3maaltijden 6maaltijden geen verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3maaltijden 6maaltijden geen verschil?

Meal frequency: Does it matter? - Bodybuilding.com Forums
    er word veel gezegt dat het niet uitmaakt of je 1maaltijd 3 of 6 of 20 maaltijden hebt .
    wat weet jij hiervan deel je kennis ervaring

Edit ik ga er binnekort gewoon mee beginnen 1-2weken en zie wel hoe het afloopt
    Last edited by karwan2; 03-06-2011, 18:52.
    Lost all i got

Meerdere maaltijden per dag maken bulken iets makkelijker denk ik en dacht ook dat je om de drie uur maar een x aantal eiwitten kan opnemen, voor de rest maakt het niet veel denk ik

Comment

Probeer het uit. Ik krijg m'n voeding niet binnen in 3 maaltijden, 5 is minimum voor mij, meestal eet ik er 7. Teveel voeding in 1x kan ook zwaar voor de maag zijn. Last van je maag = cortisol = niet gewenst.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

het schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat 6 maaltijden je metabolisme niet sneller maakt dan 3 maaltijden of zelfs 1 maaltijd..

maar als je spieren wil opbouwen zou ik toch 6 keer per dag verspreid je eiwitten eten.

Je kan beter een constante toevoer van eiwitten hebben over de hele dag, dan 1 grote brok in 1 maaltijd.

6x 35g eiwit is beter dan 1x 210g eiwit.
        Failure is your friend

Comment

Ik denk dat ik mijn 3200 kcal wel in 3 maaltijden naar binnen kan krijgen

alleen zal ik in de 5 uur tussen die maaltijden vreselijk veel trek krijgen.

Comment

hmm jaa ik kan ook makkelijk 3k kcal in 3maaltijden ..
            als dit echt geen iets uitmaakt ga ik het gewoon proberen veel makkelijker
            heeft iemand een duidelijk onderzoek waar uit blijkt dat het niks uitmaakt
            Lost all i got

Comment

het maakt niks uit,

maar het gaat mij echt niet lukken mijn kcals in 3 maaltijden naarbinnen te werken
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                het maakt niks uit,

maar het gaat mij echt niet lukken mijn kcals in 3 maaltijden naarbinnen te werken
                hmm maar is er geen overdosis bijv aan eiwit of kh in een meal ?
                wat gebuert er met teveel kh eiwit of vetten in een meal word tog omgezet in vetten of is dat ook achterhaald ?
                Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                  hmm maar is er geen overdosis bijv aan eiwit of kh in een meal ?
                  wat gebuert er met teveel kh eiwit of vetten in een meal word tog omgezet in vetten of is dat ook achterhaald ?
                  dit is wel zo, alleen je vergeet iets;
                  stel je eet 2 aparte maaltijded die beide 2 uur nodig hebben om te verteren dan duurt het 4 uur als je deze 2 dus bij elkaar eet,
                  de afgifte van eiwit vetten en carbs is dus ook 2x zo lang.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    dit is wel zo, alleen je vergeet iets;
                    stel je eet 2 aparte maaltijded die beide 2 uur nodig hebben om te verteren dan duurt het 4 uur als je deze 2 dus bij elkaar eet,
                    de afgifte van eiwit vetten en carbs is dus ook 2x zo lang.
                    dat is waar.
                    maar @topic wat zijn goeie tijden om de 3 maaltijden me te versprijden .
                    elk maaltijd bevat 1k kcal (een voorbeeld dus )
                    Lost all i got

Comment

ochtend,middag,savonds?

Comment

8uursmorgens 2uursmiddag 8uur savonds ?
                        Lost all i got

Comment

Meal frequency: Does it matter? - Bodybuilding.com Forums
                          er word veel gezegt dat het niet uitmaakt of je 1maaltijd 3 of 6 of 20 maaltijden hebt .
                          wat weet jij hiervan deel je kennis ervaring

Edit ik ga er binnekort gewoon mee beginnen 1-2weken en zie wel hoe het afloopt
                          Interesante informatie.
                          Thanks for the post

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
                            Interesante informatie.
                            Thanks for the post
                            als je nog wat info vind deel het met ons
                            Lost all i got

Comment

8uursmorgens 2uursmiddag 8uur savonds ?
                              Wel rekening houden met je pre en post dan he. Maar ik vind echt dat jij zoveel nieuwe dingen wilt proberen. Eerst if it fits your macros, nu dit en straks ook nog IF. pff

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X