Doorgaan he. jaartje is niks.
jaar bezig, nog niet tevreden
Collapse
X
-
El Magico, ik heb het idee dat je destijds (een jaar geleden) niet een duidelijk doel bepaald hebt. En daardoor nu niet tevreden kunt zijn omdat je niet kunt beoordelen of je dat doel hebt behaald.
Je legt uit dat je "wil je groeien en daardoor heb ik bijna altijd boven onderhoud gegeten". Dus was massatoename je doel. Dan is het logisch dat je vetpercentage niet daalt. Nu, een jaar later, klaag je dat je vetpercentage niet gedaald is. Dat geeft de indruk dat destijds het reduceren van het vetpercentage je werkelijke doel was?
Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Je weet nu dat het reduceren van je vetpercentage je werkelijke doel is. In dat geval is het zaak je training en voeding daaraan aan te passen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
ik ben zelf ook niet te vrede.
ik trian nu 8 maar heb 5 a 6.5 jaar lopent e klote.
Onbewust dor slechte voedings keuzen te weinig vette veel te weinig eiwitte.
Over training.
Te veel gewicht gebruiken waar dor ik niet veel reps kon maken.
Maar ben sinds 7 a 8 maande wat serieuzer ik merk ook.
allee het gaat voor mij gevoel ook veels te langzaam
Ik groei helaas niet al te snel op die plekke waar het graag zou wille.
Maar we geven de moet niet op he
Me
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostIk at zelf namelijk altijd te veel tijdens het cutten, ondanks dat ik een goede schatting had gemaakt via berekeningen. Nu ik eenmaal lager zit in totaal kcal en toch mijn trainingen doe blijf ik vet dalen en merk ik dat er qua massa vooruitgang is.
Dit is mijn bevindingen en hoeft dus helemaal niet overeen te komen met de bewezen theorien etc.
Een bewezen theorie is dat wanneer je je voeding optimaal hebt en daarbij de trainigen optimaal dat je dan lekker droge spiermassa aanzet en daarbij geleidelijk aan je bf% laat zakken.
dussss, niks geks aan als dat werkt voor je.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Realiseer je ook dat als je nu gaat cutten je er een stuk beter uitziet dan als je aan het begin was gaan cutten. Je maakt de progressie zelf geleidelijk mee en dan kan je het gevoel hebben dat het niet snel genoeg gaat. Mijn idee is om alles te meten. Omtrek benen, armen, romp etc.
Maar misschien zou een cut naar 11% goed zijn voor jouw zelfvertrouwen.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe hebt toch ergens iets niet goed gedaan Magico.
Als jouw bf% is en was zoals je aangeeft dan heb je ook wat vet gegaind, dus is niet gedaald
Had je nog ergens staan wat je allemaal eet per dag? En wel inclusief alle cheat.......en graag je trainingschema.
Dan zal ik even kijken wat je moet veranderen om wat ripter te worden met wat meer cuts.
training 1:
borst en schouders
Bankdrukken 4 sets
Incline DB press 4 sets
chest press variant 4 sets (verschilt vaak welke machine het is)
flies variant 4 sets ( wissel vaak de cables af met de DB's)
Dips 2 a 3 sets
MP in de smith machine 4 sets
DB press 4 sets
Arnold press 3 sets
side raises 3 sets
training 2:
rug en triceps
deadlift 4 sets
pull ups 3 a 4 sets
DB row 4 sets
lat pull down 3 sets
Skull crushers 4 sets superset met CGBP met de E.Z bar
overhead rope push 3 a 4 sets
machine dips 3 sets
training 3: Benen en biceps
squats 5 a 6 sets
hack squats 3 sets
leg curls 3 sets
leg extensions 3 sets
lunges (soms) 3 sets
Barbell curls met de E.Z bar
hammer curls
preacher curls machine
Dit is globaal wat ik de laatste 5/6 maanden heb gedaan. Doe niet elke keer hetzelfde, soms doe ik wat andere oefeningen of sla ik oefeningen over. Maar over het algemeen doe ik dit schema.Failure is your friend
Comment
-
Me voeding is niet super strikt meer met wegen etc. Ik eet meer op gevoel. Dat betekend niet dat ik eet wat ik wil, maar qua maaltijden en tijden kan het van dag tot dag verschillen. In het weekend is mijn ritme bijvoorbeeld anders dan door de weeks. De meeste dagen zien er zo uit:
1e maaltijd:
brinta +- 100g
melk +- 400ml
whey shake met water 40g whey
2e maaltijd:
4 volkorenboterhammen
150g kipfilet gebraden
boter (geen idee hoeveel gram, dun laagje)
3e maaltijd:
4 volkorenboterhammen
150g kipfilet gebraden
boter
4e maaltijd:
stuk vlees, meestal kipfilet, maar soms ook vis of biefstuk +- 150g
rijst of gekookte aardappels. Meestal rond de 80g carbs
groente (verschilt per dag)
Post Workout shake met 40g whey
5e maaltijd:
meestal 500g kwark, soms vervang ik die door 130g tonijn met een scheutje olijfolie.
Zo ziet een standaard dag er meestal uit. Niet perfect, ik weet het. Maar door me stage kan ik overdag geen rijst maaltijden eten. Dus overdag is het brood, het is even niet anders.
In het weekend eet ik meestal 3 maaltijden per dag ipv 5, doordat ik moet voetballen op zaterdag, en op zondag laat wakker ben. Zaterdagavond drink ik meestal een paar biertjes ( tussen de 3 en 7). Qua eten blijf ik vaak wel schoon eten, echte cheat maaltijden heb ik niet. De cheats die ik doe zijn vaak, ipv avondeten een keer shoarma oid. Maar dit komt niet vaak voor.
5e maaltijd:Failure is your friend
Comment
-
-
Originally posted by sf01 View Post50 gram vetten is veel te weinig voor jou.
edit: 50 gram vetten is veel te weinig voor iedereen
Doordat ik weinig meer echt weeg, is het schema wat ik hierboven opgeschreven heb veelal een schatting.
Moet weer is een tijdje alles strikt opschrijven merk ik, ik weet niet eens hoeveel Kcal ik eigenlijk precies binnenkrijg. Ergens tussen de 2800 en 3200, maar precies weet ik het eerlijk gezegd niet. Het verschilt ook per dag. Ik eet ook niet elke dag hetzelfde.
Dit is weer een eye-opener voor me, want als ik het zo bekijk deed ik veel op gevoel, maar dan krijg je toch meer of minder binnen dan je binnen wil krijgen..Failure is your friend
Comment
-
Ik zou als ik jou was ook gewoon weer een keer een tijdje alles afwegen en bijhouden hoeveel ja binnenkrijgt. Dus ook verdeling KEV.
Als je dan eenmaal uitgevonden hebt bij hoeveel kcal je gewicht weer licht gaat stijgen weet je dat je goed bezig bent. Dan heb je weer een bepaalde basis.
Anders doe je eigenlijk maar wat zonder dat je weet of je wel genoeg binnenkrijgt.
En vetten zeker omhoog. zou gewoon inzetten op 120 gram.
zou gaan voor 30% vet 30% eitwit 40% kh.
Eieren en noten zou ik in je schema zetten en wat brood eruitLast edited by Pimmez; 06-10-2011, 20:04.BP: 6x80
SQ: 6x135
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment