Originally posted by Lady_S
View Post
Waarom post je dan nog steeds niet je huidige voeding? Als je te lui bent om een schema te maken, hoe wil je dan goed overzicht hebben? Lekker geloofwaardig.
Wat betreft supplementen zou het kunnen dat er supplementen zijn die ik niet heb geprobeerd. De supplementen waarvan ik zelf weet dat ze goed zijn voor de schildklier heb ik wel geporbeerd (kelpasan en nu meda stim en vitamine B). Maar aangezien ik niet alle supplemten ken, zou het kunnen dat er dingen bij zijn die ik niet heb gehad. Over welke supplementen heb jij het??
Wat betreft mijn voeding heb ik al een paar keer gezegd wat ik momenteel eet. Ik heb op dit moment niet echt een voedingsschema in de zin van dat ik weet hoeveel kCal ik precies per dag inneem.
Wat ik dus afgelopen 6 weken heb gedaan is dus vooral eiwitten ('s ochtends protein 85 shake, tussendoor bv een appel of 3 rijstwafels, lunch salade of kwark, tussendoor weer een stuk fruit of kwark (om suikers te beperken), en avondeten bestond uit gegrilde kipfilet / kippebout of gegrilde zalm of forel met groente en rauwkorst).
Een protien 85 shake zit waarschijnijk voller met suiker, dan met eiwit. Kwark is een lading melksuiker bij je eiwitten en 1x gegrilde kipfilet of vis zet ook geen zoden aan de dijk. Heb je enig idee op hoeveel gram je zit? En hoeveel je nodig hebt?
Ik weet dat als je dit te lang doet je schildklier natuurlijk "lui" wordt en dat het daarom een boost nodig heeft zoals okidoki zegt. Maar omdat ik niet afviel heb ik de laatste 4 dagen alleen maar zelfgemaakte kippe of groentesoep en water gehad. Wilde weten hoe mn lichaam hierop zou reageren (dit ga ik niet blijven doen, weet dat het slechts is en een jo jo effect geeft. maar zoals ik al zei wilde de reactie van mn lichaam weten).
En dan wil je ook nog eens aan een soort hormoon wat alles verbrandt, zeker bij vrouwen (lager testosteron), en daardoor nog minder spiermassa overhouden?
Verstandig. Ik zeg: gewoon lekker gaan doen.
Het lijkt erop dat jij je niet hebt ingeschreven op een bbfora omdat jij je wil verdiepen in voeding, maar omdat je gewoon een goedkeuring wil voor je hormonen. Als je besluit al vast staat, waarom vraag je dan om meningen?
Neem gewoon lekker je spullen. Met jouw beperkte kennis van voeding en werking van de schildklier is de kans groot dat je er dikker uitkomt dan je begon.
Succes

Comment