1 jaar training geen nut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mast3rmind View Post
    Ik heb vandaag na me kracht training + cardio te veel gegeten omdat de verleiding te sterk was het was rijst met burger en gebakken aardappel in olie.

Hoe lossen jullie zo een situatie op.
    lol,
    kotsen

nee, ff serieus. dat gebeurt me gewoon niet
    dat heet discipline
    Last edited by maar7en8; 21-09-2011, 20:14.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      kotsen

Comment

Originally posted by danny74 View Post
        14 Is te lezen aan je info !!!

Sukkel ga naar school man !!!
        Moet je van moi stelen haha !!!
        Breek je

Beter weg op deze cite jij !!!

Niet teveel met mocro,s omgaan LOOZER !!!!!

Danny

Ga lekker maizena snuiven paardelul.

Comment

Ik heb vandaag na me kracht training + cardio te veel gegeten omdat de verleiding te sterk was het was rijst met burger en gebakken aardappel in olie.

Sterk zijn. In zicht houden wat je doel is. Ik heb af en toe ook last van cravings, maar ik moet zeggen; hoe langer ik geen rotzooi eet, hoe minder ik er behoefte aan heb.

Mijn zwakke punt is alcohol. Allang niet meer gedronken, maar in het weekend dan krijg ik soms erg veel zin. Dan kijk ik weer wat mooie filmpjes en dan is het zo weer weg

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
            Sterk zijn. In zicht houden wat je doel is. Ik heb af en toe ook last van cravings, maar ik moet zeggen; hoe langer ik geen rotzooi eet, hoe minder ik er behoefte aan heb.

Mijn zwakke punt is alcohol. Allang niet meer gedronken, maar in het weekend dan krijg ik soms erg veel zin. Dan kijk ik weer wat mooie filmpjes en dan is het zo weer weg
            Oke nu is het al te laat wat kan ik doen nu?

morgen extra cardio.

Comment

Oke nu is het al te laat wat kan ik doen nu?

morgen extra cardio.
              of nu voor je naar bed gaat
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Morgen gewoon een paar honderd kcal minder eten. Of gewoon je verlies accepteren. als je een week lang alles goed doet, en dan 1x een beetje zondigt, dan zul je nog steeds netto winst boeken.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

[quote=dynobet;870378]Morgen gewoon een paar honderd kcal minder eten. Of gewoon je verlies accepteren. als je een week lang alles goed doet, en dan 1x een beetje zondigt, dan zul je nog steeds netto winst boeken.[/quote

Dit is mijn eerst keer dat ik dieet. De resultaten moet ik dat wekelijks zien of maanden want zo kan ik weten of dieet helpt of hoe doen jullie dat normaal tijdens het cutten.

Comment

Niet.....
                    Rijst is goed, burger is goed, aardappelen....minder goed = teveel en verkeerde KH, olie is goed.

Dus ach, die aardappelen gebruik je dan de volgende dag maar voor een zware benentraining, geen probleem voor een keer.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                      Morgen gewoon een paar honderd kcal minder eten. Of gewoon je verlies accepteren. als je een week lang alles goed doet, en dan 1x een beetje zondigt, dan zul je nog steeds netto winst boeken.
                      Dit is mijn eerst keer dat ik dieet. De resultaten moet ik dat wekelijks zien of maanden want zo kan ik weten of dieet helpt of hoe doen jullie dat normaal tijdens het cutten.

Gewoonlijk ga je per 4 tot 6 weken evalueren, dus kijken of je dieet goed werkt. Of het niet te snel of veel te langzaam gaat en dan ga je eventueel dingen aanpassen.
                      Bij het evalueren moet je niet alleen naar je buik kijken, maar naar de verhoudingen spiermassa en vet.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Mast3rmind View Post
                        Hallo mensen,

Ik heb veel gezocht op internet veel gelezen ik wil even mijn verhaal kwijt en wil vragen of iemand me kan helpen.

Ik train nu al 1 jaar en ik heb nog steeds geen goed lichaam kunnen bouwen. Ik weeg 81 kilo en ben 1.71 toen ik begon met trainen was ik het zelfde gewicht ik begrijp niet hoe dat komt.

Ik zie mensen die zelfde gym trainen 3 tot 6 maanden en ze zien al verschil waarom niet bij mij hoe kan dat. ik trainde elke dag ma tot vrij nu ben ik opnieuw begonnen met een andere schema met een dag trainen een dag niet.

Hoe kan ik dit oplossen ik denk dat dit nooit bij iemand is gebeurt.
                        Als je ecto bent is het zeer moeilijk spiermassa te kweken, maar niet onmogelijk zeker op 1 jaar zou dat moeten lukken...
                        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

• Originally posted by tuner1346 View Post
                          Als je ecto bent is het zeer moeilijk spiermassa te kweken, maar niet onmogelijk zeker op 1 jaar zou dat moeten lukken...
                          Ecto?

Comment

• wat dacht je van meer eten en harder trainen>?
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                              wat dacht je van meer eten en harder trainen>?
                              Ik train nu harder en let op me eten.

Comment

• Is gewoon een kwestie van je eigen lichaam te lere kenne.

zulke fouten hebben we alle maal wel eens gemaakt.

Succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X