Bloedonderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Costina: een huisarts weet dondersgoed wat eiwitten en aminozuren zijn
    Oke en wat kan ik dan vragen als bewijsje om te laten zien aan me vader?
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      Of je zit in het verkeerde topic, of je bent de rare kwast aan het uithangen. Dat laatste mag je ergens anders doen.

Ik zie trouwens aan je overige berichten dat je steeds een paar een paar woorden hier neer zet. Tip: je mag pas posten in de AS sectie als je ook daadwerkelijk zinnige berichten hebt getypt.
      Sorry verkeerde topic

Had eigenlijk in als bodynet er niet was moeten staan.

Sorry, ben nog niet zo handig met forums

Comment

Originally posted by Toph View Post

Costina: een huisarts weet dondersgoed wat eiwitten en aminozuren zijn
        Uiteraard, maar zodra het op voeding aankomt dan word het een ander verhaal.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by costina View Post
          Oke en wat kan ik dan vragen als bewijsje om te laten zien aan me vader?
          Je vader gaat gewoon mee? Lijkt me dat hij dat minimaal aan je verplicht is
          Train hard or go hormone

Comment

trieste vader. hopelijk weet hij het verschil tussen ldl en hdl en dat een hoge chloresterol dus niet per definitie slecht is. anders ga je alleen daar op al de boot in vanwege zijn gebrek aan kennis. Verder is het gewoon een trieste reactie van hem om die tests te eisen.

Comment

Denk ook wel dat die dat verplicht is inderdaad.

Originally posted by Falstyr View Post
              trieste vader. hopelijk weet hij het verschil tussen ldl en hdl en dat een hoge chloresterol dus niet per definitie slecht is. anders ga je alleen daar op al de boot in vanwege zijn gebrek aan kennis. Verder is het gewoon een trieste reactie van hem om die tests te eisen.
              Welcome to my life
              onredenlijk, geen discussie, zijn wil is wet en vrijheid in alles als het hem maar zint...

Comment

Hoe oud ben je?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

18 jaar

Comment

Heeft je moeder enige inbreng misschien? Perhaps kan die je vader een beetje subtiel vertellen dat ie niet zo'n klootzak moet zijn?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Heeft je moeder enige inbreng misschien? Perhaps kan die je vader een beetje subtiel vertellen dat ie niet zo'n klootzak moet zijn?
                      Me ouders zijn gescheiden toen ik 11 was om dezelfde redenen. Ze hebben sindsdien nooit meer contact gehad.

Comment

Dat is echt rot Misschien wordt het eens tijd om uit huis te gaan?
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

De waardes zullen niets raars uitwijzen. maak je daar niet druk om, ook al heb je klachten met nieren. Nog steeds zullen de waardes normaal zijn. Zoals Falstyr ook al zegt, stel cholesterol is aan de hogen kant dan hoeft dat niet direct slecht te zijn. En kan eigenlijk verschillende oorzaken hebben. Wanneer heb je precies de bloedtest, en wanneer uitslag?

Comment

18 jaar? Dan is het tijd om tegen je pa te zeggen dat hij de pot op kan.

Comment

Kan het huis niet uit dat kan ik niet betalen ik ga september een voltijd opleiding beginnen en in het 3de jaar ga ik duaal dus dan kan ik waarschijnlijk pas het huis uit.

De bloedtest zal volgende week ergens zijn maar eerst ga ik dus langs de huisarts dat is een vriend van me vader... en dan bloedprikken als hij dat nodig vind.

Denk dat iedereen het er wel over eens is dat de waardes niks vreemds uit zullen wijzen dus dat hopen we dan maar

Originally posted by Falstyr View Post
                              18 jaar? Dan is het tijd om tegen je pa te zeggen dat hij de pot op kan.
                              Nou dan ken je mijn vader nog niet, die is nog nooit tegen gesproken behalve door me ma

--------------------------------

Maar de main question.. heeft iemand nou nog een site waar ik me een beetje kan inlezen in dit soort bloedtesten

Comment

ik stuurde toch die link op t nation?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X