Bloedonderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by costina View Post
    nee hij heb naar tour de france gekeken
    Ah, vandaar dus!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Je vader is gewoon bezorgd, ook al heeft hij 0 gronden voor zijn beweringen/gevoelens. Ga gewoon mee naar de huisarts en doe je verhaal. Neem je producten mee en vraag om advies. De huisarts gaat hoogstwaarschijnlijk geen bloedonderzoek doen, omdat daar geen rede voor is. Ik zou het (als toekomstig dokter) in ieder geval niet doen. Een goede dokter kan je prima uitleggen dat wat extra eiwitten niet erg is voor je gezondheid en dat het juist positief is dat je niet chips etend en cola drinkend alleen maar world of warcraft aan spelen bent.

Cholesterol: wordt voornamelijk door je eigen lichaam aangemaakt. Vandaar dat cholesterol beperking weinig tot geen nut heeft bij mensen met een te hoog cholesterol gehalte.
      Glucose: van eiwitten krijg je geen diabetes ofzo. Diabetes type 1 is een autoimmuun ziekte, en type 2 is een ziekte veelal voor oude en/of dikke mensen. Jij valt waarschijnlijk niet in die categorie.
      Prostaat? Hoe oud ben je? Je prostaat heeft niets met bodybuilding te maken. Laat je prostaat pas checken als je 70 bent

Die twee schepjes whey is maar 40gr eiwit, terwijl je in je normale voeding al meer binnen krijgt. Caseine zit ook gewoon in kwark, dus is ook niet eng. \

Laat dit aan je vader lezen en misschien dat hij van gedachten verandert.

Edit: "hij gelooft niet in die troep". Voeding heeft niets met geloof te maken. Gelooft hij wel in chips en cola?
      Train hard or go hormone

Comment

Dat wat jij allemaal zegt heb ik ook allemaal gezegd en van prostaat moest ik ook een beetje lache maar blijkbaar vind hij dat het belangrijk is. Ik zal het laten lezen denk niet dat die van gedachte veranderd, maar wel slim is om inderdaad gewoon naar de huisarts te gaan en die producten mee te nemen. Wat als die huisarts nou geen flauw benul heeft van wat die voor zich krijgt ?
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Een goede dokter kan je prima uitleggen dat wat extra eiwitten niet erg is voor je gezondheid en dat het juist positief is dat je niet chips etend en cola drinkend alleen maar world of warcraft aan spelen bent.

Cholesterol: wordt voornamelijk door je eigen lichaam aangemaakt. Vandaar dat cholesterol beperking weinig tot geen nut heeft bij mensen met een te hoog cholesterol gehalte.
          Helaas leven veel artsen en diëtisten nog in de jaren 70. Ik heb meerdere keren beleefd aangehoord dat eiwitrijke voeding toch wel heel slecht voor je nieren is, en oh gut pas op met eieren Sommige mensen zouden zich toch eens nodig moeten laten bijscholen.

Wat wordt er trouwens onderwezen op de uni's momenteel, zijn ze daar al op de hoogte of is dit eigen kennis?
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Van die supplementen zul je echt geen rare bloedwaardes krijgen dus ik denk dat je met een gerust hart naar de doktor kan gaan. Zou alleen de noxipro die dag even achterwege laten ivm het meten van je bloeddruk ofzo.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              .

Wat wordt er trouwens onderwezen op de uni's momenteel, zijn ze daar al op de hoogte of is dit eigen kennis?
              Ik heb werkelijk geen idee, ik kom daar niet dagelijks......
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Ja en we vergeten dan even dat hij zichzelf volstopte met AS en elke dag zichzelf compleet uitputte in de gym. Was toen een topic over op dbb waarbij zijn geschiedenis naar voren kwam.
                Ik dacht dat die dude natural was, dat dat op DBB werd verteld....
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Op de Uni Twente word prima onderwezen hoor!
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                    Op de Uni Twente word prima onderwezen hoor!

zit je op de UT dus?

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                      zit je op de UT dus?
                      Ja, als dakdekker

Comment

Gewoon je bloed laten testen. Is niks mis mee met een jaarlijkse controle.
                        Plus dat als alles goed is je je supps mag blijven gebruiken.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bloed laten testen word het sowieso, het gaat alleen mij erom dat ik de uitslag ook echt wil begrijpen de waardes die eruit komen etc. ik wil weten wat het inhoud dat is meer de vraag; Waar kan ik me inlezen op bloedtests
                          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Prima onderwijs op de Universiteit van Amsterdam hoor Heb alleen nog geen nefrologie blok gehad, dus geen idee wat ze nu zeggen over het uitscheiden van eiwitten.

Costina: een huisarts weet dondersgoed wat eiwitten en aminozuren zijn
                            Train hard or go hormone

Comment

Zelfmoord

Comment

Originally posted by RAMBOO View Post
                                Zelfmoord
                                Of je zit in het verkeerde topic, of je bent de rare kwast aan het uithangen. Dat laatste mag je ergens anders doen.

Ik zie trouwens aan je overige berichten dat je steeds een paar een paar woorden hier neer zet. Tip: je mag pas posten in de AS sectie als je ook daadwerkelijk zinnige berichten hebt getypt.
                                Last edited by Ellie; 08-07-2011, 16:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X