2000 kcal per dag, en toch massa opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

waarom zijn jullie dan niet al sinds jullie kleutertijd vol aan het fitnessen xD

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
      waarom zijn jullie dan niet al sinds jullie kleutertijd vol aan het fitnessen xD
      mocht ik niet van me ma
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

hahahaha xD
        xD
        xD

haha

lekker fitnesseng
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

@ Limit,

haha dan begrijp ik je ;D

Comment

Originally posted by Limit View Post
            mocht ik niet van me ma
            Omdat in mijn omgeving niemand aan fitness deed in die tijd. Op mijn 6e tot 18e heb ik voetbal gespeeld. Met korte periodes van judo, kickboksen en karten. Fitness kwam pas later.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              5 jaar is ziek, maar best cool.
              Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Lul niet zo slap over spieren die pas écht blablabla. Dan snap je dus niet wát spieren dus zijn en hoe een groeispurt werkt. Dit is echter met Google wel op te lossen.
                Je zou wel kunnen overwegen te discussiëren over zaken waar je actually het een en ander van af weet als je dat zo noteert.

Je hebt een normaal lichaam en daar gelden regels voor. Er gaan geen wonderen gebeuren maar als je op termijn wilt blijven groeien moet je hoogstwss decent gaan eten, hier staat het hele forum mee vol. Jouw lichaam reageert daar op, wil je jezelf wat anders wijsmaken, succes.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Lul niet zo slap over spieren die pas écht blablabla. Dan snap je dus niet wát spieren dus zijn en hoe een groeispurt werkt. Dit is echter met Google wel op te lossen.
                  Je zou wel kunnen overwegen te discussiëren over zaken waar je actually het een en ander van af weet als je dat zo noteert.

Je hebt een normaal lichaam en daar gelden regels voor. Er gaan geen wonderen gebeuren maar als je op termijn wilt blijven groeien moet je hoogstwss decent gaan eten, hier staat het hele forum mee vol. Jouw lichaam reageert daar op, wil je jezelf wat anders wijsmaken, succes.
                  check de datum even.....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                    check de datum even.....
                    Point taken

Ik klik altijd op "actieve discussies" rechts in beeld heheh
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X