2000 kcal per dag, en toch massa opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Milestone,

Klinkt goed. is een hele maaltijd aan kcal wat je dan naar binnenwerkt. ;D

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
      Nee dat denk ik niet , spieren beginnen pas goed te groeien rond je 18e, ik ben in de lengte niks meer gegroeid sinds me 16e, en qua gewicht 4 kilo aangekomen.

Dus mijn groei qua spiermassa zou nu pas moeten beginnen.
      Daar ben ik het niet met je eens. ik ben begonnen met BB sinds mijn 16, en sindsdien groei ik wel goed.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

1. Je was "ondervoed" en het lichaam had gedeeltelijk de spieren gebruikt als voeding al die jaren
        2. Omdat je weinig at werkte je metabolisme ook op een laag pitje
        3. Je begon meer te eten dus het metabolisme begon ook wat harder te werken
        4. Je begon meer te eten en dat zorgde er voor dat het lichaam wat bouwstenen overhad om je onder ontwikkelde/deels atrofieerde spieren terug te brengen naar hun basis niveau. Dit gebeurd altijd heel snel en omdat spieren meer wegen dan vet kreeg je de indruk dat je snel ontwikkelde terwijl het lichaam alleen maar terug keerde naar zijn basis wat vast ligt in de DNA
        5. omdat je een beginner bent begon je na het terug keren op die basis door te ontwikkelen en zoals bij iedere beginner kun je snel ontwikkelen. Je lichaam was nog aan het wennen aan het lichtelijk aanwakkeren van je doods metabolisme en dat momentum werkte nog in je voordeel
        6. vanaf nu moet je fatsoenlijk gaan eten als je door wilt ontwikkelen en voorkomen dat je lichaam weer je spieren moet gaan afbreken om aan voeding te komen. Dus kcal verhogen naar de 2500+ kcal. Misschien dat je dan over een jaar of 2-3 dan eindelijk een redelijk gespierd lichaam hebt.

Wat Jordy zegt is bullshit. je spieren groeien en ontwikkelen zich al vanaf je geboorte en niet vanaf je 18e.

Comment

vandaar dat er geen 12 jaar bodybuilders zijn xD ??

vanaf het eind van de puberteit begint de spiergroei echt op gang te komen, dat is algemeen bekend

Comment

er zijn 12 jarige bodybuildertjes net zoals dat er 6 jarige gewichtheffers zijn.

Comment

vanaf het eind van de puberteit begint de spiergroei echt op gang te komen, dat is algemeen bekend
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                er zijn 12 jarige bodybuildertjes net zoals dat er 6 jarige gewichtheffers zijn.
                zeker weten

kijk dit manetje

Giuliano Stroe Worlds Strongest Kid « Pondstone Communications Blog
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

hahahaha xD

worlds strongest kid, er zijn altijd uitzonderingen.

en iedereen heeft zijn eigen mening hierover xD

Comment

wat klets je nou xD je spieren beginnen te groeien vanaf je geboorte al. Denk je dat iemand van 15 even grote spieren heeft als een pas geborene ofzo?!? :P
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

dude, krijg jij geen voorlichting of biologie op school??? volgens mij ben je gwn hopeloos aan het wachten tot iemand zal zeggen "misschien heb je goede genen"...
                      Last edited by El_Loco; 28-04-2011, 17:36.

Comment

epic xD,

tuurlijk groeien je spieren vanaf je geboorte,

maar de echte massa kun je niet aanmaken als je 6 bent xD

Comment

@ El loco,

Uhm nee, ik denk niet dat een ectomorf zit te wachten op de woorden, ; goh wat heb je goede genen. xD

Comment

@ Limit,

Als je trouwens goed leest zie je dat er staat,

Begint echt op gang te komen, dat geeft aan dat ik niet zeg dat de spieren als baby en puber even groot zijn.

Epic

Comment

Deze man is echt tering dom :")

en fu met je xD

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                                Deze man is echt tering dom :")

en fu met je xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies