Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Wat is het verschil dan naar je wedstrijdvoorbereiding toe en geewoon normaal trainen dan?
    Gewoon off-season trainen is meestal zoveel mogelijk massa gainen of zo veel mogelijk vet verliezen met zoveel mogelijk massabehoud.

Een wedstrijdvoorbereiding is de kers op de taart. De laatste loodjes. The finishing touch. Minimaal onderhuids vocht zonder volheid te verliezen en zonder soft te lijken. Dus een zo hard mogelijke look met zoveel mogelijk definitie creëren.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ja maar ik begijp niet hoe marnop nu al zoveel kilos gegained kan zijn vanuit een 2 maande terug ofso.

What is the key?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Ja maar ik begijp niet hoe marnop nu al zoveel kilos gegained kan zijn vanuit een 2 maande terug ofso.

What is the key?
        dat vindt ik ook veel maar je moet niet vergeten dat hij ook anabolen gebruikt.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Heb je ook iets met carb depleten/loaden en je zout-/pottassiumintake gedaan?

Zout was in de voorbereiding minimaal, laatste anderhalve week weer redelijk normaal, carbs per week verlaagd, op advies geen carbload gedaan, wel de laatste 2 dagen weer iets hoger in carbs.

Tal,
          ik had dus op aanraden geen carbload gedaan, dat scheelt al gauw een kilo of 2 inclusief vocht in je spieren.
          Dus als je dan na de wedstrijd weer goed gaat eten dan vliegen de (droge) kilo's er weer aan.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
            dat vindt ik ook veel maar je moet niet vergeten dat hij ook anabolen gebruikt.
            Jij weet niet of en wat ik gebruik. Ik gebruikte sowieso in de prep voor de wedstrijd helemaal niks.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Zout was in de voorbereiding minimaal, laatste anderhalve week weer redelijk normaal, carbs per week verlaagd, op advies geen carbload gedaan, wel de laatste 2 dagen weer iets hoger in carbs.

Tal,
              ik had dus op aanraden geen carbload gedaan, dat scheelt al gauw een kilo of 2 inclusief vocht in je spieren.
              Dus als je dan na de wedstrijd weer goed gaat eten dan vliegen de (droge) kilo's er weer aan.
              Mag ik vragen wat de reden was om te kiezen voor geen carbload te doen? Niet om te haten ofzo maar ik had het gevoel dat je een beetje plat oogde, niet?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Mag ik vragen wat de reden was om te kiezen voor geen carbload te doen? Niet om te haten ofzo maar ik had het gevoel dat je een beetje plat oogde, niet?

Vat het ook niet op als hate, je hebt gelijk ik oogde ook wat plat, miste aardig wat volume.
                De reden van het afraden carbload te doen was omdat ik tot het laatste moment, of laatste week, nog te veel vocht vasthield en mogelijk ook teveel vet nog.
                En omdat ik erg gevoelig kan zijn op carbs en snel vet aanzetten.... Achteraf gezien had ik wel wat meer carbs kunnen pakken en wel wat laden.

De laatste week tot 2 weken is het ook erg hard gegaan qua vocht en gewicht ook dus.

Maar dat is het stukje leerproces waar ik de volgende keer beter rekening mee zal houden.

Comment

• Indd je moet gewoon proberen en kijken wat voor jou het best werkt. Maar prima gedaan martin!

Comment

• Marnop speelt het misschien ook een rol dat je sneller gaint nu na je wedstrijd, omdat je laag in carbs een tijd gezeten hebt en je lichaam waarschijnlijk nu efficienter carbs opneemt, waardoor je sneller en beter zou groeien?
                    "Straight outta gym"

Comment

• Ik ben al tijdje niet op BN geweest vanwege examens en vakantie/feesten, dus sorry voor de late reactie. Maar ik heb echt heel veel respect hiervoor! Echt een ongelofelijke prestatie die maar vrij weinig mensen neer kunnen zetten en echt veel respect voor je discipline en doorzettingsvermogen!
                      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

• BdeB,

dankjewel voor je reactie kerel. En dank voor je respect.
                        Ennehh beter een late en oprechte reactie dan geen of negatieve reactie,....toch?

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Marnop speelt het misschien ook een rol dat je sneller gaint nu na je wedstrijd, omdat je laag in carbs een tijd gezeten hebt en je lichaam waarschijnlijk nu efficienter carbs opneemt, waardoor je sneller en beter zou groeien?

Ik had deze vraag ook nog niet gezien. sorry WPB.

maar nee maakt niks uit wat betreft de carbs en efficienter, dat is gewoon flauwekul.
                          wat wel meeweegt zoals ik al aangaf, is dat ik behoorlijk depleted was in de voorbereiding en op de wedstrijd, waardoor ik dus ook zoals Kevster terecht opmerkte wat plat oogde. Dus er was wat volume uit de spieren weg, je wordt dan wat platter.

Als je daarna dan weer lekker flink gaat eten dan vult alles weer goed en eerst gewoon naar normale diktes en volumes. De eerste week misschien 2 weken doe je weinig of rustiger dan je normaal zou doen om goed te herstellen, daarna ga je weer flink knallen en bouwen, vanaf dat moment vliegen de kilo's spiermassa er weer aan. Dus de eerste kilo's komen vnl door het opnieuw laden, volume en herstellen eigenlijk, daarna komen de echte gains weer.

Gisteren stond ik op de weegschaal trouwens op 108 kilo en dus wel stukken droger dan de laatste keer dat ik 108 kilo woog. Nu zie ik nog de buikblokken en toen niet. Armen, schouders, borst en rug zijn al zeer sterk verbeterd en benen mogen nog steeds wat extra massa hebben, daar moet ook nog een kilo of 3 per been bij.....hmmm is nogal wat....2 kilo droog mag ook wel, rug nog een paar ons massa, borst nog (paar) honderd gram...is ook vrij veel allemaal, maar komt dicht in de buurt van doel voor komende wedstrijden.

Comment

• Wordt er na zo'n wedstrijd eigenlijk even flink gejunkt om er daarna weer volop tegenaan te kunnen?

Of is dat uit den boze...

Comment

• bijna iedereen gaat daarna lekker junken of uit eten, iedereen heeft gemiddeld 10weken streng gedieet dus mag wel dan

Comment

• Sorry dat ik bump Marnop, maar ik heb Beaudien beloofd het voedingsschema van mijn vrouw te sturen en dat kan niet een privebericht.
                                Attached Files
                                Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X