Ralph Moorman-de Hormoonfactor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ralph Moorman-de Hormoonfactor

Volgens de geruchten dé man op gebied van voeding op het moment. Hij zou de eerste zijn die voeding en dieëtiek niet via cals,macro's en micro's bekijkt maar vooral vanuit hormonale profielen..

Aan de slag met het hormoonbalansprogramma!

Een goede hormonale balans zorgt ervoor dat u gezond bent, dat u zich energiek en opgewekt voelt en dat u een ideaal gewicht bereikt én behoudt!
    Helaas raken de hormonen bij veel mensen uit evenwicht door een verkeerde leefwijze.
    Als personal trainer ontwikkelde ik een fitness- en voedings-programma dat het hormonale systeem terug in evenwicht brengt. Met dit hormoonbalansprogramma verbetert de gezondheid terwijl de overtollige kilo's definitief verdwijnen!
    Mijn klanten, mensen met uiteenlopende ziektebeelden, hebben er al succes mee.
    Dankzij mijn boeken kunt ook u nu aan de slag met mijn revolutionaire methode!

Wat zijn jullie gedachtes?

Link werkt bij mij niet
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Hoewel er zeker wat geoptimaliseerd kan worden aan hormonale elementen bij mensen, geloof ik er niet in dat de resultaten zo schokkend zijn als men beschrijft. De facto is en blijft de basis kcals in vs. kcals uit. Alles ernaast (timing, type) is voor de laatste 10-20%.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou, we krijgen wel credits zeg: ik quote even een stukje uit de inleiding van zijn boek: "Veel mensen denken bij het woord "hormonen" aan sportdoping, bodybuilders en het risico op kanker." Lekker positief kerel
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Nou, we krijgen wel credits zeg: ik quote even een stukje uit de inleiding van zijn boek: "Veel mensen denken bij het woord "hormonen" aan sportdoping, bodybuilders en het risico op kanker." Lekker positief kerel
          ben jij een bodybuilder dan?

Comment

Originally posted by michelboomkens View Post
            Een bodybuilder is iemand die zijn lichaam doormiddel van trainen en voeding in de door hem/haar gewenste shape krijgt.

Een bodybuilder is niet iemand die zo groot mogelijk wilt worden imo.

Comment

Originally posted by Destron View Post
              Een bodybuilder is iemand die zijn lichaam doormiddel van trainen en voeding in de door hem/haar gewenste shape krijgt.

Een bodybuilder is niet iemand die zo groot mogelijk wilt worden imo.
              ben ik het totaal niet mee eens... je heb ook mensen die aan fitness doen... dus dat zijn ook bodybuilders?

Comment

ben ik het totaal niet mee eens... je heb ook mensen die aan fitness doen... dus dat zijn ook bodybuilders?
                ja.. ook zij bouwen hun lichaam op (als ze het min of meer correct doen)
                bodybuilden = bouwen aan je lichaam simple as that.

'fitnessen' is natuurlijk ook gewoon echt geen sport.
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  ja.. ook zij bouwen hun lichaam op (als ze het min of meer correct doen)
                  bodybuilden = bouwen aan je lichaam simple as that.

'fitnessen' is natuurlijk ook gewoon echt geen sport.

dus bikini class zijn ook bodybuildsters

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Hoewel er zeker wat geoptimaliseerd kan worden aan hormonale elementen bij mensen, geloof ik er niet in dat de resultaten zo schokkend zijn als men beschrijft. De facto is en blijft de basis kcals in vs. kcals uit. Alles ernaast (timing, type) is voor de laatste 10-20%.
                    Zit zeker wat in, alleen je vergeet volgens mij 1 ding: dat zou kloppen vanuit een "normale" hormonale situatie. Voor zover ik begrijp beschrijft hij de situatie waarbij je komt vanuit een minder goed hormonaal milieu (hormonen in vlees, e-nummers die invloed zouden hebben, slechte eetgewoontes)
                    misschien dat dán het verschil wel groot is?

Comment

dus bikini class zijn ook bodybuildsters
                      Ja, en ze hebben waarschijnlijker een betere fysiek dan jij.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wel goed lezen. Hij zegt niet dat bb'ers dat denken. Hij zegt dat mensen in het algemeen bij hormonen aan doping en BB'ers denken. Beetje kul dus.

Originally posted by Sejuiced View Post
                        Zit zeker wat in, alleen je vergeet volgens mij 1 ding: dat zou kloppen vanuit een "normale" hormonale situatie. Voor zover ik begrijp beschrijft hij de situatie waarbij je komt vanuit een minder goed hormonaal milieu (hormonen in vlees, e-nummers die invloed zouden hebben, slechte eetgewoontes)
                        misschien dat dán het verschil wel groot is?
                        Dan is het antwoord alsnog om gewoon natuurlijker te gaan eten. Biologisch, zonder toevoegingen, etc. En niet weer een of andere sups erbij.

@TS De link werkt inderdaad niet
                        Fear is the mind killer

Comment

Nou, ik zie mezelf eigenlijk wel als bodybuilder, mijn lichaam is aan het afbreken door mijn ziekte en ik bouw het op om niet achteruit te gaan. Use it or lose it.

Even on-topic: je kunt ook trainer worden van dit hormoonprogramma, cursussen kun je volgen bij onze eigen Hollandse Zweinstein: Sonnevelt. Altijd al energetisch therapeut of voetreflexzonetherapeut willen worden, of is de cursus hoogsensitiviteit of de workshop "Ogen, spiegel van de ziel" meer voor jou? Jongens, dit stinkt naar kwakzalverij en semi-medisch gelul.
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

@ Sejuiced
                            Ik geloof van niet. Wellicht in het oostblok, maar hier niet.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

FYI; Bodybuilding is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien.

Wiki..
                              Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X