Is een banaan goed na workout?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Ik heb er nog even een vraagje over:

Wanneer je na je training 50 gram maizena door je shake nuttigt

kan je daarna nog een volwaardig avondmaal eten, of is je glycogeen dan eigenlijk al genoeg gevuld?

Ik beloon mezelf na een training namelijk graag met een pasta/rijst + kip maaltijd.
    Wel doen, ligt ook aan het tijdstip natuurlijk maar daar heb ik persoonlijk schijt aan

Comment

Mijn avondeten zou ik dan een halfuur na mijn whey/maizena shake nemen

wat niet later is dan 19:00

maar ik vraag mij dus af of mijn lichaam de KH uit mijn avondmaal nog wel nodig heeft na die shake.

Comment

Mijn avondeten zou ik dan een halfuur na mijn whey/maizena shake nemen

wat niet later is dan 19:00

maar ik vraag mij dus af of mijn lichaam de KH uit mijn avondmaal nog wel nodig heeft na die shake.
        GEWOON ETEN JONGEN!!!! word echt geen vetopslag hoor...

Comment

gewoon even zeker weten toch

anyway, thanks

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            GEWOON ETEN JONGEN!!!! word echt geen vetopslag hoor...
            ik dacht dat jij een echte marnopp aanhanger was Voor marnop zijn carbs in de avond een no go
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

vol=vol zo zie ik het, maar k weet niet of er zoiets bestaat als na-verbranding ofso?

Comment

Originally posted by kojak View Post
                ik dacht dat jij een echte marnopp aanhanger was Voor marnop zijn carbs in de avond een no go
                Hij heeft het over 19:00 toch?
                Als hij een uur hiervoor getraind heeft dan kan hij gewoon carbs eten..

Ik heb veel geleerd van Marnop..dat wel ja.

Comment

Na een zware training heeft je lichaam gewoon carbs nodig

dat staat los van het tijdstip van die zware training

zo denk ik erover.

Comment

Na een zware training heeft je lichaam gewoon carbs nodig

dat staat los van het tijdstip van die zware training

zo denk ik erover.
                    echt nodig niet, effe lekker is t wel

Comment

• ik snap het maizena verhaal niet echt..

volgens de voedingswaarden zijn het complexe carbs en geen suikers. na de training wil je tog suikers/snelle carbs omdat die meteen opgenomen worden en complexe eerst nog bewerkt moeten worden??
                      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

• Originally posted by richard21 View Post
                        ik snap het maizena verhaal niet echt..

volgens de voedingswaarden zijn het complexe carbs en geen suikers. na de training wil je tog suikers/snelle carbs omdat die meteen opgenomen worden en complexe eerst nog bewerkt moeten worden??
                        lees ff het topic.. maizena is een hype

Comment

• jonguh wat ga je maizena dissen !?
                          probeer en ervaar de magie!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                            lees ff het topic.. maizena is een hype

heb ik gedaan?

Comment

• Originally posted by kojak View Post

Jij hebt een goed geheugen en je leest iig dus wel alles..... shit dan moet ik dus echt nooit iets anders gaan vertellen opeens...haha

Maar als je voor 1900uur getraind hebt dan kan je wel een gewone maaltijd nemen. Dat past dan gewoon in je schema van die dag.
                              Mijn tegen KH zijn is meer gestoeld op het laat in de avond nemen van ruime hoeveelheden KH.
                              Dus ergens vlak voor het slapen gaan.
                              Ik vind het BS om als je tot een uur of 2100 of zelfs 2200uur traint om daarna ook nog eens een flinke maaltijd te nemen.
                              Ik vind dat je schema om zeg maar 2200uur je laatste maaltje moet geven in de vorm van bijvoorbeeld casseïne/whey en of BCAA's. Dus rond die tijd geen volle grote maaltijden meer. Tenminste..... als je de massa droog wil houden en minimaal vetopslag wil hebben. Je hebt ook immers alles al binnen dat je hebben moest, je hebt al aan je behoefte voldaan.

Ik eet ook geen noten of pinda's in principe als het al erg laat wordt. Ik merk dat er dan teveel vet wordt opgeslagen en het verstoord mijn vetafbraak en groeihormoonaanmaak, althans daar heb ik het gevoel van, slechtere groei en slechter herstel bemerk ik bij mezelf.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                                Jij hebt een goed geheugen en je leest iig dus wel alles..... shit dan moet ik dus echt nooit iets anders gaan vertellen opeens...haha

Maar als je voor 1900uur getraind hebt dan kan je wel een gewone maaltijd nemen. Dat past dan gewoon in je schema van die dag.
                                Mijn tegen KH zijn is meer gestoeld op het laat in de avond nemen van ruime hoeveelheden KH.
                                Dus ergens vlak voor het slapen gaan.
                                Ik vind het BS om als je tot een uur of 2100 of zelfs 2200uur traint om daarna ook nog eens een flinke maaltijd te nemen.
                                Ik vind dat je schema om zeg maar 2200uur je laatste maaltje moet geven in de vorm van bijvoorbeeld casseïne/whey en of BCAA's. Dus rond die tijd geen volle grote maaltijden meer. Tenminste..... als je de massa droog wil houden en minimaal vetopslag wil hebben. Je hebt ook immers alles al binnen dat je hebben moest, je hebt al aan je behoefte voldaan.

Ik eet ook geen noten of pinda's in principe als het al erg laat wordt. Ik merk dat er dan teveel vet wordt opgeslagen en het verstoord mijn vetafbraak en groeihormoonaanmaak, althans daar heb ik het gevoel van, slechtere groei en slechter herstel bemerk ik bij mezelf.
                                dus als ik na mijn avond eten ga trainen .. zeg maar een uurtje of half 8 tot half 9, en ik neem na trainen een whey shake en om een uur of 10 nog wat kwark. Zou ik dus geeen kh meer na trainen krijgen en dit is dus ook niet erg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X