Geef eens een korte samenvatting van het eetschema? Btw: Hij is echt niet de eerste die voeding ook relateert aan hormoonhuishouding.
Ralph Moorman-de Hormoonfactor
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ sf01
Bij voorkeur zelfs dubbelblind met crossover en pauze ertussen. Op een hele grote groep, met veel verschillende mensen, zonder dat de groepen veel afwijken. Het is wat die wetenschap.Train hard or go hormone
Comment
-
Volgens mij is fibromyalgie ondertussen een redelijk geaccepteerd syndroom, maar het zal niet snel uit het schemergebied komen. Er zullen sceptici blijven bestaan over of het wel een op zichzelf staande aandoening is. Het is zoals Sejuiced zegt een verzameling van klachten die uiteindelijk leidt tot de diagnose fibromyalgie, maar pas als andere ziekten zijn uitgesloten. Mogelijk speelt de psyche ook een belangrijke rol hierin.
Meerdere ziekten/syndromen waarover getwijfeld wordt of het wel echt (volledig) lichamelijke aandoening zijn of waarover in ieder geval veel gespeculeerd wordt:
-Prikkelbare darm syndroom
-Bekkeninstabiliteit
-RSI
-Chronisch vermoeidheidssyndroom
etc
Koppeling met een psychische achtergrond komt voor uit het feit dat bijvoorbeeld mensen met PBS ook eerder bekken-instabiel worden, terwijl hier geen redelijke relatie tussen is.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOsteopaat is geen kwakzalver he, is geen chiropractor.
Originally posted by Sejuiced View PostHaha dat zijn 2 harde claims. Ben benieuwd naar jullie beredenatie
Originally posted by Toph View PostVolgens mij is fibromyalgie ondertussen een redelijk geaccepteerd syndroom, maar het zal niet snel uit het schemergebied komen. Er zullen sceptici blijven bestaan over of het wel een op zichzelf staande aandoening is. Het is zoals Sejuiced zegt een verzameling van klachten die uiteindelijk leidt tot de diagnose fibromyalgie, maar pas als andere ziekten zijn uitgesloten. Mogelijk speelt de psyche ook een belangrijke rol hierin.
Meerdere ziekten/syndromen waarover getwijfeld wordt of het wel echt (volledig) lichamelijke aandoening zijn of waarover in ieder geval veel gespeculeerd wordt:
-Prikkelbare darm syndroom
-Bekkeninstabiliteit
-RSI
-Chronisch vermoeidheidssyndroom
etc
Koppeling met een psychische achtergrond komt voor uit het feit dat bijvoorbeeld mensen met PBS ook eerder bekken-instabiel worden, terwijl hier geen redelijke relatie tussen is.
Verder blijft nog steeds in mijn ogen onderschat worden dat lichaam, ziel en geest met elkaar verbonden zijn. geestelijke klachten hebben lichamelijke uitwerken, en lichamelijk klachten kunnen geestelijke uitwerking hebben. Hierin is placebo ook een geweldig voorbeeld. Omdat jij er vertrouwen in hebt dat het werkt... werkt het. Niet omdat er daadwerkelijk werkzame stoffen zijn.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Post
Waar doel je hier op? Misschien makkelijk om te weten aangezien je redenatie wilt
Tja... er komen zo steeds meer kwalen en problemen erbij. En ik wil zeker niet zeggen dat deze klachten niet echt zijn. Maar het is in ieder geval duidelijk dat we te weinig weten om te zeggen wat er in zo'n geval aan de hand is.
Verder blijft nog steeds in mijn ogen onderschat worden dat lichaam, ziel en geest met elkaar verbonden zijn. geestelijke klachten hebben lichamelijke uitwerken, en lichamelijk klachten kunnen geestelijke uitwerking hebben. Hierin is placebo ook een geweldig voorbeeld. Omdat jij er vertrouwen in hebt dat het werkt... werkt het. Niet omdat er daadwerkelijk werkzame stoffen zijn.Train hard or go hormone
Comment
-
@Sf01,
Ik bedoel dat chiropractie/osteopathie niet zouden werken. Heb behoorlijk indrukwekkende dingen onder die disciplines zien gebeuren namelijk..
vergeet niet dat het ook niet zomaar cursusjes zijn ofzo he, zit een 6 jarige opleiding aan vast....
Comment
-
Originally posted by Sejuiced View PostHaha dat zijn 2 harde claims. Ben benieuwd naar jullie beredenatie
Chiropractie was meer een geintje. Gewoon omdat het nog steeds een beetje shady is, vandaar.
Originally posted by Toph View PostNee joh, gewoon een meta analyse uitvoeren"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOsteopathie is een doorgeleerde fysiotherapeut. Basis is bewezen, dus met extra kennis zal deze niet opeens niet meer werken, eerder beter.
Chiropractie was meer een geintje. Gewoon omdat het nog steeds een beetje shady is, vandaar.
...
En ik ben het met je eens dat de fysiotherapeutische basis solide is. Maar alles extra wat het osteopaat maakt... is mijn ogen shaky at best.
Een osteopaat is een beoefenaar van de osteopathie. Terwijl een osteopaat in de Verenigde Staten een volwaardig arts is (D.O.) naast de andere artsen (M.D.) is een osteopaat in Europa meestal een fysiotherapeut of manueel therapeut van origine. Osteopaten in Europa hebben na een medische of paramedische opleiding nog een vijf- tot zesjarige opleiding gevolgd. Daarnaast bestaan ook full time opgeleide osteopaten. In Nederland geeft het College-Sutherland te Amsterdam de enige opleiding waarbij men na voltooing de titel D.O. mag voeren.
Een osteopaat werkt volgens een manuele geneeswijze waarin niet enkel naar de genezing van de op dat moment optredende kwaal wordt gekeken, maar ook de algehele constitutie van de patiënt wordt betrokken in zijn beslissingen. Het doel is natuurlijk de patiënt van zijn of haar kwaal afhelpen maar ook een betere constitutie te verwerven zodat de kwaal zich niet opnieuw zal gaan ontwikkelen.
Er is echter geen wetenschappelijk onderzoek beschikbaar over de effectiviteit van een osteopathische behandeling.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by Sejuiced View Post@Sf01,
Ik bedoel dat chiropractie/osteopathie niet zouden werken. Heb behoorlijk indrukwekkende dingen onder die disciplines zien gebeuren namelijk..
vergeet niet dat het ook niet zomaar cursusjes zijn ofzo he, zit een 6 jarige opleiding aan vast....Fear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...17 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment