its een oud golfy of niet?
Bb'rs bak???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,15:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...
lijk wel een klein wagentje zo op die foto.
hoeveel sec naar de 100!
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 13 2004,15:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,15:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...
lijk wel een klein wagentje zo op die foto.
hoeveel sec naar de 100!
Wielbasis is 254cm.
Is wel een coupé, er zit een achterbank in waar kinderen zei het krap kunnen zitten.
Origineel ( 220pk ) deed `ie er 6,7 seconden over. Nu met 245pk heb ik geen idee. Zal ruim 6 seconden zijn.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Op droog wegdek zal je die 245 pk idd relatief gemakkelijk op de weg krijgen en dit omdat de motor nog vrij standaard is en omdat het een atmosferische motor is, je vermogen wordt relatief verspreid over het ganse toerental en je koppel is niet zo hoog als bij een turbomotor. Bij turbomotoren zoals die van snipke ligt het toch anders hoor, zij krijgen op een laag toerental al direct het volledige koppel te verwerken. En dit krijg je onmogelijk op de voorwielen op de baan. Ik heb al in een paar tdi'kes gezeten met 180 Ã 190 pk op de voorwielen, nog bijlange niet te houden met 19"ers. Die tdi'kes met 4motion hebben geen problemen met die 190 pk.
Op nat wegdek kan je met veel pk's op de voorwielen onmogelijk perfect vertrekken (een goede chauffeur kan in natte omstandigheden wel goed vertrekken, maar perfect nooit), dit in tegenstelling tot de 4x4 die het op nat wegdek veel makkelijker heeft.
Comment
-
Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
mijn turbo schiet al een op aan 3200-3500 toeren,het voordeel hiervan is dat ik makkelijk 140 kan rijden bij 3000 toeren, tegen een andere wagen toch al aan zen 4000-4500 zit
Vorig jaar tijdens die serieuse sneeuwval heb ik idd veel voordeel gehad aan mijn 4x4,iedereen rustig rijden en deze toch tegen een serieuse snelheid er voorbij en de meeste maar kijken
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,17:16)]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Sep. 13 2004,19:48)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,17:16)]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...
Maar is dat ook zo als de niet turbo één liter groter is en 2 cylinders meer heeft?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 13 2004,19:45)]en je hebt nog niet eens gekeken wat je topsnelheid is?
dat is altijd het eerste wat ik doe met mn nieuwe auto....
denk dat zo'n alfaatje ook wel tegen de 240 aanzit,is het niet?
zeker een coole bak
greetzz
Ben met Shannasse naar Duitsland geweest en kwam omdat het te druk was niet verder dan 235km per uur. Volgens de dealer moet hij nu ongeveer 260km per uur gaan.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor Â
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
De meeste atmosferische motoren gaan pas goed vooruit vanaf 4.000 Ã 4.500 toeren, een turbomotor ALTIJD vroeger. De turbo van snipke springt nog vrij laat aan vind ik. Die turbodieselkes van tegenwoordig hebben hun volledig koppel al bij 2.500 toeren of zo ter beschikking.
Maar het is en het blijft ne prachtige wagen, laat daar geen twijfel over bestaan.
Comment
-
Gaat het ook niet om hoor Brecht, ik leer weer iets bij en da`s altijd goed
Turbo diesels hebben onderin al veel kracht net als de gtv. Benzine motoren met turbo hebben onderin normaal minder maar bij een bepaald aantal toeren meer toch?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment