Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hehe ja, ik nu alleen smorgens, binnekort ga ik ook eens op avond erbij doen, kijken of het bevalt.
in de morgen is het iig altijd lekker want de rest va nde dag voel je je heerlijk (als je nix verekt).
alleen het ernaartoe gaan is minder :P
Mijn ideale dag zou zijn als ik genoeg tijd zou hebben.
's ochtends krachttraining
namiddag hardlopen, fietsen, zwemmen
avond luieren, klusjes doen, gamen etc..
Waarom 's ochtends, omdat ik dan de koolhydraten goed benut over de dag ipv nog direct voor het slapen, hoewel ik dat momenteel doe. Ook niet verkeerd, aangezien ik dan extra veel kan eten met mijn avondeten PLUS een groot voordeel van 's ochtends trainen zou zijn lekker weinig mensen, hooguit wat vrouwen die cardio doen in een healthcenter, maarja zoiets kan enkel in de vakanties als ik niet werk..
avond half 7 perfect. :P Dan is indd alle kh naar binnen gewerkt
wat doe je verder de dag veel bewegen of gewoon school thuis zitten etc.
ik zelf doe bijna niks de heledag luieren/school tot al mijn meals done zijn en dan trainen pompuh!
Ik, sinds ik vandaag mijn laatste lessen heb gehad voor het jaar. 's morgens op 09:00 KT met 20 min HiiT erna en dan in de avond (indien ik niet werk) nog een HiiT sessie van 30-45min. Is meestal maar 2x in de week maar wel lekker.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment