its een oud golfy of niet?
Bb'rs bak???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,15:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...
lijk wel een klein wagentje zo op die foto.
hoeveel sec naar de 100!
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 13 2004,15:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,15:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Sep. 13 2004,15:16)]Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeft
Greets...
lijk wel een klein wagentje zo op die foto.
hoeveel sec naar de 100!
Wielbasis is 254cm.
Is wel een coupé, er zit een achterbank in waar kinderen zei het krap kunnen zitten.
Origineel ( 220pk ) deed `ie er 6,7 seconden over. Nu met 245pk heb ik geen idee. Zal ruim 6 seconden zijn.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Op droog wegdek zal je die 245 pk idd relatief gemakkelijk op de weg krijgen en dit omdat de motor nog vrij standaard is en omdat het een atmosferische motor is, je vermogen wordt relatief verspreid over het ganse toerental en je koppel is niet zo hoog als bij een turbomotor. Bij turbomotoren zoals die van snipke ligt het toch anders hoor, zij krijgen op een laag toerental al direct het volledige koppel te verwerken. En dit krijg je onmogelijk op de voorwielen op de baan. Ik heb al in een paar tdi'kes gezeten met 180 à 190 pk op de voorwielen, nog bijlange niet te houden met 19"ers. Die tdi'kes met 4motion hebben geen problemen met die 190 pk.
Op nat wegdek kan je met veel pk's op de voorwielen onmogelijk perfect vertrekken (een goede chauffeur kan in natte omstandigheden wel goed vertrekken, maar perfect nooit), dit in tegenstelling tot de 4x4 die het op nat wegdek veel makkelijker heeft.
Comment
-
Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
mijn turbo schiet al een op aan 3200-3500 toeren,het voordeel hiervan is dat ik makkelijk 140 kan rijden bij 3000 toeren, tegen een andere wagen toch al aan zen 4000-4500 zit
Vorig jaar tijdens die serieuse sneeuwval heb ik idd veel voordeel gehad aan mijn 4x4,iedereen rustig rijden en deze toch tegen een serieuse snelheid er voorbij en de meeste maar kijken
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,17:16)]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Sep. 13 2004,19:48)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,17:16)]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
Greets...
Maar is dat ook zo als de niet turbo één liter groter is en 2 cylinders meer heeft?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 13 2004,19:45)]en je hebt nog niet eens gekeken wat je topsnelheid is?
dat is altijd het eerste wat ik doe met mn nieuwe auto....
denk dat zo'n alfaatje ook wel tegen de 240 aanzit,is het niet?
zeker een coole bak
greetzz
Ben met Shannasse naar Duitsland geweest en kwam omdat het te druk was niet verder dan 235km per uur. Volgens de dealer moet hij nu ongeveer 260km per uur gaan.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Nou neem ik toch aan dat het koppel van de gtv in ieder toerengebied hoger is als dat van een turbomotor
Dat het relatief verspreid wordt ben ik met je eens, een turbomotor gaat pas bij bepaalde toeren echt los. Nou hebben we het over een alfa en moet ik zeggen dat dat ook voor de gtv geldt, vanaf 4000 toeren gaat dat ding helemaal los. Voordeel is dat 80 in z`n 5e versnelling ook kan..
De meeste atmosferische motoren gaan pas goed vooruit vanaf 4.000 à 4.500 toeren, een turbomotor ALTIJD vroeger. De turbo van snipke springt nog vrij laat aan vind ik. Die turbodieselkes van tegenwoordig hebben hun volledig koppel al bij 2.500 toeren of zo ter beschikking.
Maar het is en het blijft ne prachtige wagen, laat daar geen twijfel over bestaan.
Comment
-
Gaat het ook niet om hoor Brecht, ik leer weer iets bij en da`s altijd goed
Turbo diesels hebben onderin al veel kracht net als de gtv. Benzine motoren met turbo hebben onderin normaal minder maar bij een bepaald aantal toeren meer toch?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115.5kg 5x
- SSB hindu squat: 30kg 20x
Deficit SL DL:
- 130kg 4x
- 110kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 105kg 3x
- hindu squat BW 60x
Safety bar goodmorning:
- 50kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 50kg 2x6
- 50kg 1x8
Safety bar back extension:
- 40kg 1x
- BW 40x...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 100kg 3x
One legged calf raise:
- BW 25x, 18x
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x
- SSB hindu squat:25kg 20x
Deficit SL DL:
- 122.5kg 3x
- 102.5kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 6x
- hindu squat BW 55x
Safety bar goodmorning:
- 40kg 20x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment