Zijn de foto's die je nu post van een paar maanden geleden? Dan zijn ze toch net zo oud als de foto's aan het begin van dit topic ofniet? Verder zou ik zeggen: eten . Vetpercentage zal wel onder de 10% zijn, maar daar zou ik je nog niet druk om maken, eerst om massa. Wel nette ader over de biceps moet ik zeggen!
Foto's Bulk Karwan 2
Collapse
X
-
jep foto is van vandaag die anderen zijn van eerst .
ik heb nog ergens op bodynet super ecto foto.
ik ben al bestwel veel aangekomen en zit nogsteeds onder de 10
ben bestwel blij mee ik probeer zo veel mogelijk te gainen .
en me max vet limit word 15-16%
maar thanks guysLost all i got
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostWaarom zegt iedereen dat het de goede kant op gaat? ik zie geen enkel verschil tussen de 2 post van foto's. Bedoel dat verder niet verkeerd, maar ga eens kijken naar je eten want volgens mij kan het nog wel meer.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
gewoon lekker blijven doorgaan, 45 dagen is ook niet echt denderend verschil te zien, je zult over een half jaartje denken, was ik zo klein daarnaast je bent nog 14.. En dan al voedingschema's e.d. Toen ik 14 was zat ik dagen lang achter de computer, het komt allemaal wel goed..Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postgewoon lekker blijven doorgaan, 45 dagen is ook niet echt denderend verschil te zien, je zult over een half jaartje denken, was ik zo klein daarnaast je bent nog 14.. En dan al voedingschema's e.d. Toen ik 14 was zat ik dagen lang achter de computer, het komt allemaal wel goed..
denk het ookLost all i got
Comment
-
Originally posted by marnop View Post1e foto buik inhouden kerel, 3e foto kut pose, nieuwe maken
en trek idd je broek normaal als je een foto laat maken.
Dat je teveel betaalt voor een onderbroek interesseert niemand wat..staat gewoon erg dom.
Wel een coole pyama broek trouwens..........
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postbb.com style!!!
http://imagecdn.bodybuilding.com/img...v9w2Lh0220.jpg
het zijn gewoon dikzakken die iet wat gezonder wilde leven, en wat gaan spelen met gewichten!!!
Kan iemand uitleggen hoe dat lelijke FATT- Roll komt?
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postik ga btw stoppen met eetschema's
ik ga gewoon richtlijnen trekken en elke meal veel protein .
ik zie wel of ik teveel aankom dan minder ik wel en als ik afval eet wel meer
doe ik ook.
en ben nog zo droog als een kurk
(en dat is dan weer niet positief)“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
14 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment