Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 14 2004,16:30)]Boertje we gaan samen nog een bacootje drinken als ik me goed herinner dan laten we meteen ff een foto maken... Lijkt me echt wel soort van lachen..
Greets...
####...Laten we de baco vervangen met een glas melk,dan wil ik ook nog wel ff aanschuiven en mee op de foto .
Grtzzz
glas melk?
das voor kleine kinderen hoor....
de avond dat cur en ik elkaar zien,is de avond dat we bacodrinken een nieuwe dimensie gaan geven!
greetzz
Kan ook nooit wat serrrieus uit komen bij jouw heh ...
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 14 2004,17:03)]Zo`n telefoon heb ik ook, nokia 6230 maar ik heb geen kabeltje of iets om ze op mijn pc te krijgen..
Greets...
je hebt bluetooth op die tel zitten,cur en als je dan even zo'n bluetoothontvanger voor op je pc koopt(kost 30 euro)kan je zo die foto's naar je pc zenden.
of je koopt een snoertje en dan kan het ook maar dat wist je al natuurlijk
Maak me gek... een volkswagen die een alfa zoek rijdt...
Maar serieus g60 is toch een 2,8 liter meen ik. De golf is lichter dus zal zeker niet makkelijk zijn. Als er een paar bochten in de weg zitten blijft hij nergens omdat qua wegligging de alfa superieur is.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 15 2004,11:46)]Maak me gek... een volkswagen die een alfa zoek rijdt...
Maar serieus g60 is toch een 2,8 liter meen ik. De golf is lichter dus zal zeker niet makkelijk zijn. Als er een paar bochten in de weg zitten blijft hij nergens omdat qua wegligging de alfa superieur is.
Greets...
Je blijft die alfa ook mar aanprijzen heh ..Maar idd is een topwagentje verder.. Laat mij binnekort nu maar eerst afrijden want wil ook nu wel is scheuren ...
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 15 2004,11:46)]Maak me gek... een volkswagen die een alfa zoek rijdt...
Greets...
Veel hangt natuurlijk ook af van de bestuurder van de wagen, je kan een snelle auto hebben maar er niet mee kunnen rijden dan heb je helemaal niets, iemand die zijn auto perfect kent en weet wanneer hij gas moet geven op het juiste moment dat je koppeling lost en van de volle power kan gebruik maken maakt een groot verschil dan iemand die dat punt niet weet
Over het algemeen zijn alfa rijders nu eenmaal beter dan de rest van de rijdende bevolking
Duidelijk verhaal collega en als trouw alfarijder ken ik mijn auto uiteraard perfect..
Maar klopt helemaal hoor wat je zegt. Ik trek zelf nooit volgas op vanuit stilstand omdat ik redelijk zuinig ben wat dat betreft. Pas in de 2e versnelling geef ik volgas iets wat tot op dit moment genoeg is geweest om alles voor te blijven..
Citaat[/b] ]Maak me gek... een volkswagen die een alfa zoek rijdt...
Die VW rijd je zoek met z'n vingers in zijn neus, zeker weten. Een golfje I (moet wel als hij van 1980 is), met een G60 motor ingeswapt en dan nog eens opgefokt tot 210 pk, beestig!!
Die G60 is een 1.8 l motor met een g-lader, standaard 160 pk, vrij makkelijk te tunen d.m.v. chip poulie en jiro valve tot ca. 190 pk, dan wordt het iets moeilijker.
@ Curiosio, ik denk dat jij een vr6 bedoelt, dat is een 2.8 l of een 2.9 l, naargelang de uitvoering. De vr6 is de eerste 6-cilindermotor in een golf, nl. in de golf III.
@ Red, wat heb jij er allemaal aan veranderd?
Originally posted by [b
Citaat[/b] ]Over het algemeen zijn alfa rijders nu eenmaal beter dan de rest van de rijdende bevolking
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 15 2004,12:30)]Over het algemeen zijn alfa rijders nu eenmaal beter dan de rest van de rijdende bevolking
Grtz
haha snip ik weet niet over welk algemeen jij het hebt hoor maar hier in nederland zullen de mensen eerder aan de kant gaan vooe een alfa omdat de bestuurder niet kan rijden dan anders om
@brecht ik denk ook wel dat dat golfi bruut sneler zal wezen dan mr'c zijn alfa
golfi zal al gouw 300 a 400 kg lighterwezen
maar wat cur zegt is ook weer waar. als er ook bochten in zitten heeft die alfa weer voordeel die zal een VEEL betere weg ligging hebben
en toen kwam Arie in zn astraatje en die reed iedereen zoek....
niet op motorvermogen natuurlijk maar op rijstijl!
ik moet de eerste nog tegenkomen die net zo gek is als ik in een auto als ik als er een wedstrijdje gedaan word.
probeer me niet tegen te houden want ik raas jullie aan alle kanten voorbij....kan het niet links,knal ik er rechts voorbij en doe je daar ook irritantt dan vlieg ik gewoon met mn turbo boost over je heen
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment