Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 11 2004,20:45)]dat denk ik niet ze xeno, je bent misschien ajax fan maar ken je ook iets van voetbal, dus elke goal dat sonck maakt voor ajax is dan geen goal voor u
Grtz
Jah daarzit wel wat in ..... Geef je bij deze gelijk
dat weet ik niet juist, maar ze zijn niet zo snel in optrekken als de gewone versie zonder 4x4 omdat deze minder wrijving maakt met de grond en lichter is
Op nat wegdek zijn ze wel sneller weg als de gewone versie eh snipke. Bijkomend voordeel van 4x4 is dat ge uw vermogen veel beter op de baan kunt krijgen als ge begint met uwe motor serieus te tunen. Dan krijgt ge da extra vermogen zonder 4x4 niet meer tegoei op de baan omdat de wagen direct begint te patineren. Nadeel is idd dat de wagen met 4x4 zwaarder is en meer wrijving maakt wat natuurlijk vermogensverlies met zich meebrengt. De nadelen wegen mijn inziens toch niet op tegen de voordelen.
Vond zelf altijd achterwiel aandrijving super om mee te rijden maar dat is al een hele poos niet meer.
Wat betreft dat vermogen op de weg brengen valt dat mee vind ik, mijn gtv brengt de 245pk keurig voorwiel aangedreven op de weg..
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment