Volgens de geruchten dé man op gebied van voeding op het moment. Hij zou de eerste zijn die voeding en dieëtiek niet via cals,macro's en micro's bekijkt maar vooral vanuit hormonale profielen..
Aan de slag met het hormoonbalansprogramma!
Een goede hormonale balans zorgt ervoor dat u gezond bent, dat u zich energiek en opgewekt voelt en dat u een ideaal gewicht bereikt én behoudt!
Helaas raken de hormonen bij veel mensen uit evenwicht door een verkeerde leefwijze.
Als personal trainer ontwikkelde ik een fitness- en voedings-programma dat het hormonale systeem terug in evenwicht brengt. Met dit hormoonbalansprogramma verbetert de gezondheid terwijl de overtollige kilo's definitief verdwijnen!
Mijn klanten, mensen met uiteenlopende ziektebeelden, hebben er al succes mee.
Dankzij mijn boeken kunt ook u nu aan de slag met mijn revolutionaire methode!
Wat zijn jullie gedachtes?
Aan de slag met het hormoonbalansprogramma!
Een goede hormonale balans zorgt ervoor dat u gezond bent, dat u zich energiek en opgewekt voelt en dat u een ideaal gewicht bereikt én behoudt!
Helaas raken de hormonen bij veel mensen uit evenwicht door een verkeerde leefwijze.
Als personal trainer ontwikkelde ik een fitness- en voedings-programma dat het hormonale systeem terug in evenwicht brengt. Met dit hormoonbalansprogramma verbetert de gezondheid terwijl de overtollige kilo's definitief verdwijnen!
Mijn klanten, mensen met uiteenlopende ziektebeelden, hebben er al succes mee.
Dankzij mijn boeken kunt ook u nu aan de slag met mijn revolutionaire methode!
Wat zijn jullie gedachtes?
Comment