Ouders...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dvdhaven View Post
    Moet je maar biologische kip eten.
    dat kost duizend
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Demandi View Post
      Nex, met alle respect, maar zo spreek je iemand zijn moeder toch niet aan??

Hoe ik mijn moeder over de dam heb gekregen is door haar de voedingswaarden voor te houden van de producten die ik at.
      Ik zei: een man heeft gemiddeld 2500kcal per dag nodig en ik moet er nog van groeien.. Met wat ik op dit moment eet haal ik dat nooit!
      Stap voor stap bewustwording creëren helpt het best denk ik, vooral niet boos of onredelijk worden.. Jij wil wat van je moeder gedaan krijgen, niet andersom.

Succes!
      Tja dat is inderdaad zo. Maar ik word het een beetje zat dat mensen het niet "willen" snappen. Ik denk namelijk dat de moeder van ts niet eens aandachtig luistert naar wat haar zoon zegt. Het gaat er in de ene oor in en de ander weer uit anders had ze het waarschijnlijk wel geaccepteerd. Is iemand eindelijk goed bezig..

Een voorbeeld:
      Probeer maar eens zo iemand wijs te maken dat een soja dieet weer ruk is..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Tja dat is inderdaad zo. Maar ik word het een beetje zat dat mensen het niet "willen" snappen. Ik denk namelijk dat de moeder van ts niet eens aandachtig luistert naar wat haar zoon zegt. Het gaat er in de ene oor in en de ander weer uit anders had ze het waarschijnlijk wel geaccepteerd. Is iemand eindelijk goed bezig..

Een voorbeeld:
        Probeer maar eens zo iemand wijs te maken dat een soja dieet weer ruk is..
        Ik kan haar wel begrijpen hoor. ik zou ook gek worden als mij zoon ineens zoiets wilt zonder te weten wat. en ja tuurlijk heeft ze meer informatie nodig. ze kan het niet in 1 2 3 begrijpen.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Ik kan haar wel begrijpen hoor. ik zou ook gek worden als mij zoon ineens zoiets wilt zonder te weten wat. en ja tuurlijk heeft ze meer informatie nodig. ze kan het niet in 1 2 3 begrijpen.
          daarom, stap voor stap komt het uiteindelijk echt wel goed!

Comment

Wat bij mij hielp was het bewijzen van wat gezond is en wat niet etc.. Mijn ouders maken er nu wel eens grappen over als ik weer ga eten van:"Hey, morgen moet je weer eten" etc, maar ze weten dat ik genoeg binnen wil krijgen en zo gezond mogelijk met mijn lichaam bezig wil zijn.. En mijn vooruitgang is zeker mijn ouders ook niet onopgemerkt gebleven en daar zijn ze bij mee, want dat is hetgeen dat ik wil(de) bereiken.. Een 13kg zwaarder qua gewicht, waarvan wat vet maar toch ook zeker spiermassa en hoe is dat niet gezond bezig zijn te noemen..

Zeg dat je simpelweg je lichaam genoeg bouwstoffen wilt geven, zodat je optimaal kan functioneren en dat je anders je lichaam alleen de vernieling in helpt, omdat je te "gezond" voedsel binnenkrijgt, want ik heb liever 1 bak magere kwark dan 5 vruchtenkwark met al die suiker en troep erin..

Het stap voor stap verder invoeren van bepaalde producten kan helpen, hoewel mijn moeder gelijk alles voor me ging kopen toen ik begon met goed eten, maar dit verschilt dus per gezin en probeer dit op te bouwen.

Enthousiasme kan ook een rol spelen, laat zien dat je dit graag wilt!
            "Straight outta gym"

Comment

Google even, er is een studie waaruit blijkt dat die voeding ook goed is voor je hersenen
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                Dat je van veel kip resistent kan worden voor antibiotica is helaas alleen wel waar..
                i know maar ze had nog meer verhalen van vogelziekte en zo wat dikke bs is
                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Beste moeder van FitnessBoer,

neuken?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

FitnessBoer

hoe oud ben je?

Comment

Ik word 06-06 18 jaar, vind dat zelf niet te jong om met zoiets te beginnen moet ik zeggen :P

Brinta eet ik overigens al een tijd elke dag, zal eens beginnen stukje voor stukje wat erbij te scoren. Misschien als ik gewoon vraag of ze elke dag een bak kwark voor me mee wilt brengen, later het voorstel doe om mijn eigen broodbeleg te gaan braden. Alleen supps zal ze niet goed gaan vinden maar als ik over langere termijn goede voeding krijg ben ik al meer tevreden als nu

@Osterich, zal het aan d'r vragen ben alleen bang dat je ons pap op je dak krijgt
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

18 jaar is absoluut niet te jong om op een positieve manier aan een gezonder en sterker fysiek te werken.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                          Ik word 06-06 18 jaar, vind dat zelf niet te jong om met zoiets te beginnen moet ik zeggen :P

Brinta eet ik overigens al een tijd elke dag, zal eens beginnen stukje voor stukje wat erbij te scoren. Misschien als ik gewoon vraag of ze elke dag een bak kwark voor me mee wilt brengen, later het voorstel doe om mijn eigen broodbeleg te gaan braden. Alleen supps zal ze niet goed gaan vinden maar als ik over langere termijn goede voeding krijg ben ik al meer tevreden als nu

@Osterich, zal het aan d'r vragen ben alleen bang dat je ons pap op je dak krijgt
                          Hoe ik het deed:
                          Gewoon wat geld contant pinnen, op zoek naar een supp store en gewoon verstoppen op je kamer. Nu, half jaar later, bestel ik al 20kg whey per keer uit engeland:P
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Zal ik eens met je moeder praten? Van vrouw tot vrouw, moeder tot moeder?
                            Wie weet helpt het.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Zal ik eens met je moeder praten? Van vrouw tot vrouw, moeder tot moeder?
                              Wie weet helpt het.
                              hahahaha lijkt me goeje
                              Building to a better me

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                                Beste moeder van FitnessBoer,

neuken?
                                pfff wat een mannetje joh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies