vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Alleen View Post
    Je moet ook zo'n broek hebben met van die zakken aan de zeikant klopt
    .....
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
      Mensen kan je aub tips geven of je mening geven over de vraag die ik stel en niet zo maar zitten lullen in dit topic, heb ik niet veel aan.

Ik vind dat mijn benen te breed zijn, ik heb nooit gezegd dat ik jay cutler benen heb, ik vind ze gewoon te breed.

Het zit inderdaad in de familie die dikke benen, dus daar moet ik mee leven, maar ik kan wel proberen om het vet van mijn benen weg te krijgen.

En dat is nu mijn vraag, en door grotere broeken te kopen ben ik niets mee. En al dat gezeik van jay cutler of dat ik het zelf heb gezocht ben ik niets mee.

Dus gewoon je mening of tips geven over het probleem of gewoon niets zeggen.

Zoals gezegd moet je niet zeiken en grotere broeken kopen. En ja dat heeft Hugh Jackman ook moeten doen toen hij ging trainen voor zijn rollen. En ja Hugh Jackman heeft ook AS gebruikt om snel in vorm te geraken voor zijn rollen als Wolverine e.d. Dat mensen niet zeggen wat jij wilt horen betekend nog niet dat ze fout advies geven.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Zoals gezegd moet je niet zeiken en grotere broeken kopen. En ja dat heeft Hugh Jackman ook moeten doen toen hij ging trainen voor zijn rollen. En ja Hugh Jackman heeft ook AS gebruikt om snel in vorm te geraken voor zijn rollen als Wolverine e.d. Dat mensen niet zeggen wat jij wilt horen betekend nog niet dat ze fout advies geven.
        Kerel heb je al in het verleden gezegd dat jij gewoon moet weg blijven uit mijn topics. Er zijn al meerdere mensen die hebben gezegd dat je geen deftig advies kan geven en dat je alleen maar zit te zeiken op iedereen. Dus blijf hier gewoon weg ok? Het is niet omdat jij je er niets van aantrekt hoe dik je bent dat andere mensen dat ook niet doen. Dat jij heel de dag in jogginsbroeken wil rond lopen moet jij weten maar sommige mensen moeten aangepaste kledij dragen op hun werk en met joggingsbroeken of broeken met zijzakken kom je bij ons niet binnen.

Dus volg je eigen advies op, stop met zeiken en blijf gewoon weg uit dit topic. De enige dingen die ik van jou zie op dit forum is gezeik op andere en als je al niet zeikt dan is het bij je strongman vriendjes.

kthxbye
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Publiek forum, mag dus overal posten.

En ik geef 9 van de 10x kloppend advies. Wat mijn lichaamscompositie is heeft daar helemaal niks mee te maken. Zoiets heet drogredenatie dwaas. Dat jij dat niet ziet is jou probleem ventje. Wil wel weten wie die zogenaamde losers zijn die beweren dat ik geen "deftig" advies geef. Volgens mij verzin je ze gewoon ter plekke.

Ik hoef overigens niet in joggingsbroeken te lopen. Er zijn genoeg normale jeans in mijn formaat. In de winkel heb ik zelfs broeken tot maat 42 zien gaan dus dat jij al zit te janken met je 32/34 slaat nergens op. En ook op het werk, waar wij allemaal in bepaalde kledij moeten lopen wegens veiligheidsvoorschriften, met maat broeken, shirts en jassen is er nooit een probleem. Als ze kledij voor xxxxl mensen kunnen regelen kunnen ze ook een xxl voor mij maken en ook een simpel iets voor jouw.

Dus trek je hoofd uit je reet en ga eerst eens nadenken dwaze belg.
          Last edited by Falstyr; 23-05-2011, 13:52.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Publiek forum, mag dus overal posten.

En ik geef 9 van de 10x kloppend advies. Wat mijn lichaamscompositie is heeft daar helemaal niks mee te maken. Zoiets heet drogredenatie dwaas. Dat jij dat niet ziet is jou probleem ventje. Wil wel weten wie die zogenaamde losers zijn die beweren dat ik geen "deftig" advies geef. Volgens mij verzin je ze gewoon ter plekke.

Ik hoef overigens niet in joggingsbroeken te lopen. Er zijn genoeg normale jeans in mijn formaat. In de winkel heb ik zelfs broeken tot maat 42 zien gaan dus dat jij al zit te janken met je 32/34 slaat nergens op. En ook op het werk, waar wij allemaal in bepaalde kledij moeten lopen wegens veiligheidsvoorschriften, met maat broeken, shirts en jassen is er nooit een probleem. Als ze kledij voor xxxxl mensen kunnen regelen kunnen ze ook een xxl voor mij maken en ook een simpel iets voor jouw.

Dus trek je hoofd uit je reet en ga eerst eens nadenken dwaze belg.
            Je snapt het echt niet hé...

Als jij zegt dat een grotere broek kopen de enige oplossing is, dan stel ik me vragen over jouw kennis in het algemeen.

En zoals ik al zei in al mijn vorige posts dat je niet meer moet afkomen met grotere broeken kopen want dan kan je beter zwijgen, heb je blijkbaar ook niet gelezen. Of verveel je je weer en zoek je weer aandacht door mensen af te zeiken of ben je gewoon zo dom als een baksteen dat je altijd hetzelfde zegt.

Dus hou gewoon je klep dicht als je niets beter weet te zeggen.

Je hebt in het verleden zo ook al gereageerd op één van mijn posts dus ga me er niet meer mee bezig houden om te reageren, hou me liever bezig met nuttige dinges zoals werken...

kthxbye attentionwh0re

Comment

Originally posted by blue_eye View Post

Als jij zegt dat een grotere broek kopen de enige oplossing is, dan stel ik me vragen over jouw kennis in het algemeen.
              Als er iemand is die het niet snapt ben jij het. Jij sport. Sport ontwikkeld spieren. Spieren zetten uit. Om spieren te ontwikkelen heb je voer nodig. Een klein overschot wat ook een beetje in vet wordt opgeslagen. Het is logisch dat beiden leiden tot meer ontwikkelde benen met een grotere omvang. Als je op kracht traint ontwikkel je minder snel massa dan als je puur op massa traint. Maar het feit blijft dat je benen qua omvang blijven toenemen zolang je sport. Als je broeken niet passen moet je dus grotere broeken nemen. Wil je geen grotere broeken kopen dan moet je stoppen met sporten. Zelfde geld voor de ontwikkeling van het bovenlichaam en nieuwe shirts/truien/hemden. Dit feit is niet zo moeilijk te snappen...tenzij je een domme belg bent natuurlijk. Die denken dat er nog een andere mogelijkheid is terwijl dat er niet is.

En zoals ik al zei in al mijn vorige posts dat je niet meer moet afkomen met grotere broeken kopen want dan kan je beter zwijgen, heb je blijkbaar ook niet gelezen. Of verveel je je weer en zoek je weer aandacht door mensen af te zeiken of ben je gewoon zo dom als een baksteen dat je altijd hetzelfde zegt.

Dus hou gewoon je klep dicht als je niets beter weet te zeggen.

Je hebt in het verleden zo ook al gereageerd op één van mijn posts dus ga me er niet meer mee bezig houden om te reageren, hou me liever bezig met nuttige dinges zoals werken...
              Ik geef gewoon antwoord op je vraag. Jij bent te koppig en te dom het te snappen. Dus ik herhaal het nogmaals op een manier dat zelfs een 3-jarige het snapt. Niks met "attentionwhore" te maken. De enige die zijn klep moet houden ben jij. Zolang jij de basis niet eens wilt begrijpen en in je eigen wereldje blijft ben je gewoon te dom om nog een post te mogen maken. Enige wat jij zoekt is mensen die je naar de mond praten ook al zullen zij onzin uitkramen. Zolang het overeenkomt met wat jij horen wilt zal het jou niks uit maken, want de waarheid wil je blijkbaar niet horen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X