Originally posted by Iguana
View Post
Foto's Bulk Karwan 2
Collapse
X
-
-
Originally posted by Richard075 View PostHoe kom je aan die vette stria kerel,ben je hiervoor een stukje groter geweest of zo?
Enne die broek dan he!
ja ik ben veel groter (dikker geweest zwaar overgewicht).
maar ik weet zelf niet hoe het komt .
julie enig idee?Lost all i got
Comment
-
striae zijn groei striemen als je te snel groeit of te veel aankomt in een keer kan je huid dat niet en scheurt hij schijnbaar onderhuids.
Heb het ook op mijn bovenbenen aan de binnenkant.
Gelukkig op een plek waar je het niet ziet.
Maar bij jou zie je het wel heel goedEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View Poststriae zijn groei striemen als je te snel groeit of te veel aankomt in een keer kan je huid dat niet en scheurt hij schijnbaar onderhuids.
Heb het ook op mijn bovenbenen aan de binnenkant.
Gelukkig op een plek waar je het niet ziet.
Maar bij jou zie je het wel heel goedLost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postdan komt het omdat ik snel ben gegroeit ben aardig lang voor mijn leeftijd ben pas 14 geworden en ben al 1.75 ofso
Denk dat het komt omdat je zoals je zelf zei veel overgewicht had.
Vraag ik me af wat veel was aangezien je nu 14 bent met dit lichaam.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Originally posted by TSS030 View PostHaha ik was op me 15e al 1.88 en nu uiteindelijk 9 jaar later 1.95.
Denk dat het komt omdat je zoals je zelf zei veel overgewicht had.
Vraag ik me af wat veel was aangezien je nu 14 bent met dit lichaam.
dikke heupen etc.
voor me zelf schamen dikzak genoemd worden etc etc.
dus komt waarschijnlijk daardoor .
ik ben trouwens pas 1-2maanden 14Last edited by karwan2; 14-04-2011, 21:12.Lost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postveel was ehm 12-13jaar met ongeveer bijna 70kilo.
dikke heupen etc.
voor me zelf schamen dikzak genoemd worden etc etc.
dus komt waarschijnlijk daardoor .
ik ben trouwens pas 1maand 14
Zeg je leeftijd nou is een keer eerlijk? Maak is foto van je id?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostKan niet, toen jij die log opende en gewoon paar topics terug van je. Was je ook al 14?
Zeg je leeftijd nou is een keer eerlijk? Maak is foto van je id?Lost all i got
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
5 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment