Bloedonderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    ik stuurde toch die link op t nation?
    Ja die begrijp ik eerlijk gezegd niet omdat het engels is ben ik normaal wel goed in maar hier snap ik niks van haha
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Laat de bloedtest doen, daar zullen hoogstwaarschijnlijk mooie waardes uit rollen. Vervolgens kun je tegen je pa zeggen: eat this!

Ohja, hier heb je wel wat aan: de 'normale' bloedwaarden van alle stoffen in het bloed: Reference ranges for blood tests - Wikipedia, the free encyclopedia Als je dat niet snapt, raad ik je mijn goede vriend google aan
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Je ouders hebben geen contact meer en jij woont bij je vader of moeder? Als je bij je vader woont, heb je uiteraard wel met hem te maken en met zijn huisregels (want die gelden in mijn ogen zolang je thuis woont).
        Maar je bent 18.
        Je kunt dus volgens mij niet gedwongen worden tot dit soort tests. Het kan misschien geen kwaad want hoe erg kan het zijn, maar als je het specifiek niet wilt, heb je wel degelijk je rechten inmiddels.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Studiefinanciering en bijlenen bij de IB, ervan uitgaande dat je NLer bent
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by costina View Post

Nou dan ken je mijn vader nog niet, die is nog nooit tegen gesproken behalve door me ma
            Dan wordt het tijd je eens een ruggegraat krijgt en gaat rebelleren zoals het hoort. als niemand hem ooit heeft tegen gesproken gaat die kwal denken de waarheid in pacht te hebben. Opbokken met zulke figuren.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Dan wordt het tijd je eens een ruggegraat krijgt en gaat rebelleren zoals het hoort. als niemand hem ooit heeft tegen gesproken gaat die kwal denken de waarheid in pacht te hebben. Opbokken met zulke figuren.
              wat een baas, waar is die kut karma knop!

Comment

Ik lees dat je pa ook wil dat je je prostaat laat testen????

Ik weet wel hoe je hem hierover zijn mond kan snoeren:

Er is onderzoek geweest naar de prostaat bij mannen van alle leeftijden. Ze zijn toen op zoek gegaan hoe je de prostaat gezond kan houden, weet je wat er in het onderzoek naar voren kwam? Als je als man minstens 21 keer een orgasme hebt per maand wordt de kans op bv prostaat kanker met meer dan 60% verkleint.

Nu lees ik dat je 18 bent dus je zult er wel vaak genoeg een slinger aan geven

Zeg maar tegen die ouwe van je dat hij zich over je prostaat geen zorgen moet maken omdat je vaak genoeg rukt, Sterker nog pa, kom jij wel aan de 21 orgasmes per maand anders moet je je nu echt laten testen(oftewel fuck of ruk je wel genoeg?)! Zeker mannen ouder dan 40 hebben een verhoogde kans op een prostaat ontsteking wat kan een oorzaak kan zijn van die prostaatkanker. Meestal hebben ze helemaal niet door dat er iets mis is met hun prostaat Pa.
                Cutting

Comment

hoe is dit eigenlijk afgelopen?

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                    Ik lees dat je pa ook wil dat je je prostaat laat testen????

Ik weet wel hoe je hem hierover zijn mond kan snoeren:

Er is onderzoek geweest naar de prostaat bij mannen van alle leeftijden. Ze zijn toen op zoek gegaan hoe je de prostaat gezond kan houden, weet je wat er in het onderzoek naar voren kwam? Als je als man minstens 21 keer een orgasme hebt per maand wordt de kans op bv prostaat kanker met meer dan 60% verkleint.

Nu lees ik dat je 18 bent dus je zult er wel vaak genoeg een slinger aan geven

Zeg maar tegen die ouwe van je dat hij zich over je prostaat geen zorgen moet maken omdat je vaak genoeg rukt, Sterker nog pa, kom jij wel aan de 21 orgasmes per maand anders moet je je nu echt laten testen(oftewel fuck of ruk je wel genoeg?)! Zeker mannen ouder dan 40 hebben een verhoogde kans op een prostaat ontsteking wat kan een oorzaak kan zijn van die prostaatkanker. Meestal hebben ze helemaal niet door dat er iets mis is met hun prostaat Pa.
                    Das elke dag 1 keer en sweekends vrij

Comment

Originally posted by smokeyjoe View Post
                      hoe is dit eigenlijk afgelopen?
                      Het is best goed afgelopen, die vriend van me vader die heb gezegd dat het normaal spul is en geen troep. De huisarts (ook een vriend van me vader) heb ernaar gekeken hij zei wel dat ik veel eiwitten at, maar dat veel mensen dat doen die sporten. De huisarts zei ook gelijk dat een bloedtest geen voor en na waardes geeft dus dat die daar niet echt een 100% goed oordeel over kan geven dat het aan het sporten ligt of dat het een andere reden heeft of dat het altijd al zo geweest is, mocht kiezen of ik nu een bloedtest wilde doen en over 8 weken weer.

Heb ik niet gedaan en me vader ze mond is gesnoerd
                      Gelukkig maar dacht eigenlijk dat omdat het vrienden zijn dat ze zijn kant kozen maar niet dus

Comment

Dus die 3 producten hadden helemaal geen schadelijk effect op je orgaan functies?
                        Mag ik je stats weten + hoeveel je gebruikt aub?

Comment

Originally posted by Nars View Post
                          Das elke dag 1 keer en sweekends vrij
                          Ja weekend vrij om de onderarm te laten herstellen...

Comment

Originally posted by costina View Post
                            De huisarts zei ook gelijk dat een bloedtest geen voor en na waardes geeft dus dat die daar niet echt een 100% goed oordeel over kan geven dat het aan het sporten ligt
                            Ben er niet op getest

Comment

Je weet wel dat het geen roids zijn he....aangezien je een post had geopend daarover zeg ik het maar even.

Comment

goed om te horen costina dat het goed afgelopen is. blij dat de arts/vriend van je pa het met jou eens is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X