Originally posted by Alleen
View Post
vet
Collapse
X
-
Originally posted by blue_eye View PostMensen kan je aub tips geven of je mening geven over de vraag die ik stel en niet zo maar zitten lullen in dit topic, heb ik niet veel aan.
Ik vind dat mijn benen te breed zijn, ik heb nooit gezegd dat ik jay cutler benen heb, ik vind ze gewoon te breed.
Het zit inderdaad in de familie die dikke benen, dus daar moet ik mee leven, maar ik kan wel proberen om het vet van mijn benen weg te krijgen.
En dat is nu mijn vraag, en door grotere broeken te kopen ben ik niets mee. En al dat gezeik van jay cutler of dat ik het zelf heb gezocht ben ik niets mee.
Dus gewoon je mening of tips geven over het probleem of gewoon niets zeggen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZoals gezegd moet je niet zeiken en grotere broeken kopen. En ja dat heeft Hugh Jackman ook moeten doen toen hij ging trainen voor zijn rollen. En ja Hugh Jackman heeft ook AS gebruikt om snel in vorm te geraken voor zijn rollen als Wolverine e.d. Dat mensen niet zeggen wat jij wilt horen betekend nog niet dat ze fout advies geven.
Dus volg je eigen advies op, stop met zeiken en blijf gewoon weg uit dit topic. De enige dingen die ik van jou zie op dit forum is gezeik op andere en als je al niet zeikt dan is het bij je strongman vriendjes.
kthxbyeStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Publiek forum, mag dus overal posten.
En ik geef 9 van de 10x kloppend advies. Wat mijn lichaamscompositie is heeft daar helemaal niks mee te maken. Zoiets heet drogredenatie dwaas. Dat jij dat niet ziet is jou probleem ventje. Wil wel weten wie die zogenaamde losers zijn die beweren dat ik geen "deftig" advies geef. Volgens mij verzin je ze gewoon ter plekke.
Ik hoef overigens niet in joggingsbroeken te lopen. Er zijn genoeg normale jeans in mijn formaat. In de winkel heb ik zelfs broeken tot maat 42 zien gaan dus dat jij al zit te janken met je 32/34 slaat nergens op. En ook op het werk, waar wij allemaal in bepaalde kledij moeten lopen wegens veiligheidsvoorschriften, met maat broeken, shirts en jassen is er nooit een probleem. Als ze kledij voor xxxxl mensen kunnen regelen kunnen ze ook een xxl voor mij maken en ook een simpel iets voor jouw.
Dus trek je hoofd uit je reet en ga eerst eens nadenken dwaze belg.Last edited by Falstyr; 23-05-2011, 13:52.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostPubliek forum, mag dus overal posten.
En ik geef 9 van de 10x kloppend advies. Wat mijn lichaamscompositie is heeft daar helemaal niks mee te maken. Zoiets heet drogredenatie dwaas. Dat jij dat niet ziet is jou probleem ventje. Wil wel weten wie die zogenaamde losers zijn die beweren dat ik geen "deftig" advies geef. Volgens mij verzin je ze gewoon ter plekke.
Ik hoef overigens niet in joggingsbroeken te lopen. Er zijn genoeg normale jeans in mijn formaat. In de winkel heb ik zelfs broeken tot maat 42 zien gaan dus dat jij al zit te janken met je 32/34 slaat nergens op. En ook op het werk, waar wij allemaal in bepaalde kledij moeten lopen wegens veiligheidsvoorschriften, met maat broeken, shirts en jassen is er nooit een probleem. Als ze kledij voor xxxxl mensen kunnen regelen kunnen ze ook een xxl voor mij maken en ook een simpel iets voor jouw.
Dus trek je hoofd uit je reet en ga eerst eens nadenken dwaze belg.
Als jij zegt dat een grotere broek kopen de enige oplossing is, dan stel ik me vragen over jouw kennis in het algemeen.
En zoals ik al zei in al mijn vorige posts dat je niet meer moet afkomen met grotere broeken kopen want dan kan je beter zwijgen, heb je blijkbaar ook niet gelezen. Of verveel je je weer en zoek je weer aandacht door mensen af te zeiken of ben je gewoon zo dom als een baksteen dat je altijd hetzelfde zegt.
Dus hou gewoon je klep dicht als je niets beter weet te zeggen.
Je hebt in het verleden zo ook al gereageerd op één van mijn posts dus ga me er niet meer mee bezig houden om te reageren, hou me liever bezig met nuttige dinges zoals werken...
kthxbye attentionwh0reStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View Post
Als jij zegt dat een grotere broek kopen de enige oplossing is, dan stel ik me vragen over jouw kennis in het algemeen.
En zoals ik al zei in al mijn vorige posts dat je niet meer moet afkomen met grotere broeken kopen want dan kan je beter zwijgen, heb je blijkbaar ook niet gelezen. Of verveel je je weer en zoek je weer aandacht door mensen af te zeiken of ben je gewoon zo dom als een baksteen dat je altijd hetzelfde zegt.
Dus hou gewoon je klep dicht als je niets beter weet te zeggen.
Je hebt in het verleden zo ook al gereageerd op één van mijn posts dus ga me er niet meer mee bezig houden om te reageren, hou me liever bezig met nuttige dinges zoals werken...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-