Hoe betalen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De aankoop is in 1 keer een "groot" bedrag, maar als je het uitrekent per week is het in de meeste gevallen goedkoper dan een avondje stappen. Dus het is maar waar je prioriteiten liggen. Je kan ook altijd een bijbaantje zoeken.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Aangezien ik 2 x in een week 24 uur vast. dus maar 5 dagen echt eet, en ook mijn supplementen neem. gaat er niet extreem veel doorheen, wat ook niet nodig is. Maar hoe betaal ik het? werken doe ik niet, en ik trek alles van mijn studiefinanciering af. denk dat er wel meerderen zijn die dat doen.

Comment

Originally posted by joppie222 View Post
        Werken man
        30 euro voor een potje whey in de maand kan je toch wel missen?
        Wat hierboven ook al is gezegd: Meer heb je niet nodig.
        Originally posted by lucky_luc View Post
        Je kunt een krantje wijkje neme doe rond 5 a 6 uur smorgens een klein uurtje wat klrat heb wel een paar 100 euro per maand 4 a5 per week of zo
        Originally posted by Tanner View Post
        Bijbaantje.
        ik zou wel een baantje willen doen maar mag niet van men
        moeder--> ze zegt dat ik me nu moet concentreren op men studies.. ik begin 1 september aan het 6de middelbaar dus

door de week heb ik amper tijd(moet leren) en op zaterdag ga ik naar de universiteit in leuven en hasselt(wat ook nog ver rijden is, vreet tijd..) om voorbereidings lessen te doen voor arts te worden..

neuroloog/neurochirurg is toch wel mijn doel in mn leven dus je moet eigenlijk prioriteiten stellen.. maar op mijn leeftijd (17) denk je daar nog niet veel bij na en doe je maar wat nu het fijnste/beste uitkomt..

maar ik ga eens aan men moeder vragen of ze het wel wil gaan betalen.. maar ik vrees ervoor misschien ziet ze in dat ik toch wel wat verder wil gaan in het fitnessen (want de meeste jongens van mijn leeftijd die ik ken doen gwn maar wat daar zonder schema nzo)

Comment

Originally posted by gleke View Post
          Ik zelf gebruik eigenlijk zo goed als geen supps, af en toe wat whey en geperiodiseerd creatine.
          Zo gaat dat ook bij mij. De enige andere supplementen die ik gebruik zijn multivitaminen en biergisttabletten. Dan is het supplementen gebruik erg goedkoop te houden.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Stormo View Post
            uitgeeft dan aan je auto.

Je gaat je op een gegeven moment aanpassen. En daar zit hem die lifestyle change in. Voor een frietje heb je ook 2bananen en een pak yoghurt.
            En sups zoals eiwitten. Omgerekend zijn ze goedkoper dan de kip en kwark zelf. Dus sups ja. Maar liever de echte voeding.
            En idd laat de schreeuwerige reclame voor wat het is.
            Mooi gezegd!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik betaal alles van mijn bijbaantje als gigolo.

nee grapje ik ga al hard genoeg op mijn voeding dus gebruik geen subs
              <

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                Ik betaal alles van mijn bijbaantje als gigolo.

nee grapje ik ga al hard genoeg op mijn voeding dus gebruik geen subs
                <
                ik gebruik ook geen ondertiteling.....grapjas
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Robx View Post
                  ik zou wel een baantje willen doen maar mag niet van men
                  moeder--> ze zegt dat ik me nu moet concentreren op men studies.. ik begin 1 september aan het 6de middelbaar dus

door de week heb ik amper tijd(moet leren) en op zaterdag ga ik naar de universiteit in leuven en hasselt(wat ook nog ver rijden is, vreet tijd..) om voorbereidings lessen te doen voor arts te worden..

neuroloog/neurochirurg is toch wel mijn doel in mn leven dus je moet eigenlijk prioriteiten stellen.. maar op mijn leeftijd (17) denk je daar nog niet veel bij na en doe je maar wat nu het fijnste/beste uitkomt..

maar ik ga eens aan men moeder vragen of ze het wel wil gaan betalen.. maar ik vrees ervoor misschien ziet ze in dat ik toch wel wat verder wil gaan in het fitnessen (want de meeste jongens van mijn leeftijd die ik ken doen gwn maar wat daar zonder schema nzo)
                  vraag per maand gewoon meer zakgeld en dan zorg jij dat je cijfers goed zijn, geen goeie cijfers geen zakgeld.
                  probeer zo iets te regelen dan heb je zelf in de hand om de extra dingen te kopen.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    vraag per maand gewoon meer zakgeld en dan zorg jij dat je cijfers goed zijn, geen goeie cijfers geen zakgeld.
                    probeer zo iets te regelen dan heb je zelf in de hand om de extra dingen te kopen.
                    is idd wel een goede optie

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Mooi gezegd!
                      Ben ik nog eens de topic aan't lezen. Word ik ineens verlegen.
                      Thx

Zo gaat dat bij mij. Nu is het nog vruchten joghurt. Straks moet ik cutten en gaat ook het fruit eruit.

Comment

toen ik op de middelbare school zat werkte ik gewoon. Heb je geld nodig? >> werken. Zijn er mensen die dit tegenhouden? >> fock hun en gewoon je eigen leven leiden! grow up!!
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          toen ik op de middelbare school zat werkte ik gewoon. Heb je geld nodig? >> werken. Zijn er mensen die dit tegenhouden? >> fock hun en gewoon je eigen leven leiden! grow up!!
                          ja man zo werkt dat
                          plunder een bank probeert de politie je tegen te houden?
                          FoCk hUn -gangster mode-

Comment

Stufi + bijbaan.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                              ja man zo werkt dat
                              plunder een bank probeert de politie je tegen te houden?
                              FoCk hUn -gangster mode-
                              wat ben jij toch een achterlijk kut kind
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                wat ben jij toch een achterlijk kut kind
                                umad :]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X