Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha tis wel een beetje je eigen schuld red
had je niet moeten melden dat je bij 200+ je ruit tegen het hoofd zal krijgen hahahaha
dat zouden we moeten filmen en op sturen
[quote=been,Sep. 17 2004,16:35]haha tis wel een beetje je eigen schuld red
had je niet moeten melden dat je bij 200+ je ruit tegen het hoofd zal krijgen
Word wel een faces of death filmpie dan en ik zei dat de kans erin zit de vorige eigenaar had er 230 mee gereden en de voorruit bleef zitten dus toch maar een keer proberen dan
@arie ik denk dat er dan nog meer golfies rondrijden dan alfa's en zeker meer dan roestige opels
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
haha tis wel een beetje je eigen schuld red
had je niet moeten melden dat je bij 200+ je ruit tegen het hoofd zal krijgen
Word wel een faces of death filmpie dan en ik zei dat de kans erin zit de vorige eigenaar had er 230 mee gereden en de voorruit bleef zitten dus toch maar een keer proberen dan
@arie ik denk dat er dan nog meer golfies rondrijden dan alfa's en zeker meer dan roestige opels
ik denk dat tegen die tijd helemaal niemand meer weet wat een golf of een alfa is
en ook opel kan me gestolen worden dus daar heb je mij niet mee
koop volgend jaar weer wat anders en ga een beetje freewheelen tussen verschillende merken want rij mn hele leven al bmw.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment