da laatste keer dat ik mijn schouders trainde was zaterdag en nu is het donderdag en moet ik ze normaal opnieuwn trainen maar ik heb slechts sinds gisteren spierpijn in mijn schouders hoe komt dit eigenlijk??
Spierpijn
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
helemaal mee eens
ik heb ook een keer doorgetraind terwijl ik pijn had in mijn schouder en heb daarna 4weken slat van gehad en het vervelende is dat je met een blesure aan je schouder ook bijna nix meer kan trainen.
dus wees voorzichtig
mazzlWho's the Chef
Comment
-
kijkuit hoor!!! ik ben zelf nu al een dik jaar bezig om te herstellen van een schouder bless. ik kan je een goede raad geven wacht zeker tot de pijn weg is en ga rustig te werk en als je met de volgende keer trainen weer iets gaat voelen wat te lang duurt zou ik de schouders wat minder trainen zodat ze makkelijker/ sneller kunnen herstellen. en het dan weer oppakken. Schouders zijn erg kwetsbaar
succes fiedel.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
iik kan hier over mee praten.
een scheurtje in me een pees van me schouder.
4 weken uit de runing en nu weer aan het oppakken rustig.
is niet om te lachen,dus wees voorzichtig met de schouders
ik las ook een stuk in de telegraaf over bepaalde oef die je beter kan laten.
met 1 van die oef die er in stonden heb ik me schouder geblesseerd.ik zal het stukje ff opzoeken en hier plaatsen
greetzz
Comment
-
heb ook meer dan een jaar geen schouders kunnen trainen
wegens een scheurtje.ik werd het toen beu en ben dan toch(met pijn) terug schouders beginnen trainen.ben begonnen met zeer lichte gewichtjes en elke week het gewicht een klein beetje verhoogt.en de pijn begon te minderen met de tijd.
nu kan ik terug met volle gewicht trainen en geen last meer.
maar 2 keer in de week je schouders trainen??
als je borst traint worden de schouders ook serieus belast hoor. ik zou het op een 1 x per week houden.no thumbnail yet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: