Nu weten we weer waarom we elke ochtend rijstmeel nemen en maizena na de training, hehe. Super motivatie voor mij dit om zo door te gaan! Gefeliciteerd man
Marnop, gefeliciteerd!!
Collapse
X
-
Originally posted by Viking18 View PostIs dit allemaal naturel of niet?
Die vraag meen je niet Viking.......ik ben nu 45 en begon als echte boeddha....veel spiermassa verloren vanaf 2002 tot 2010 door geen KT(vanwege blessures) maar wel veel voetballen na 3-4 jaar niet meer voetballen echte Boeddha fysiek gekregen met laag VVM en erg hoog bf% en erg veel vocht.
Ik heb zeker meer dan 20kilo droge spiermassa aangezet in die tijd dat ik weer bezig ben en meer dan dat aan vet verbrand en vocht geloost.
Wat denk je zelf?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostJa, ik denk dat niet naturel is. Reden dat ik vraag stel is vanwege reactie van maarten in ''favoriete bber'' topic. Hij dacht dat wel naturel is namelijk.
ik wist het niet zeker.
maar nu hij zijn laatste jaren beschreven heeft kan ik niet anders concluderen“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostBlijf me toch afvragen wat voor transformatie mogelijk is binnen een jaar naturel.. Iemand een leuk voorbeeldje? (met name voor mijn eigen motivatie dan)
Comment
-
Ik ook zoiets. Denk nu 20% (tenminste, dat werd geschat in mijn topic), begon rond de 24. Deze zomer 15% ga ik niet meer halen denk ik, maar wil over 6 maanden dat toch wel gehaald hebben. Volgend jaar zomer 12% met redelijke beachboylook is mijn doel iig.
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostBlijf me toch afvragen wat voor transformatie mogelijk is binnen een jaar naturel.. Iemand een leuk voorbeeldje? (met name voor mijn eigen motivatie dan)
september 2010 woog ik rond de 88, vet% rond de 7-8%.
alles naturel.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
118kg bij 28-30% vet en eindigde na een jaar rond 81kg bij 12-13% vet.
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...lex-cup-3.html
progressie na 11 maanden - naturel.
zo heb je op dit forum dus genoeg voorbeelden van flinke transformatiesTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment