Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee dat denk ik niet , spieren beginnen pas goed te groeien rond je 18e, ik ben in de lengte niks meer gegroeid sinds me 16e, en qua gewicht 4 kilo aangekomen.
Dus mijn groei qua spiermassa zou nu pas moeten beginnen.
Daar ben ik het niet met je eens. ik ben begonnen met BB sinds mijn 16, en sindsdien groei ik wel goed.
1. Je was "ondervoed" en het lichaam had gedeeltelijk de spieren gebruikt als voeding al die jaren
2. Omdat je weinig at werkte je metabolisme ook op een laag pitje
3. Je begon meer te eten dus het metabolisme begon ook wat harder te werken
4. Je begon meer te eten en dat zorgde er voor dat het lichaam wat bouwstenen overhad om je onder ontwikkelde/deels atrofieerde spieren terug te brengen naar hun basis niveau. Dit gebeurd altijd heel snel en omdat spieren meer wegen dan vet kreeg je de indruk dat je snel ontwikkelde terwijl het lichaam alleen maar terug keerde naar zijn basis wat vast ligt in de DNA
5. omdat je een beginner bent begon je na het terug keren op die basis door te ontwikkelen en zoals bij iedere beginner kun je snel ontwikkelen. Je lichaam was nog aan het wennen aan het lichtelijk aanwakkeren van je doods metabolisme en dat momentum werkte nog in je voordeel
6. vanaf nu moet je fatsoenlijk gaan eten als je door wilt ontwikkelen en voorkomen dat je lichaam weer je spieren moet gaan afbreken om aan voeding te komen. Dus kcal verhogen naar de 2500+ kcal. Misschien dat je dan over een jaar of 2-3 dan eindelijk een redelijk gespierd lichaam hebt.
Wat Jordy zegt is bullshit. je spieren groeien en ontwikkelen zich al vanaf je geboorte en niet vanaf je 18e.
vandaar dat er geen 12 jaar bodybuilders zijn xD ??
vanaf het eind van de puberteit begint de spiergroei echt op gang te komen, dat is algemeen bekend
wat klets je nou xD je spieren beginnen te groeien vanaf je geboorte al. Denk je dat iemand van 15 even grote spieren heeft als een pas geborene ofzo?!? :P
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
vandaar dat er geen 12 jaar bodybuilders zijn xD ??
vanaf het eind van de puberteit begint de spiergroei echt op gang te komen, dat is algemeen bekend
dude, krijg jij geen voorlichting of biologie op school??? volgens mij ben je gwn hopeloos aan het wachten tot iemand zal zeggen "misschien heb je goede genen"...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment