger..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostHeb de cheap ass maizena gehaalf 68 cent voor 200 gram
vanavond na de training is ff proberen
Vanavond proberen Poss,
ca 50gram door je wheyshake met water.
Je wordt er ook droger van he, hou je daar rekening mee? Want jij bent al redelijk droog op dit moment toch?
succes man.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Maakt de maizena je niet dikker??
Of krijg je niet het gevoel dat je een bal in je maag hebt?
Ik moet weer nieuwe eiwitten halen (zit te denken aan die 2.3kilo kokos voor 30 euro ofzo van uhm.. ??? ofzo..) Anders had ik het nu eens geprobeerd...
offtopic:
Is de kokos van ??? net zo lekker als de kokos van XXL Iemand op de hoogte van die deal? Ben de naam kwijt.. 2.3kilo in een emmertje.. 30 euro.
groet
Comment
-
Ik heb net 2 pakken van Koopmans gehaald 69cent voor 400g.. Straks schieten de prijzen weer omhoog in mijn supermarkt, dat was ook al het geval bij de kwark, omdat ik nummer 1 afnemer van die dingen ben volgens mij.. Ik ga het straks gelijk proberen door mijn kwark na mijn training van waterpolo of met water
Maizena invasie!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by waterpoloboy View Postik heb net 2 pakken van koopmans gehaald 69cent voor 400g.. Straks schieten de prijzen weer omhoog in mijn supermarkt, dat was ook al het geval bij de kwark, omdat ik nummer 1 afnemer van die dingen ben volgens mij.. Ik ga het straks gelijk proberen door mijn kwark na mijn training van waterpolo of met water
Maizena invasie!
Comment
-
Originally posted by flater2 View PostMaakt de maizena je niet dikker??
Of krijg je niet het gevoel dat je een bal in je maag hebt?
Ik moet weer nieuwe eiwitten halen (zit te denken aan die 2.3kilo kokos voor 30 euro ofzo van uhm.. ??? ofzo..) Anders had ik het nu eens geprobeerd...
offtopic:
Is de kokos van ??? net zo lekker als de kokos van XXL Iemand op de hoogte van die deal? Ben de naam kwijt.. 2.3kilo in een emmertje.. 30 euro.
groet
Nee hoor, je wordt er niet dik van als je voor de rest van je KH en totaal cal inname gewoon goed zit niet iig.
Weet je de naam nu al van je kokos whey?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postwhey+maizena+waterOriginally posted by marnop View PostZo drinken met water lijkt me niks WPB, beter mengen met iets zoals whey en water of melk."Straight outta gym"
Comment
-
Net 55g met water gemengd, toch maar niet door me kwark gedaan en ik moet zeggen.. Het is niet echt ranzig ofzo, het smaakt naar niks en me ouders verklaren me voor gek en er ontstond alweer bijna ruzie..
"Ik wil niet dat je extreem wordt", "Het is niet normaal dat je zoiets met water opdrinkt, het is bindmiddel"..
Smaak is relatief, als dit spul perfect is voor na me training, lekker belangrijk dat het niet smaakt zolang me lichaam er maar wat mee kan.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDamn.. xD
Als ik het haal om het te halen vandaag
Horen jullie vanavond of ik moest kokhalzen
Nu stop ik met offtopicen in dit topic .
Goed te doen. Niks aan de hand.
Alleen beetje melig maja verder echt no problemo.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...18 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: