Sauna Liever niet meer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Maarrehhh Nibor,.....die mensen gingen dood IN de sauna...........
    Ik heb zelf vorige maand 5x in de sauna gezeten overigens........nee ik lieg - 6 x.
    3x in Zwaag en 3x in Schagen. Maar wel volgens mijn eigen richtlijnen.
    Lost all i got

Comment

Ik heb zelf vorige maand 5x in de sauna gezeten overigens........nee ik lieg - 6 x.
      Zeker swingen in Zwaag?

Comment

In principe kunnen we overal dood van gaan...als je daar steeds bij stil moet staan kun je beter in bed blijven liggen...hoewel, dan ga je uiteindelijk ook dood.

Gewoon je gezonde verstand gebruiken en niet blijven zitten als je onwel wordt. Luisteren naar je eigen lichaam werkt nog altijd het beste.
        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik word altijd niet goed in de sauna, wat een pokkehitte!
          Of ik nou wel of niet heb getraind, geen sauna voor Beaudien!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ben 1 keer neergegaan na de sauna.Half uurtje erin gezeten en daarna gestrekt gegaan in de wc in mijn blote reet.Kwam ook net uit Kenia en had bijholte ontsteking,waarschijnlijk geen goede combi.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
              Ben 1 keer neergegaan na de sauna.Half uurtje erin gezeten en daarna gestrekt gegaan in de wc in mijn blote reet.Kwam ook net uit Kenia en had bijholte ontsteking,waarschijnlijk geen goede combi.
              Dat je het nog een half uur hebt volgehouden is gewoon knap...pfff, idd geen goeie combi
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Dan had ik al 10x dood moeten zijn Marnop..

Is de doodsoorzaak vast gesteld op "dood door sauna?"

Comment

10x?? dan heb ik onderhands denk ik al een paar 100 levens verbruikt..
                  ik pak vrijwel elke keer na de training een sauna, en ik persoonlijk vind het heerlijk.

Comment

Originally posted by rotterdam010 View Post
                    10x?? dan heb ik onderhands denk ik al een paar 100 levens verbruikt..
                    ik pak vrijwel elke keer na de training een sauna, en ik persoonlijk vind het heerlijk.
                    er is bestwel vaak op het nieuws gekomen dat mensen dood zijn gegaan door sauna
                    Lost all i got

Comment

Je kunt ook doodgaan door sporten, maar dat doen we ook gewoon.
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Hehe, een sauna op zijn tijd is prima, maar ik zou dat ook niet direct na het trainen doen. Dan wil ik eigenlijk eerst douchen en eten.

Sauna's trekken trouwens ook wel smeervinken aan. In mijn studententijd heb ik recreatief gefitnessed, de receptioniste vertelde me toen dat er een vent aan de balie was geweest met de vraag of de sauna's gemengd waren. Toen het antwoord "nee" was liep 'ie zo weer naar buiten.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                          Dan had ik al 10x dood moeten zijn Marnop..

Is de doodsoorzaak vast gesteld op "dood door sauna?"

hmmmm dan moet ik maar niet meer in de auto stappen......gaan ook wel eens mensen dood in het verkeer. Ik heb al een aantal ton gereden, hoeveel duizend keer had ik dan een fataal ongeluk moeten hebben gehad?

Volgens wat ik toen gelezen heb was idd de oorzaak de combinatie sporten en direct sauna voor die mensen.

Maar stel nou dat het geen onzin is Robin.....en dan? Maakt dan dat kwartiertje langer wachten zoveel uit voor je?
                          Kan best zijn dat erg veel mensen een paar honderd keer de sauna in gaan zonder problemen, maar er zijn natuurlijk altijd mensen voor wie of momenten waarop het gevaarlijker kan zijn, om welke reden dan ook.
                          Het is soms net zo vaag als mensen die fit wakker worden in bed omhoog komen en op het randje van hun bed gaan zitten, gewoon fit niks aan de hand, 2 seconden later zijn ze dood. Hartstilstand. Vaak wel iets oudere mensen.
                          Mensen die fit op een voetbalveld lopen, niks aan de hand, helemaal niks en opeens worden ze niet lekker, paar seconden later....dood. Vaak veertigers...gezonde veertigers.....(van dichtbij meegemaakt ook)

Dus. Ik waarschuw liever dan het eventuele risico vergroten. Je hoeft namelijk niks te mankeren het kan zomaar gebeurd zijn. Daarom heb ik liever eerst alles stabiel en dan pas sauna.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            Hehe, een sauna op zijn tijd is prima, maar ik zou dat ook niet direct na het trainen doen. Dan wil ik eigenlijk eerst douchen en eten.

Sauna's trekken trouwens ook wel smeervinken aan. In mijn studententijd heb ik recreatief gefitnessed, de receptioniste vertelde me toen dat er een vent aan de balie was geweest met de vraag of de sauna's gemengd waren. Toen het antwoord "nee" was liep 'ie zo weer naar buiten.

Ik ken ook een health centre....op bepaalde avonden gaat het personeel daar niet de sauna binnen. In Duitsland hebben ze speciale ambtenaren geinstalleerd om die vunzigheid aan te pakken...het werd te erg. Er zijn ook speciale websites voor sex meetings in sauna's.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is algemeen bekend dat saunas het meetingpoint is voor swingers.
                              Met 40 graden+ en dan nog neuken en likken waar je kan.Geef mijn portie maar aan Fikkie,mij te warm.

Comment

40 graden+ ? beetje sauna is minstens 70 graden.
                                Verder hangt het gewoon heel erg van de sportschool/ sauna af. Zijn zat nette, schone sauna's.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X