jaar bezig, nog niet tevreden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    Ben je endo of meso?
    ben een beetje een mix tussen endo en meso. Heb kenmerken van beide. Zet vrij makkelijk massa aan, maar ook vet.
    Failure is your friend

Comment

Originally posted by Pimmez View Post
      Ik zou als ik jou was ook gewoon weer een keer een tijdje alles afwegen en bijhouden hoeveel ja binnenkrijgt. Dus ook verdeling KEV.
      Als je dan eenmaal uitgevonden hebt bij hoeveel kcal je gewicht weer licht gaat stijgen weet je dat je goed bezig bent. Dan heb je weer een bepaalde basis.
      Anders doe je eigenlijk maar wat zonder dat je weet of je wel genoeg binnenkrijgt.
      En vetten zeker omhoog. zou gewoon inzetten op 120 gram.
      zou gaan voor 30% vet 30% eitwit 40% kh.

Eieren en noten zou ik in je schema zetten en wat brood eruit
      Oke thanks. Ga inderdaad alles weer strikt wegen voor een paar weken. Ook ga ik echt weer mijn schema volgen, ipv op gevoel te eten.

Vetten gaan omhoog, naar 100g. Ga nu een lichte cut doen om me VP iets omlaag te krijgen, en dan wil ik rond december weer verder gaan met massa winnen.

Me plan is om de tot december (8 weken) op 2800 Kcal te zitten. 200g eiwit, 280g koolhydraten, en 100g vetten. KH eet ik zoveel mogelijk bij ontbijt en pre en post workout.

Me trainingen ga ik iets intensiever doen, met korte rustpauses tussendoor. Ook wat meer supersets. Hierdoor hoop ik wat meer vet te verbranden tijdens de krachtraining. Me cardio schroef ik op naar 3x per week 40 min LIT.

Dit moet na 8 weken toch wel een aardig resultaat geven qua vetverlies lijkt mij. Hopelijk zal ik niet te ver teruggaan in gewicht en spiermassa.
      Failure is your friend

Comment

Als je mayo lust, zou ik dat als vetten bron lekker tussen je brood doen. Makkelijke manier om aan je vetten te komen. En het is heerlijk!
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Als ik me hier even in mag mengen........ik herken het zeer zeker wel -train nu ook een jaar- al weet ik dat het voor een vrouw nog moeilijker is dan voor een (jonge) man.
          Maar ik hoor van iedereen dat er jaren voor nodig is om écht iets te bereiken, en dat een jaar feitelijk nog niets zegt.
          Dus geef de moed niet op, hoor!
          En je hebt nu al allerlei tips waar je iets mee kunt en mijn succeswens krijg je erbij.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X