Langzame schildklier + schildklierhormonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spank: Je hebt gelijk. Ik wil liever ook niet aan de hormonen. Voor je het weet blijft er helemaal niks meer over van de schildklier. Je gevoel dat ik iets wilde gaan ondernemen kan ik alleen maar bevestigen. Maar ik ga EERST proberen mn schildklier een boost te geven door meer te eten (zoals okidoki zegt). Als het dan NOG niet lukt.. dan kan ik inderdaad nog altijd een proefbehamdeling vragen bij de dokter (en eventueel een dokter zoeken die er wel aan wil meewerken). Hartstikke bedankt voor je uitleg en begrip.
    Okidoki:Klopt was inderdaad een typefout. Oke, meer gaan eten dus… (voordat ik bijkwam at ik best veel, was er niet echt mee bezig at tot wanneer ik wilde en at tot ik vol zat, maar deed wel veel trainen). Ik zal maar weer bij de sportschool aankloppen en vragen om samen een een voedingsschema van rond de 1750 Kcal te maken.. Hoop dat je gelijk hebt dat mn schildklier gwn een enorme BOOST nodig heeft. Wil liever niet aan de rotzooi (hormonen). Hoop wel echt dat ik mn gewicht ga bereiken... door al die teleurstellingen durf ik gewoon niet meer te hopen..
    Niet hier: Ja wat betreft die BMR kan inderdaad zijn dat ik dit niet helemaal heb begrepen. Het enige wat ik weet is dat die bij 1330 is :P
    Toph: thnx het kwartje is EINDELIJK gevallen!! ! 1330 zal dus het aantal kCal zijn die ik verbrand als ik NIKS doe. Denk dat ik er steeds overheen las of iig niet goed las..
    Allemaal: super dat jullie allemaal zo mee denken. Heb er echt iets aan

Comment

Originally posted by Lady_S View Post
      Okidoki:Klopt was inderdaad een typefout. Oke, meer gaan eten dus… (voordat ik bijkwam at ik best veel, was er niet echt mee bezig at tot wanneer ik wilde en at tot ik vol zat, maar deed wel veel trainen). Ik zal maar weer bij de sportschool aankloppen en vragen om samen een een voedingsschema van rond de 1750 Kcal te maken.. Hoop dat je gelijk hebt dat mn schildklier gwn een enorme BOOST nodig heeft. Wil liever niet aan de rotzooi (hormonen). Hoop wel echt dat ik mn gewicht ga bereiken... door al die teleurstellingen durf ik gewoon niet meer te hopen..
      Je hebt het niet goed begrepen, je moet eerst een tijdje op of net boven je onderhoud zitten qua kcal.
      Dus rond de 2000/2100 kcal maar omdat je nu al een tijd lang op een laag kcal aantal zit moet je eerst stapsgewijs verhogen ander kom je onnodig veel vet aan doordat je metabolisme op een laag pitje staat......
      Stel, je zit nu op 1300 kcal per dag, dan ga je vanaf morgen op 1500 kcal zitten voor een week lang, daaarna verhoog je je kcal weer met 200 tot 1700 kcal en ook nu een week lang, daarna verhogen tot 1900 kcal, ook weer een week lang, dan voor de laatste keer verhogen tot 2100 kcal en dit ga je 2 tot 3 weken aanhouden......verlaag daarna je kcal tot 1750 kcal om rustig te cutten, ga je te snel, verhoog je kcal, ga je te langzaam, verlaag je kcal...0.5% vp per week is gezond om af te vallen....het cutten doe je maximaal 8 weken, daarna moet je 2 weken op onderhoud gaan zitten om je metabolisme weer op gang te helpen, daarna kan je weer 8 weken cutten, herhaal dit tot gewenst resultaat.....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

nav een prive bericht van lady s naa rmij toe dat ze een oud topic van mij opgezocht heeft een reactie erop.

hormomen zelf nemen zonder doktorsrecept is altijd af te raden net zoals iedereen hier zegt.
        Maar ik ben iemand die ervan houd alles te proberen en daarom ook t3 geprobeerd heeft. Mij is het goed bevallen en de gevaren zoals iedereen hier zegt zullen zeker gegrond zijn maar zelf nergens last van gehad.

Amerikaanse begeleiders geven ook aan dat t3 juist een redelijk veilig middel is en waar je ook langere tijd aan kan blijven.

Heb altijd netjes opgebouwd en weer afgebouwd en nooit een rebound effect gehad. Schildklier waardes zijn daarna getest en alles perfect in orde.
        Voor mij is het dus een veilig en goed middel maar het kan best dat iemand anders er slecht op reageerd ook al hoor je altijd gevaarlijk dit gevaarlijk dat maar nog nooit iemand gehoord waarvan ze schildklier niet meer goed wertke na het gebruik van t3(ze zullen er overigens vast zijn)

Ik heb mijn vriendin de afgelopen 4 weken aan de t3 laten gaan icm lagere kcal inname maar wel alleen maar gezonde en volkoren produkten en ze is nu bijna 6 kilo kwijt. Ze woog 69 kilo en nu 63,5. Ik heb haar 3 keer in de week laten sporten. De maandag, woensdag, vrijdag en geen krachttraining, training bestond uit 30 min cardio rugoefeningen(fysiooefeningen) en 15 min loopband interval. Ze is begonnen op 25mcg per dag en zit nu op 75mcg hoger gaan we niet. Dit blijven we nog 3 weekjes doen en dan gaan we weer afbouwen tot 25mcg per dag. Vanaf volgende week gaan we weer krachttraining erin gooien aangezien ze nu de kilos kwijt zijn wat ze wou en kunnen we weer spieren gaan bouwen.

Want na al dat theorie gelul is het ook wel even leuk om een praktijk verhaal te horen
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Los van bovengenoemde dingen; je eetlust zal door de hormonen ook omhoog gaan. En -gezien dat je vrouw bent- is drang naar sugar craving waarschijnlijk groter.
          Daarbij zijn er ook nog supplementen die je nog niet eens geprobeerd hebt, en je schildklier wel een boost geven. Die mening dat jij al veel geprobeerd hebt, deel ik absoluut niet met je.
          En nog steeds heb jij je huidige voeding niet gepost, waarschijnlijk valt daar genoeg aan te verbeteren. Ook met hormonen zal het uiteindelijk allemaal door je voeding bepaald worden.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
            Je hebt het niet goed begrepen, je moet eerst een tijdje op of net boven je onderhoud zitten qua kcal.
            Dus rond de 2000/2100 kcal maar omdat je nu al een tijd lang op een laag kcal aantal zit moet je eerst stapsgewijs verhogen ander kom je onnodig veel vet aan doordat je metabolisme op een laag pitje staat......
            Stel, je zit nu op 1300 kcal per dag, dan ga je vanaf morgen op 1500 kcal zitten voor een week lang, daaarna verhoog je je kcal weer met 200 tot 1700 kcal en ook nu een week lang, daarna verhogen tot 1900 kcal, ook weer een week lang, dan voor de laatste keer verhogen tot 2100 kcal en dit ga je 2 tot 3 weken aanhouden......verlaag daarna je kcal tot 1750 kcal om rustig te cutten, ga je te snel, verhoog je kcal, ga je te langzaam, verlaag je kcal...0.5% vp per week is gezond om af te vallen....het cutten doe je maximaal 8 weken, daarna moet je 2 weken op onderhoud gaan zitten om je metabolisme weer op gang te helpen, daarna kan je weer 8 weken cutten, herhaal dit tot gewenst resultaat.....
            Okidoki, ja ik had door dat je het op deze manier bedoelde (langzaam opbouwen naar meer kCal). Als ik het nu terug lees kan het idd zo overkomen dat ik het niet helemaal heb begrepen, maar komt denk ik doordat ik het heel kort door de bocht heb "samengevat" wat jij zei..

Wat bedoel je precies met 2 weken op onderhoud gaan zitten (na het max 8 weken cutten)?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Los van bovengenoemde dingen; je eetlust zal door de hormonen ook omhoog gaan. En -gezien dat je vrouw bent- is drang naar sugar craving waarschijnlijk groter.
              Daarbij zijn er ook nog supplementen die je nog niet eens geprobeerd hebt, en je schildklier wel een boost geven. Die mening dat jij al veel geprobeerd hebt, deel ik absoluut niet met je.
              En nog steeds heb jij je huidige voeding niet gepost, waarschijnlijk valt daar genoeg aan te verbeteren. Ook met hormonen zal het uiteindelijk allemaal door je voeding bepaald worden.
              Je vind dat er nog supplemeten zijn die ik niet geprobeerd heb. Kwa voeding heb ik in elk geval wel zo goed als alle producten die je schildklier een boost geven geprobeerd. Wat betreft supplementen zou het kunnen dat er supplementen zijn die ik niet heb geprobeerd. De supplementen waarvan ik zelf weet dat ze goed zijn voor de schildklier heb ik wel geporbeerd (kelpasan en nu meda stim en vitamine B). Maar aangezien ik niet alle supplemten ken, zou het kunnen dat er dingen bij zijn die ik niet heb gehad. Over welke supplementen heb jij het??

Wat betreft mijn voeding heb ik al een paar keer gezegd wat ik momenteel eet. Ik heb op dit moment niet echt een voedingsschema in de zin van dat ik weet hoeveel kCal ik precies per dag inneem. Wat ik dus afgelopen 6 weken heb gedaan is dus vooral eiwitten ('s ochtends protein 85 shake, tussendoor bv een appel of 3 rijstwafels, lunch salade of kwark, tussendoor weer een stuk fruit of kwark (om suikers te beperken), en avondeten bestond uit gegrilde kipfilet / kippebout of gegrilde zalm of forel met groente en rauwkorst). Ik weet dat als je dit te lang doet je schildklier natuurlijk "lui" wordt en dat het daarom een boost nodig heeft zoals okidoki zegt. Maar omdat ik niet afviel heb ik de laatste 4 dagen alleen maar zelfgemaakte kippe of groentesoep en water gehad. Wilde weten hoe mn lichaam hierop zou reageren (dit ga ik niet blijven doen, weet dat het slechts is en een jo jo effect geeft. maar zoals ik al zei wilde de reactie van mn lichaam weten).

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                Heb altijd netjes opgebouwd en weer afgebouwd en nooit een rebound effect gehad. Schildklier waardes zijn daarna getest en alles perfect in orde.
                Voor mij is het dus een veilig en goed middel maar het kan best dat iemand anders er slecht op reageerd ook al hoor je altijd gevaarlijk dit gevaarlijk dat maar nog nooit iemand gehoord waarvan ze schildklier niet meer goed wertke na het gebruik van t3(ze zullen er overigens vast zijn)

Want na al dat theorie gelul is het ook wel even leuk om een praktijk verhaal te horen
                Bedankt voor je reactie!! Je zegt dat je schildklier waardes daarna perfect waren. Mag ik vragen wat jouw waarden van de schildklier zijn?? Vraag me namelijk altijd af wat nu precies "normaal" is. Volgens mij hoort een T3 zeker tussen de 15-17 te liggen?

Super leuk om de praktijk vehaal te lezen!! Dat geeft weer moed!!

Comment

Wat bedoel je precies met 2 weken op onderhoud gaan zitten (na het max 8 weken cutten)?
                  Als je langer dan 8 weken cut dan gaat je metabolisme steeds trager werken waardoor het afvallen moeizamer gaat en zelfs stopt, dit voorkom je door een pauze van 2 weken in te lassen en op onderhoud gaat eten, onderhoud wil zeggen, je BMR met sport/arbeid/aktiviteits toeslag erbij....voor jou zal dit rond de 2100 kcal zijn, maar dat moet je voor jezelf eens uit (laten) rekenen....

Ik zag dat je super enthousiast reageerde op een post van triple X, vergeet dat hele verhaal van t3 nou eventjes, dat zijn ervaringen positief zijn, betekend niet dat de risico's er minder om zijn en het feit dat hij het zijn vriendin heeft laten gebruiken zegt ook al genoeg om zijn beweegredenen....hij zou het zo iedeeen willen adviseren te gebruiken als ware het snoepjes van de drogist om de hoek zijn, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.....zorg voor jou gezondheid en ga eerst goed eten en sporten en laat dan de waardes opnieuw meten, ik ben er van overtuigd dat er niets met je aan de hand is, gelet op je voedingspatroon....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Hoi Beaudien, ja klopt ik weet inderdaad dat BMR hetgeen is dat het lichaam nodig heeft in een status zoals idd bv op bed liggen en niks doet. Mijn BMR is echt 1330 kCal (5565Kj). Ik heb het hier voor me liggen. Dáár ben ik dus ook onder gaan zitten. .
                    En dáar ga je dus volgens mij de fout in.
                    Je moet niet onder je BMR gaan zitten (want dan ga je dus bezuinigen op het minmale dat je lichaam nodig heeft om te functioneren) maar onder je ónderhoud. En dat moet je dus berekenen aan de hand van je bewegingsniveau, leeftijd, enzovoort.
                    Dan kom je bijvoorbeeld uit op 1875.....en dáar moet je dan 400 kcal onder gaan zitten. Wat je nu doet is zwaar crashen en dat gaat niet goed komen, met of zonder goed/slechtwerkende schildklier.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Beste TS,

Jouw T3 waarden zijn normaal, zelfs iets te hoog (dus je geeft teveel hormoon af).
                      De normaalwaarden schommelen tussen de 1 en de 4 mmol/l.
                      Beter heb je iets te hoog dan te laag, maar wederom per persoon verschillend.

Ga niet blindelings af op mensen die hier T3 gebruiken, of gebruikt hebben en die een gezonde klier hebben, doe dat nooit..
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Wat betreft mijn voeding heb ik al een paar keer gezegd wat ik momenteel eet. Ik heb op dit moment niet echt een voedingsschema in de zin van dat ik weet hoeveel kCal ik precies per dag inneem. Wat ik dus afgelopen 6 weken heb gedaan is dus vooral eiwitten ('s ochtends protein 85 shake, tussendoor bv een appel of 3 rijstwafels, lunch salade of kwark, tussendoor weer een stuk fruit of kwark (om suikers te beperken), en avondeten bestond uit gegrilde kipfilet / kippebout of gegrilde zalm of forel met groente en rauwkorst). Ik weet dat als je dit te lang doet je schildklier natuurlijk "lui" wordt en dat het daarom een boost nodig heeft zoals okidoki zegt. Maar omdat ik niet afviel heb ik de laatste 4 dagen alleen maar zelfgemaakte kippe of groentesoep en water gehad. Wilde weten hoe mn lichaam hierop zou reageren (dit ga ik niet blijven doen, weet dat het slechts is en een jo jo effect geeft. maar zoals ik al zei wilde de reactie van mn lichaam weten).
                        Wat eet jij slecht! Veel te weinig en ook de samenstelling is niet OK.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik denk inderdaad dat je je beter kunt gaan focussen op een uitgebalanceerd voedingsschema dan op je schildklier. Persoonlijk verwacht ik dat je problemen te maken hebben met je voedingspatroon. Bouw een mooi schema dus, en ga eten om af te vallen
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Als je langer dan 8 weken cut dan gaat je metabolisme steeds trager werken waardoor het afvallen moeizamer gaat en zelfs stopt, dit voorkom je door een pauze van 2 weken in te lassen en op onderhoud gaat eten, onderhoud wil zeggen, je BMR met sport/arbeid/aktiviteits toeslag erbij....voor jou zal dit rond de 2100 kcal zijn, maar dat moet je voor jezelf eens uit (laten) rekenen....
                            Ik denk inderdaad dat, doordat ik te weinig eet etc. mijn metabolisme trager is gaan werken en dat afvallen daarom zeer moeizaam gaat, beter gezegd gestopt is.
                            Wat betreft mijn onderhoud.. moet ik dan gewoon vragen naar mijn aantal kCal als ik wil "onderhouden"?

zorg voor jou gezondheid en ga eerst goed eten en sporten en laat dan de waardes opnieuw meten, ik ben er van overtuigd dat er niets met je aan de hand is, gelet op je voedingspatroon....
                            Ik had echt het idee dat ik goed bezig was. Want men zegt altijd ja als je wilt afvallen moet je minder eten en meer bewegen (kort door de bocht gezegd). Dus ik probeerde het dan steeds via OF (1) 10 weken programma van de sportschool waarbij je dus afbouwend van 1500 kCal naar 1250 kCal ging (maar hoor nu dus dat dit crashen is…) OF (2) gezond eten in de zin van koolhydraten zoals rijst pasta brood etc weg te laten en vooral eiwitten en groentes te eten. Juist van deze laatste optie was ik er van overtuigd dat dit gezond en goed is als je wil afvallen. Daarom probeerde ik het steeds weer op die manier..
                            Je had het op gegeven moment ook over het feit dat als je 8 weken cut je metabolisme omlaag gaat. Dus met andere woorden weinig koolhydraten + cardio lange tijd leidt tot moeizaam afvallen dan wel stoppen met afvallen. Maar voordat ik dus weer voor de zoveelste keer een start had gemaakt aan een dieet, had ik een stop van 4 maanden. Dus dan vind ik het vreemd dat het zelfs toen niet luktte… Wellicht zul je mss zeggen dat het aan mn voedingspatroon ligt.. maar dan vraag ik me af wat is dan WEL goed om te eten? (Ik zou je eens kunnen schrijven wat ik bv at als ik het boek van de sportschool volg, of wat ik precies eet als ik met name eiwitten eet?)

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Je moet niet onder je BMR gaan zitten (want dan ga je dus bezuinigen op het minmale dat je lichaam nodig heeft om te functioneren) maar onder je ónderhoud. En dat moet je dus berekenen aan de hand van je bewegingsniveau, leeftijd, enzovoort.
                              Dan kom je bijvoorbeeld uit op 1875.....en dáar moet je dan 400 kcal onder gaan zitten.
                              Ja zoiets probeerde okidoki mij ook al uit te leggen. Maar als ik het goed begrepen heb van hem (en nu dus ook van jou), moet ik (1) eerst eens beginnen om (opbouwend) meer te gaan eten dan nu, omdat ik waarschijnlijk te weinig heb gegeten, waardoor mn metabolisme trager is gaan werken. (2)Nadat ik dit een tijdje heb gedaan moet ik ervoor gaan zorgen dat ik onder mijn onderhoud ga zitten qua kCal per dag en dan vooral cardio. à Ik vraag me alleen wel af hoe ik dit moet laten uitrekenen, jullie zeggen dus a.d.h.v. bewegingsniveau leeftijd etc. maar als ik dan vraag naar kCal van het onderhoud weten ze (instructeur van de sportschool) dan genoeg?? En hoezo moet ik daar 400kCal onder gaan zitten? Waarom niet meer of minder? (3)Tenslotte, nadat ik dit max 8 weken heb gedaan, moet ik ongeveer 2 weken op onderhoud gaan eten om ervoor te zorgen dat mn metambolisme goed blijft functioneren.
                              Laatste vraag, zoals ik hierboven ook al aan Okidoki vroeg. Waarop moet ik mn voeding nu baseren? (1) wel op koolhydraten zoals brood, aardappelen en suikers etc. maar in mindere mate? OF (2) vooral gebaseerd op eiwitten?

Originally posted by Beaudien View Post
                              Wat je nu doet is zwaar crashen en dat gaat niet goed komen, met of zonder goed/slechtwerkende schildklier.
                              ik hoop echt dat het dit is en dat jullie gelijk hebben! Ik wil er gewoon nog 1x HELEMAAL voor gaan, maar wel op de JUISTE manier. Ik dacht altijd dat ik het op de juiste manier deed, maar blijkbaar dus niet. Hoop dat de manier die jullie me nu uitleggen wel echt gaat helpen. I want my body back!!

Comment

Spank:Bij mij ligt het ook niet zo zeer aan de T3, bij mij is eigenlijk de T4 aan de lage kant..
                                Ellie: Ja heb al aan Beaudien en Okidoki gevraagd wat er nu precies wordt verstaan onder een goed uitgebalanceerd voedingsschema (welke producten). Ben eens benieuwd..

Comment

Actieve discussies

Collapse

Antalya Escort
                                sikis
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                mariobet giriş betist giriş restbet giriş zbahis royalbet
                                otobet
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                mobilbahis giriş rokubet giriş
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                bonus veren siteler
                                casino siteleri
                                casino siteleri
                                casibom< giriş/a> betturkey
                                alanya escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort mersin escort
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                Working...