Originally posted by costina
View Post
Bloedonderzoek
Collapse
X
-
Je vader is gewoon bezorgd, ook al heeft hij 0 gronden voor zijn beweringen/gevoelens. Ga gewoon mee naar de huisarts en doe je verhaal. Neem je producten mee en vraag om advies. De huisarts gaat hoogstwaarschijnlijk geen bloedonderzoek doen, omdat daar geen rede voor is. Ik zou het (als toekomstig dokter) in ieder geval niet doen. Een goede dokter kan je prima uitleggen dat wat extra eiwitten niet erg is voor je gezondheid en dat het juist positief is dat je niet chips etend en cola drinkend alleen maar world of warcraft aan spelen bent.
Cholesterol: wordt voornamelijk door je eigen lichaam aangemaakt. Vandaar dat cholesterol beperking weinig tot geen nut heeft bij mensen met een te hoog cholesterol gehalte.
Glucose: van eiwitten krijg je geen diabetes ofzo. Diabetes type 1 is een autoimmuun ziekte, en type 2 is een ziekte veelal voor oude en/of dikke mensen. Jij valt waarschijnlijk niet in die categorie.
Prostaat? Hoe oud ben je? Je prostaat heeft niets met bodybuilding te maken. Laat je prostaat pas checken als je 70 bent
Die twee schepjes whey is maar 40gr eiwit, terwijl je in je normale voeding al meer binnen krijgt. Caseine zit ook gewoon in kwark, dus is ook niet eng. \
Laat dit aan je vader lezen en misschien dat hij van gedachten verandert.
Edit: "hij gelooft niet in die troep". Voeding heeft niets met geloof te maken. Gelooft hij wel in chips en cola?Train hard or go hormone
Comment
-
Dat wat jij allemaal zegt heb ik ook allemaal gezegd en van prostaat moest ik ook een beetje lache maar blijkbaar vind hij dat het belangrijk is. Ik zal het laten lezen denk niet dat die van gedachte veranderd, maar wel slim is om inderdaad gewoon naar de huisarts te gaan en die producten mee te nemen. Wat als die huisarts nou geen flauw benul heeft van wat die voor zich krijgt ?Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by Toph View PostEen goede dokter kan je prima uitleggen dat wat extra eiwitten niet erg is voor je gezondheid en dat het juist positief is dat je niet chips etend en cola drinkend alleen maar world of warcraft aan spelen bent.
Cholesterol: wordt voornamelijk door je eigen lichaam aangemaakt. Vandaar dat cholesterol beperking weinig tot geen nut heeft bij mensen met een te hoog cholesterol gehalte.
Wat wordt er trouwens onderwezen op de uni's momenteel, zijn ze daar al op de hoogte of is dit eigen kennis?Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Van die supplementen zul je echt geen rare bloedwaardes krijgen dus ik denk dat je met een gerust hart naar de doktor kan gaan. Zou alleen de noxipro die dag even achterwege laten ivm het meten van je bloeddruk ofzo.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Ellie View Post.
Wat wordt er trouwens onderwezen op de uni's momenteel, zijn ze daar al op de hoogte of is dit eigen kennis?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostJa en we vergeten dan even dat hij zichzelf volstopte met AS en elke dag zichzelf compleet uitputte in de gym. Was toen een topic over op dbb waarbij zijn geschiedenis naar voren kwam.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Bloed laten testen word het sowieso, het gaat alleen mij erom dat ik de uitslag ook echt wil begrijpen de waardes die eruit komen etc. ik wil weten wat het inhoud dat is meer de vraag; Waar kan ik me inlezen op bloedtestsDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Prima onderwijs op de Universiteit van Amsterdam hoor Heb alleen nog geen nefrologie blok gehad, dus geen idee wat ze nu zeggen over het uitscheiden van eiwitten.
Costina: een huisarts weet dondersgoed wat eiwitten en aminozuren zijnTrain hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by RAMBOO View PostZelfmoord
Ik zie trouwens aan je overige berichten dat je steeds een paar een paar woorden hier neer zet. Tip: je mag pas posten in de AS sectie als je ook daadwerkelijk zinnige berichten hebt getypt.Last edited by Ellie; 08-07-2011, 16:19.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment