Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je ziet wel verschil met je beginpics.. Doorgaan op de manier zoals je nu bezig bent. Je bent dus 5 kilo aangekomen in 2.5 maanden als ik het goed begrijp? Dat is best netjes, doorgaan met bulken dan kom je er wel!
Je ziet wel verschil met je beginpics.. Doorgaan op de manier zoals je nu bezig bent. Je bent dus 5 kilo aangekomen in 2.5 maanden als ik het goed begrijp? Dat is best netjes, doorgaan met bulken dan kom je er wel!
jaa dat is waar 5kilo in 2.5maanden ben er wel tevreden over.
aleen ik moet denk ik binnekort me kcal op gaan voeren .
maar weet niet waneer enig idee op hoeveel kilo ik zal opschroeven.
en bedankt !
Eat your ass of. Hoe zit het trouwens met je kracht stats?
bedoelde U "eat your ass ON!"
Voor een 14 jarige ziet het er goed uit, ik moet eerlijk zeggen dat ik die gain van een paar kilo niet heel goed zie, kan ook komen door de poses. Ik zat net mijn eigen fotos van 97KG naar 102KG te bekijken en daar zie ik ook geen groot verschil.
Keep eating and lifting!
Voor een 14 jarige ziet het er goed uit, ik moet eerlijk zeggen dat ik die gain van een paar kilo niet heel goed zie, kan ook komen door de poses. Ik zat net mijn eigen fotos van 97KG naar 102KG te bekijken en daar zie ik ook geen groot verschil.
Keep eating and lifting!
Yes sir ! Volgende foto's komen over 2maanden ofso !
Keep eating and lifting!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment