train ik goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

foutje
    Beest in opleiding

Comment

ma ksnap het probleem nu nog altijd niet. want ge zegt da het fout is ma ge doet da nooit?
      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
        ma ksnap het probleem nu nog altijd niet. want ge zegt da het fout is ma ge doet da nooit?
        Ik leg het straks tijdens trainen wel uit..
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
          Ik leg het straks tijdens trainen wel uit..
          maar is het ook niet goed als ik eerst borst doe en daarna triceps??
          wat adviseren jullie dan?
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Wat zijn overhead extrections?

Verder bankdrukt hij met 17kg, dus boeit weinig wat je doet.
            Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
              Wat zijn overhead extrections?

Verder bankdrukt hij met 17kg, dus boeit weinig wat je doet.
              sjap, daar ben ik mee begonnen vorig jaar, inmiddels al heel wat kilo's meer hoor

trouwens geef me nuttig advies, je kraakt nu alleen maar af
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                sjap, daar ben ik mee begonnen vorig jaar, inmiddels al heel wat kilo's meer hoor

trouwens geef me nuttig advies, je kraakt nu alleen maar af
                Jou nuttig advies geven is hetzelfde als een cavia leren poepen op de wc.

Nogmaals, wat zijn overhead extrections?
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Maarten je kan beter een tijdje het schema volgen zoals het origineel is.
                  Als je een jaartje oid verder bent is het vroeg genoeg om verder te experimenteren.

Je kan wel e.e.a. omgooien en door elkaar doen, maar dan is het niet meer mijn schema he........alles apart zoals het geschreven is werkt optimaal. Eerst de grote spieren compleet doen en dan daarna de kleine ondersteunende spieren afmaken.

succes.

ps
                  en als je ook triceps wil doen na borst, pak dan de 3 daagssplit bijvoorbeeld(als voorbeeld)
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Jou nuttig advies geven is hetzelfde als een cavia leren poepen op de wc.

Nogmaals, wat zijn overhead extrections?
                    sukkel post niks als je zo lult achterlijke dwaas
                    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Als je een jaartje oid verder bent is het vroeg genoeg om verder te experimenteren.

Je kan wel e.e.a. omgooien en door elkaar doen, maar dan is het niet meer mijn schema he........alles apart zoals het geschreven is werkt optimaal. Eerst de grote spieren compleet doen en dan daarna de kleine ondersteunende spieren afmaken.

succes.

ps
                      en als je ook triceps wil doen na borst, pak dan de 3 daagssplit bijvoorbeeld(als voorbeeld)
                      Beest in opleiding

Comment

Originally posted by marnop View Post

succes.

ps
                        ok, thanx

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                          sukkel post niks als je zo lult achterlijke dwaas
                          Excuus, je hebt gelijk. Was inderdaad niet echt een nette reactie. Feit is dat hij zich alleen bezig houdt met "gezond" zijn en hardlopen, dan wordt massa aanzetten lastig. Evenals fatsoenlijke kracht opbouwen overigens. Dit is iets wat meerdere leden, meerdere malen hebben herhaald.

Hij kan beter naar jou luisteren, want jij hebt het voor elkaar gekregen na 5 jaar trainen 80kg te wegen met een vetpercentage van 15%.

Groeten
                          Squat 5 x 147.5
                          Bench 5 x 122.5
                          Deadlift 5 x 180

Comment

Excuus, je hebt gelijk. Was inderdaad niet echt een nette reactie. Feit is dat hij zich alleen bezig houdt met "gezond" zijn en hardlopen, dan wordt massa aanzetten lastig. Evenals fatsoenlijke kracht opbouwen overigens. Dit is iets wat meerdere leden, meerdere malen hebben herhaald.

Hij kan beter naar jou luisteren, want jij hebt het voor elkaar gekregen na 5 jaar trainen 80kg te wegen met een vetpercentage van 15%.

Groeten
                            vond het zielig voor de joch , hem zo de grond intrappen was niet nodig., leuk dat je je excuseert maar dat is te laat
                            volgens mij, je hebt al laten zien wat voor een lul je bent .

over mijn trainingsjaren , 2 jaar serieus de eerste 3 jaar 0 resultaat
                            wegens drugs gebruik, speed xtc etc. stats na 2 jaar echt aan het werk te zijn 1.68.5 78 kilo 13% gisteren gemeten. neen het lukt je niet ouwe
                            deze stats zijn gewoon goed. en worden nog veel beter.

grtzz
                            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                              vond het zielig voor de joch , hem zo de grond intrappen was niet nodig., leuk dat je je excuseert maar dat is te laat
                              volgens mij, je hebt al laten zien wat voor een lul je bent .

over mijn trainingsjaren , 2 jaar serieus de eerste 3 jaar 0 resultaat
                              wegens drugs gebruik, speed xtc etc. stats na 2 jaar echt aan het werk te zijn 1.68.5 78 kilo 13% gisteren gemeten. neen het lukt je niet ouwe
                              deze stats zijn gewoon goed. en worden nog veel beter.

grtzz
                              Beest.
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

in opleiding
                                Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies