Originally posted by marnop
View Post
Sauna Liever niet meer.
Collapse
X
-
In principe kunnen we overal dood van gaan...als je daar steeds bij stil moet staan kun je beter in bed blijven liggen...hoewel, dan ga je uiteindelijk ook dood.
Gewoon je gezonde verstand gebruiken en niet blijven zitten als je onwel wordt. Luisteren naar je eigen lichaam werkt nog altijd het beste.beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostBen 1 keer neergegaan na de sauna.Half uurtje erin gezeten en daarna gestrekt gegaan in de wc in mijn blote reet.Kwam ook net uit Kenia en had bijholte ontsteking,waarschijnlijk geen goede combi.beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by marnop View PostMaarrehhh Nibor,.....die mensen gingen dood IN de sauna...........
Ik heb zelf vorige maand 5x in de sauna gezeten overigens........nee ik lieg - 6 x.
3x in Zwaag en 3x in Schagen. Maar wel volgens mijn eigen richtlijnen.
Is de doodsoorzaak vast gesteld op "dood door sauna?"
Comment
-
Originally posted by rotterdam010 View Post10x?? dan heb ik onderhands denk ik al een paar 100 levens verbruikt..
ik pak vrijwel elke keer na de training een sauna, en ik persoonlijk vind het heerlijk.Lost all i got
Comment
-
Hehe, een sauna op zijn tijd is prima, maar ik zou dat ook niet direct na het trainen doen. Dan wil ik eigenlijk eerst douchen en eten.
Sauna's trekken trouwens ook wel smeervinken aan. In mijn studententijd heb ik recreatief gefitnessed, de receptioniste vertelde me toen dat er een vent aan de balie was geweest met de vraag of de sauna's gemengd waren. Toen het antwoord "nee" was liep 'ie zo weer naar buiten.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostDan had ik al 10x dood moeten zijn Marnop..
Is de doodsoorzaak vast gesteld op "dood door sauna?"
hmmmm dan moet ik maar niet meer in de auto stappen......gaan ook wel eens mensen dood in het verkeer. Ik heb al een aantal ton gereden, hoeveel duizend keer had ik dan een fataal ongeluk moeten hebben gehad?
Volgens wat ik toen gelezen heb was idd de oorzaak de combinatie sporten en direct sauna voor die mensen.
Maar stel nou dat het geen onzin is Robin.....en dan? Maakt dan dat kwartiertje langer wachten zoveel uit voor je?
Kan best zijn dat erg veel mensen een paar honderd keer de sauna in gaan zonder problemen, maar er zijn natuurlijk altijd mensen voor wie of momenten waarop het gevaarlijker kan zijn, om welke reden dan ook.
Het is soms net zo vaag als mensen die fit wakker worden in bed omhoog komen en op het randje van hun bed gaan zitten, gewoon fit niks aan de hand, 2 seconden later zijn ze dood. Hartstilstand. Vaak wel iets oudere mensen.
Mensen die fit op een voetbalveld lopen, niks aan de hand, helemaal niks en opeens worden ze niet lekker, paar seconden later....dood. Vaak veertigers...gezonde veertigers.....(van dichtbij meegemaakt ook)
Dus. Ik waarschuw liever dan het eventuele risico vergroten. Je hoeft namelijk niks te mankeren het kan zomaar gebeurd zijn. Daarom heb ik liever eerst alles stabiel en dan pas sauna.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostHehe, een sauna op zijn tijd is prima, maar ik zou dat ook niet direct na het trainen doen. Dan wil ik eigenlijk eerst douchen en eten.
Sauna's trekken trouwens ook wel smeervinken aan. In mijn studententijd heb ik recreatief gefitnessed, de receptioniste vertelde me toen dat er een vent aan de balie was geweest met de vraag of de sauna's gemengd waren. Toen het antwoord "nee" was liep 'ie zo weer naar buiten.
Ik ken ook een health centre....op bepaalde avonden gaat het personeel daar niet de sauna binnen. In Duitsland hebben ze speciale ambtenaren geinstalleerd om die vunzigheid aan te pakken...het werd te erg. Er zijn ook speciale websites voor sex meetings in sauna's.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...20 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-