Originally posted by marnop
View Post
Ammoniaklucht!
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostIk zag dat je binnen was kerel, goed gedaan.
Je vragen gaan beantwoord worden man. we gaan je verder helpen. Alvast een waarschuwing...het kan alleen wel nog beter gaan......en voor je het weet ben je ook besmet met podiumkoorts.......dan sta je ook op een wedstrijd.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostZien, zien, zien.....roep je ff als het zover is ? Dan kom ik even langs aan de MLKingweg.(Was toch aan de MLKingweg?)
Maar je traint te hard gozer. haha.
Gooi er een beetje meer KH in en zijn je vetten goed op peil?
Kom ff op MB als je wil, dan helpen we je verder. Daar zit ook de trainingsmaat van Chris. IK zal je even de link sturen in PM.
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostHebben jullie dat ook als je klaar bent met trainen dat het shirt wat je draagt en mee naar huis neemt in je tas ook zo verschrikkelijk naar de ammoniak ruikt??
Weten jullie hoe dit komt??
Eiwitten verbranden voorkom je niet, dat gebeurt altijd. Zeker na een barre training. De ammoniakgeur wil niet altijd zeggen dat je spieren aan het verbranden bent. Het kan ook gewoon voortkomen uit verbranding van gegeten eiwitten. Ik zou beginnen met wat complexe carbs te nemen voor de training en veel water te drinken voor/tijdens de training. Uitgaande dat je voedsel intake gedurende de dag voldoende is.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Water drinken doe ik zowieso veel voor en tijdens de kt en cardio,havermouth en wheyen bcaa voor de training 45 minuten.
Dit ga ik nu aanpassen 1,5uur voor het trainen neem ik dit nu,omdat het dan ook redelijk opgenomen kan worden door het lichaam,ook nuttig ik daar een groot aantal eieren bij en goede vetten.
Mij benieuwen nu!!!
Comment
-
Ik zou ook niet overdrijven met de eiwitten vóór de training. Teveel eiwitten tegelijk zorgt voor meer omzetting van amino's naar glucose.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Inderdaad. Weet niet of het je nog interessant lijkt en hoe goed je Engels is maar een duidelijk stuk erover staat op:
Bodybuilding.com - What Is That Ammonia Smell When I Sweat?
Sports Nuts
Real Food| Real Results
Comment
-
Originally posted by Sports Nuts View PostInderdaad. Weet niet of het je nog interessant lijkt en hoe goed je Engels is maar een duidelijk stuk erover staat op:
Bodybuilding.com - What Is That Ammonia Smell When I Sweat?
Sports Nuts
Real Food| Real Results
Comment
-
-
Interessant weetje, ik kan me herinneren dat ik ooit 'ergens' gelezen hebt dat je idd bij een amoniak lucht eiwitten verbrandt...
De tegenligger daarvan was dat als je echter een zurige lucht ruikt dat je dan vet verbrandt... hoeveel is daar van waar?There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Meer tijd tussen je ontbijt en training, maar dat ging je al doen
Meen ook dat je ontbijt met melk nam dat vetraagt de opname. deze dus als kan met water doen. of eerst een shake nemen met water. en dan half uur later eten. dan komt je lichaam i.i.g. uit de katabole stand
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostMeer tijd tussen je ontbijt en training, maar dat ging je al doen
Meen ook dat je ontbijt met melk nam dat vetraagt de opname. deze dus als kan met water doen. of eerst een shake nemen met water. en dan half uur later eten. dan komt je lichaam i.i.g. uit de katabole stand
Had al een tijd last van een opgeblazen gevoel in de buik alsof er lucht in zat,met als gevolg dat ik dat nu niet meer heb.(vette pens heb ik evengoed nog wel,maar ben nu ook op behoud aan het eten,met als doel Bf eraf schieten zoveel als mogelijk voor de zomer,en het liefst spieren blijven behouden.
In ieder geval dank voor je info Possel!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-