ik kom geen gewicht aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    voorkant schouder pak je al zat met dumbell presses en bench press aan, zit zie niet in waarom je nog bergen oefeningen moet doen voor voorkant, misschien 1 dan.

middelste gewoon MP doen.

achterst word ook al veel aangepakt met rug oefeningen dus zou ik ook maar 1 doen.

met bijna elke oefening moet je je buik gebruiken, en het is ook maar een spier plaat.

veel deadliften,squaten en bench press en je gebruikt al veel buik, nog extra oefening bij gooien voor schuin en rechte buikspieren en is genoeg... fabeltje dat je zo vaak buik moet trainen is onzin, het is een spier en spier moet je prikkelen en dan rust geven.
    wat is MP voor oefening??
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      wat is MP voor oefening??
      Military press ( front press)

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Military press ( front press)
        o ok dat had ik zo snel niet bedacht
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Heel erg bedankt voor alle tips. Ik ga mn trainingsschema iets aanpassen en een voedingschema maken. -k weeg nu 58 kilo. Als ik goed door blijf trainen/eten hoeveel kg spiermassa zou ik dan in een jaar kunnen stijgen?
          NO Pain, NO Gain
          stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Comment

Originally posted by Davon View Post
            Heel erg bedankt voor alle tips. Ik ga mn trainingsschema iets aanpassen en een voedingschema maken. -k weeg nu 58 kilo. Als ik goed door blijf trainen/eten hoeveel kg spiermassa zou ik dan in een jaar kunnen stijgen?
            als beginner is 15 kg haalbaar denk ik.

Comment

20 kg is te doen!!

Comment

Echt? Zoveel? Dat had ik niet verwacht.
                NO Pain, NO Gain
                stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Comment

20 kg spiermassa?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies