Originally posted by Toph
View Post
Bloedonderzoek
Collapse
X
-
Originally posted by Ellie View PostOf je zit in het verkeerde topic, of je bent de rare kwast aan het uithangen. Dat laatste mag je ergens anders doen.
Ik zie trouwens aan je overige berichten dat je steeds een paar een paar woorden hier neer zet. Tip: je mag pas posten in de AS sectie als je ook daadwerkelijk zinnige berichten hebt getypt.
Had eigenlijk in als bodynet er niet was moeten staan.
Sorry, ben nog niet zo handig met forums
Comment
-
trieste vader. hopelijk weet hij het verschil tussen ldl en hdl en dat een hoge chloresterol dus niet per definitie slecht is. anders ga je alleen daar op al de boot in vanwege zijn gebrek aan kennis. Verder is het gewoon een trieste reactie van hem om die tests te eisen.
Comment
-
Denk ook wel dat die dat verplicht is inderdaad.
Originally posted by Falstyr View Posttrieste vader. hopelijk weet hij het verschil tussen ldl en hdl en dat een hoge chloresterol dus niet per definitie slecht is. anders ga je alleen daar op al de boot in vanwege zijn gebrek aan kennis. Verder is het gewoon een trieste reactie van hem om die tests te eisen.
onredenlijk, geen discussie, zijn wil is wet en vrijheid in alles als het hem maar zint...Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Heeft je moeder enige inbreng misschien? Perhaps kan die je vader een beetje subtiel vertellen dat ie niet zo'n klootzak moet zijn?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHeeft je moeder enige inbreng misschien? Perhaps kan die je vader een beetje subtiel vertellen dat ie niet zo'n klootzak moet zijn?Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
De waardes zullen niets raars uitwijzen. maak je daar niet druk om, ook al heb je klachten met nieren. Nog steeds zullen de waardes normaal zijn. Zoals Falstyr ook al zegt, stel cholesterol is aan de hogen kant dan hoeft dat niet direct slecht te zijn. En kan eigenlijk verschillende oorzaken hebben. Wanneer heb je precies de bloedtest, en wanneer uitslag?
Comment
-
Kan het huis niet uit dat kan ik niet betalen ik ga september een voltijd opleiding beginnen en in het 3de jaar ga ik duaal dus dan kan ik waarschijnlijk pas het huis uit.
De bloedtest zal volgende week ergens zijn maar eerst ga ik dus langs de huisarts dat is een vriend van me vader... en dan bloedprikken als hij dat nodig vind.
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat de waardes niks vreemds uit zullen wijzen dus dat hopen we dan maar
Originally posted by Falstyr View Post18 jaar? Dan is het tijd om tegen je pa te zeggen dat hij de pot op kan.
--------------------------------
Maar de main question.. heeft iemand nou nog een site waar ik me een beetje kan inlezen in dit soort bloedtestenDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment