Originally posted by dvdhaven
View Post
Ouders...
Collapse
X
-
Originally posted by Demandi View PostNex, met alle respect, maar zo spreek je iemand zijn moeder toch niet aan??
Hoe ik mijn moeder over de dam heb gekregen is door haar de voedingswaarden voor te houden van de producten die ik at.
Ik zei: een man heeft gemiddeld 2500kcal per dag nodig en ik moet er nog van groeien.. Met wat ik op dit moment eet haal ik dat nooit!
Stap voor stap bewustwording creëren helpt het best denk ik, vooral niet boos of onredelijk worden.. Jij wil wat van je moeder gedaan krijgen, niet andersom.
Succes!
Een voorbeeld:
Probeer maar eens zo iemand wijs te maken dat een soja dieet weer ruk is..
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostTja dat is inderdaad zo. Maar ik word het een beetje zat dat mensen het niet "willen" snappen. Ik denk namelijk dat de moeder van ts niet eens aandachtig luistert naar wat haar zoon zegt. Het gaat er in de ene oor in en de ander weer uit anders had ze het waarschijnlijk wel geaccepteerd. Is iemand eindelijk goed bezig..
Een voorbeeld:
Probeer maar eens zo iemand wijs te maken dat een soja dieet weer ruk is..Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk kan haar wel begrijpen hoor. ik zou ook gek worden als mij zoon ineens zoiets wilt zonder te weten wat. en ja tuurlijk heeft ze meer informatie nodig. ze kan het niet in 1 2 3 begrijpen.
Comment
-
Wat bij mij hielp was het bewijzen van wat gezond is en wat niet etc.. Mijn ouders maken er nu wel eens grappen over als ik weer ga eten van:"Hey, morgen moet je weer eten" etc, maar ze weten dat ik genoeg binnen wil krijgen en zo gezond mogelijk met mijn lichaam bezig wil zijn.. En mijn vooruitgang is zeker mijn ouders ook niet onopgemerkt gebleven en daar zijn ze bij mee, want dat is hetgeen dat ik wil(de) bereiken.. Een 13kg zwaarder qua gewicht, waarvan wat vet maar toch ook zeker spiermassa en hoe is dat niet gezond bezig zijn te noemen..
Zeg dat je simpelweg je lichaam genoeg bouwstoffen wilt geven, zodat je optimaal kan functioneren en dat je anders je lichaam alleen de vernieling in helpt, omdat je te "gezond" voedsel binnenkrijgt, want ik heb liever 1 bak magere kwark dan 5 vruchtenkwark met al die suiker en troep erin..
Het stap voor stap verder invoeren van bepaalde producten kan helpen, hoewel mijn moeder gelijk alles voor me ging kopen toen ik begon met goed eten, maar dit verschilt dus per gezin en probeer dit op te bouwen.
Enthousiasme kan ook een rol spelen, laat zien dat je dit graag wilt!"Straight outta gym"
Comment
-
-
Ik word 06-06 18 jaar, vind dat zelf niet te jong om met zoiets te beginnen moet ik zeggen :P
Brinta eet ik overigens al een tijd elke dag, zal eens beginnen stukje voor stukje wat erbij te scoren. Misschien als ik gewoon vraag of ze elke dag een bak kwark voor me mee wilt brengen, later het voorstel doe om mijn eigen broodbeleg te gaan braden. Alleen supps zal ze niet goed gaan vinden maar als ik over langere termijn goede voeding krijg ben ik al meer tevreden als nu
@Osterich, zal het aan d'r vragen ben alleen bang dat je ons pap op je dak krijgt"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostIk word 06-06 18 jaar, vind dat zelf niet te jong om met zoiets te beginnen moet ik zeggen :P
Brinta eet ik overigens al een tijd elke dag, zal eens beginnen stukje voor stukje wat erbij te scoren. Misschien als ik gewoon vraag of ze elke dag een bak kwark voor me mee wilt brengen, later het voorstel doe om mijn eigen broodbeleg te gaan braden. Alleen supps zal ze niet goed gaan vinden maar als ik over langere termijn goede voeding krijg ben ik al meer tevreden als nu
@Osterich, zal het aan d'r vragen ben alleen bang dat je ons pap op je dak krijgt
Gewoon wat geld contant pinnen, op zoek naar een supp store en gewoon verstoppen op je kamer. Nu, half jaar later, bestel ik al 20kg whey per keer uit engeland:Phttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...23 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-