Bloedonderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloedonderzoek

Hallo BN'ers,

na een heftige woordenwisseling met mijn vader was dit het resultaat:
    Ik moet een bloedonderzoek laten doen.

Hij wilt dat ik me laat prikken op:
    Cholesterol / Nierfunctie / Leverfunctie / Suiker (iemand enig idee waarom?) / Prostaat / Schildklier.

Nou heb ik zelf geen flauw idee van ook maar iets van deze waardes en hoe dat zit wat ze precies testen en wat dit betekend.
    Heeft iemand een goede bron voor mensen die er niets van weten en er alles over willen weten?

Ook na uitleg van de Whey / Casseine / WMS vind hij dit "troep" dus vandaar.
    Vergeet ik iets in de test?
    Wat is het ergste wat er kan gebeuren, niks toch? Want als ik goede waardes heb mag ik het gebruiken zo niet wordt alles weggegooid

Dankje
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Is er aanleiding voor dat er iets niet goed zou zijn?

Ja pa zou toch ook moeten weten dat het niets zegt, zonder vergelijkingen. Als bijvoorbeeld jouw cholesterol nu aan de hoge kant is, wie zegt dan dat het voor het sporten niet té hoog was? Die daling zie je daar niet in terug.

Comment

Agjaah, sorry weet er zelf niet zoveel over greg. maar wel zwaar klote dat je weer zon ruzietje moet hebben. Ik denk dat je na 4 weken niks vreemds gaat vinden.

Comment

Ja ik moest sowieso al elk half jaar bloedprikken voor me nieren dus ben bang dat dat nu uit de hand loopt dus er zijn wel aardig wat bestanden van mij (als die bewaard zijn).

@talal,

Ja tis fokt op normaal was die nooit zo boos maar nu was die echt heel erg pissed bijna het huis uit gegooid, hij is bang dat er hetzelfde gebeurt als met een vriend van hem maahja das niet te vergelijken ik gebruik alleen WMS / Whey / Casseine thats it ja en noxipro mahja..

Comment

Jah maar dan gaat het niet om de producten dus maar om hoe jij ermee bezig bent lijkt mij?

Komt obessief over zeker

Comment

obessief ? geen moeilijke woorden vandaag he xD

Comment

Weet niemand hoe het nou precies zit aub. vind het wel belangrijk om het resultaat uit de bloedtest ook echt te snappen in plaats van ja knikken als ze zeggen tis goed.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Is er aanleiding voor dat er iets niet goed zou zijn?

Ja pa zou toch ook moeten weten dat het niets zegt, zonder vergelijkingen. Als bijvoorbeeld jouw cholesterol nu aan de hoge kant is, wie zegt dan dat het voor het sporten niet té hoog was? Die daling zie je daar niet in terug.
                Hij heeft vanavond ws naar de serie "Mijn man heeft een hobby" gekeken. Daar werd ook een bloedmonster van een bodybuilder genomen. Die zat tegen een burn-out aan.

Comment

nee hij heb naar tour de france gekeken, dat dacht ik eerst ook dat die zou gaan kijken maar dat heb die niet gedaan, maar daar gaat het nu niet om haha! Als ik maar mezelf wat meer kan verdiepen in zo test.

Iemand?

Comment

Originally posted by costina View Post
                    Ja ik moest sowieso al elk half jaar bloedprikken voor me nieren
                    Als je al problemen hebt met je nieren (neem ik maar even aan) is eiwitrijk eten ook niet echt verstandig.. Ik zal nou wel weer ontzettend gebasht worden omdat ik dit zeg, maar ik zou toch eerst met je arts oid overleggen of het verstandig is.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                      Als je al problemen hebt met je nieren (neem ik maar even aan) is eiwitrijk eten ook niet echt verstandig.. Ik zal nou wel weer ontzettend gebasht worden omdat ik dit zeg, maar ik zou toch eerst met je arts oid overleggen of het verstandig is.
                      Was niet echt voor een probleem, had met medicijnen te maken en die hebben de naam om lever en nier falen te veroorzaken. Dat is overigens een jaar terug toen ik het niet meer nodig had en half jaar geleden bloedgeprikt daarvoor om te kijken of ik er goed uit was gekomen dat was zo.
                      Tis wel beetje raar dat niemand hier wat over bloedonderzoek weet misschien tijd voor een sticky ?
                      Of is er nu even niemand aanwezig die wat weet...

Comment

T NATION | Blood Simple: What You Should Know About Blood Work

hier moet je wel wat aan hebben

Comment

Originally posted by Milan1 View Post
                          Hij heeft vanavond ws naar de serie "Mijn man heeft een hobby" gekeken. Daar werd ook een bloedmonster van een bodybuilder genomen. Die zat tegen een burn-out aan.
                          Aan je bloedwaarden kan je zien of je een burn-out hebt dan..?
                          "Straight outta gym"

Comment

Het gaat werkelijk nergens over, of zie je er zo slecht uit? Ik vind het nogal een kinderachtige reactie.

Originally posted by Milan1 View Post
                            Ja en we vergeten dan even dat hij zichzelf volstopte met AS en elke dag zichzelf compleet uitputte in de gym. Was toen een topic over op dbb waarbij zijn geschiedenis naar voren kwam.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Adon1s ik weet ook dat het nergens over gaat en ik zie er niet slecht uit ofzo in tegendeel ben nog nooit zo fit geweest maar het is meer omdat hij de medische zekerheid wilt dat het geen kwaad kan omdat hij niet gelooft dat het geen troep is. vandaar dus maar jij weet er wel wat van af?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X